Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään on ihan ok laittaa facebookkiin,youtubeen ym sosiaalliseen mediaan vuodatuksia omasta itsetuhoisuudesta ?

Vierailija
19.09.2016 |

Itsekkin olen siis masentunut ihminen, tällähetkellä elän normaalia elämää kuitenkin, opiskelen jne. Minua häiritsee nähdä jatkuvsti youtubessa seuraamieni ihmisten jatkuvaa vuodatusta kun on niin pahamieli ja facessakin olen huomannut samaa. Eikö noi ihmiset oikeesti ymmärrä että muilla masentuneilla voi olla kanavia millä ne piristää itseään kuten vaikka youtube, ne videot toki voi auttaa jotakuta mutta myös lisätä itsetuhoisuutta joillakin ihan tutkitusti(osa porukkaa paranee kuuntelemalla muiden samankaltaisia huolia,osalla olo vain pahenee). Ja ei ole kyse siitä että ihan tahallaan painaisin jotain videota vaan siitä että nää vuodatukset voi tulla keskellä ihan normi videota, tosi mukavaa kun keskellä videota sanotaan että haluaa tappaa itsensä ja on masentunut. Onko edes hirveen normaalia tunkea netti täyteen kuvia ja videoita itsestään itkemässä? Häiritseekö muitakin toisten yllättävät purkaukset sosiaalisessa mediassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa huomiota ja tulee tunne, että on nyt erikoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti itsetuhoiset eivät kerjää asialla huomiota.

Vierailija
4/5 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ehkä haetaan huomiota ja sääliä.Halutaan empatiaa.Itsellä on myös taipumusta masennukseen ja hautaudun usein omiin ajatuksiin eli "syviin vesiin",enkä koskaan tuo sitä julki missään somessa.Suoraan sanottuna ärsyttää kaikki nämä mielenpahoittajat,jotka tuovat julki mt-ongelmiaan,ja sitä kuinka heitä on kohdeltu väärin,kun karkkipussissa oli liian vähän lempikarkkeja.

Vierailija
5/5 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suoraan sanottuna ärsyttää kaikki nämä mielenpahoittajat,jotka tuovat julki mt-ongelmiaan,ja sitä kuinka heitä on kohdeltu väärin,kun karkkipussissa oli liian vähän lempikarkkeja."

Musta on ihan ok tuoda ongelmiaan esiin mutta ennemmin anonyyminä tai läheisille. Tälläinen yleinen kertominen on vaa ahdistavaa ja ehkä hieman narsistista.