Valtani miehenä on kasvanut viime vuosien aikana
Koska olen mies, minä voin liikkua vapaasti kaupungilla iltaisin. Naisten ja erityisesti nuorten naisten vapaus on tässä suhteessa kaventunut. Toisin sanoen minun valtani miehenä suhteessa naisiin on kasvanut.
Ironistahan tässä on se että nuoret naiset ovat mielipiteillään aiheuttaneet tämän tilanteen. No, lupaan etten valita koska silloin toimisin naisten mielipidettä vastaan.
Kommentit (7)
Miten sinun valta liikkumisen suhteen on lisääntynyt, vaikka naisilla olisikin vähemmän vapautta liikkua? Miten valta liittyy tähän vapauteen?
Vierailija kirjoitti:
Miten sinun valta liikkumisen suhteen on lisääntynyt, vaikka naisilla olisikin vähemmän vapautta liikkua? Miten valta liittyy tähän vapauteen?
Valta on nollasummapeliä. Jos mies on vapaampi liikkumaan kaupungilla iltasaikaan kuin nainen, miehen henkilökohtainen vapaus on suurempi.
Minä liikun koska haluan, milloin haluan, missä haluan, miten haluan ja varsinkin juuri sellaisilla mielipiteillä varustettuna kuin haluan.
Revi siitä, nuhjake.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valta on nollasummapeliä. Jos mies on vapaampi liikkumaan kaupungilla iltasaikaan kuin nainen, miehen henkilökohtainen vapaus on suurempi.
Vapaus on eri asia kuin valta.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että kerran elämässäsi pääset pätemään näinkin näyttävästi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaus on eri asia kuin valta.
Kun sinulle kuuluva vapaus viedään, menetät valtaa.
En oikein tajunnut tätä. Olen nuori nainen ja liikun kaupungilla normaalisti. Miten nuorten naisten mielipiteet (mitkä mielipiteet?) ovat aiheuttaneet tämän olettamasi tilanteen? Ja miten valta tähän kaikkeen liittyy?