Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Pirkka-Pekka petelius ei ole hauska
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
juu, no mä en ole koskaan ymmärtänyt sen niin kutsuttua komiikkaa" tulee mieleen ihan ensinmäiset kummelit, jossa aikuiset miehet maskeeraa itsensä apinan näköiseksi, ja pellen näköiseksi, ja sitten ne huutelee jotain "minä olen apina, iso apina" niin kyllä mä nuorempana jäin katsomaan, että mitä helvettiä, ei naurattanut yhtään, mietin vaan että onko näillä kaikki muumit laaksossa, ja mietin, että onko tämä lasten ohjelma, ei vaan purrut meikäläiseen ainakaan, no sitten joku pirkka pekka-petelius, joka apinan näköisenä potkii ja huutaa "apuva" toi komiikka toimii 4 vuotiaille naperoille, no tässä nyt on sellainen salaisuus, , ja tosi asia, että ne jotka EI osaa näytellä luontevasti komiikkaa, ne peittää surkeat näyttelijän taitonsa pukeutumalla klovniksi, eli siis pelle hermannin näköisiksi, koska esim pirkka pekka luulee olevansa hauskempi, kun näyttää apinalta, tai pelleltä, pirkka pekka petelius ei todellakaan pysty olla hauska, ilman tyhmän näköistä maskeerausta, mutta pellen näköiseksi osasi pukeutuu, pitkineen nenineen, ja korvineen. aake kalliala, oli huomattavasti parempi ja ammatti taitoisempi....no ne jotka tykkää niin tykätköön, mutta lasten ohjelmat on lasten ohjelmia....