Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläpeukuta, jos vihaat sekä äärioikeistoa että -vasemmistoa.

Vierailija
19.09.2016 |

Samanlaisia nettosaajia molemmat.

t. työssäkäyvä veronmaksaja

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan akoista 90% saa tulonsiirtoa. Ei tämä kovin kauas kanna..

Vierailija
2/12 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ainoastaan vasemmistoa. Li Anderssonin anar-kistit polttivat varikollisen linja-autoja ja poliisiauton, mutta media "unohtanut" täysin hyss.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääriliikkeet, oli ne mitä tahansa, on aina pelottavia.

Vierailija
4/12 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ääri on perseestä.

t. maltillinen vasemmistolainen.

Vierailija
5/12 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiseksi kasvaminen on kesken teillä jotka vihaatte sitä ja tätä.

Vierailija
6/12 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍👍👍

Vierailija
7/12 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vihani kohdistuu mediaan ja keppihevostelijoihin.

Vierailija
8/12 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen, jolla on edes epäkehittyneellä tasolla toimivat aivot, omaa mielipiteet jotka on näiden ääripäiden välistä. Jos alapeukkua tekee mieli, niin mielipiteeni voi ja saa haastaa, mutta en pidättele hengitystäni.

9/12 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen, jolla on edes epäkehittyneellä tasolla toimivat aivot, omaa mielipiteet jotka on näiden ääripäiden välistä. Jos alapeukkua tekee mieli, niin mielipiteeni voi ja saa haastaa, mutta en pidättele hengitystäni.

Ei ole kiellettyä olla tyhmä.

Vierailija
10/12 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutin, vaikka viha onkin liian voimakas sana. Tosin, mikään puolue ei ole samaa mieltä minun kanssani asioista. 

Mun näkemykset:

- ihminen on pääasiassa vastuussa itsestään ja ensi sijaisesti autetaan niitä, joilla ei ole kykyä huolehtia itsestään.

- jos terve ihminen ei saa otettua vastuuta itsestään, autetaan häntä ottamaan

- kaikki työvoimapoliittiset toimenpiteet alas ja lähtö puhtaalta pöydältä. Työllistämistuet kohdistetaan niihin, jotka eivät saa hommattua itselleen työpaikkaa

- pienyrittäjyydelle enemmän arvostusta, mikä saadaan ottamalla suuryrityksiltä kaikki tuet pois, kohtuukorkoisia lainoja lukuunottamatta

- myös muista maista tulevia on autettava tarvittaessa, mutta seulan pitää olla tiukka

- luontoa pitää kunnioittaa, tarkoittaa myös sitä, että talouden ei tarvitse aina vain kasvaa

- eläkekatto, kansanedustajien sopeutusmieläke pois (työttömyyskorvaus on olemassa, heille sama), ansiosidonnaiselle katto

- työllistää voisi ihmisen omaa omaistakin hoitamaan, työnantaja voi olla kunta, sitten kun työllistämistuki järjestelmä on rukattu uusiksi

Ehkä hiukan persumaista, mutta ei kuitenkaan. Mulla on paljonkin tähän ohjelmaani asiaa, mutta en nyt ehdi. Nämä eivät ole näin yksinkertaisia asioita, vaan vaativat paljon laskelmia ja taustatyötä, mutta tässä päälinjat. Ps. yläpeukuta jos äänestäisi minua. En kyllä aio lähteä politiikkaan mukaan, pyydetty on, en lähtenyt. 

Vierailija
11/12 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa artikkeli joka selittää molempien ääripäiden väkivaltaa

https://toimitus.co/2016/09/22/jimi-karttusen-tappoa-on-valmisteltu-vuo…

Vierailija
12/12 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis natsien katupartiointi loppui vasta sen jälkeen kun ihmiset alkoivat tapella heidän kanssaan? Olisivatko vaan jatkaneet? Sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme