Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi tärkeämpää peniksessä? Pituus vain paksuus?

Vierailija
19.09.2016 |

Vaihtoehdot

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus

Vierailija
2/75 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ylipitkällä mitään tee kun se ei mahdu kokonaan sisälle. Paksu

Vierailija
4/75 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti paksuus. Emätin on 9-12 cm pitkä ja g-piste on 2-4 cm syvyydessä sen suuaukolta. Loppuosa emättimestä on koko lailla tunnotonta.

Vierailija
5/75 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilaudalla tehty kysely peniksen ympärysmitasta antaa aika korkeita tuloksia, vaikka tuo selvästi trollattu ykkösvastaus jätetäänkin huomiotta:

http://www.strawpoll.me/11235950/r

Maailmanlaajuinen tutkimus antaa keskiverto peniksen kooksi 13cm pitkä ja vähän reilu 11,5cm ympärysmitta.

Vierailija
6/75 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti paksuus. Emätin on 9-12 cm pitkä ja g-piste on 2-4 cm syvyydessä sen suuaukolta. Loppuosa emättimestä on koko lailla tunnotonta.

Kyse on pääosin kulmasta, koska g-pisteeseen voi antaa kovan paineen ohuellakin peniksella. Tosin sitä suuaukkoa venyttävää tunnetta ei saa aikaan ohuella peniksellä. Miehenä hankala sanoa kuinka suuri painoarvo on suuakon venyttämisellä ja kuinka suuri g-pisteen saamalla paineella. Takaa päin seksiä harrastaessa arvelisin paksun peniksen olevan yksiselitteisesti parempi.

Vierailija
7/75 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei jonkun 18 sentin jälkeen tee oikeastaan mitään. Onhan semmoinen pitkä toki kiihottava, mutta ei se seksiä paranna. Paksuus sitten on toinen juttu. Liian paksua en ole vielä tavannut ja paksun peniksen aiheuttama täyttymys on jotain mitä aina innolla odottaa.

Vierailija
8/75 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pituus on tärkeää.

Olen tiukka ja osaan käyttää lantiopohjanlihaksiani, joten pystyn kompensoimaan paksuutta.

Sen sijaan pituudelle minä en mahda mitään. Pidän pitkästä työntöliikkeestä, joten pituus on tärkeää. 

Vierailija
9/75 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksuus

Vierailija
10/75 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksuus

Vierailija
11/75 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja ohut on sama kuin huiluttaisi pitkää ranskista matalassa lasissa. Kyllä se pohjaa ikävästi tökkii, mutta tekeekö muuta?

Vierailija
12/75 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun peniksen tärkeimmät mitat ovat syvyys ja diagonaalisäde ja tilavuus kuutiosentteinä.

Vierailija
13/75 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jotain uskomattoman kiihottavaa, kun edessä seisoo elin, jonka ympäri eivät sormesi yllä. Se on jotain pelon ja alkukantaisen kiiman sekoitusta. Jännitys miten kykenet ottamaan sen vastaaan on joskus jopa itse seksiä parempaa.

Vierailija
14/75 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus

Vierailija
15/75 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se jotain uskomattoman kiihottavaa, kun edessä seisoo elin, jonka ympäri eivät sormesi yllä. Se on jotain pelon ja alkukantaisen kiiman sekoitusta. Jännitys miten kykenet ottamaan sen vastaaan on joskus jopa itse seksiä parempaa.

Tässä yhteydessä naisellekin visuaalisuus tärkeää

Vierailija
16/75 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus todellakin.

Vierailija
17/75 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat hyvät, mutta tietyn mitan jälkeen hyöty pienenee. Tosiaan pituudessa joku 18 cm on jo ihan hyvä ja siihen, kun vielä paksuutta kunnolla niin ollaan jo ideaalissa.

Vierailija
18/75 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus. Mutta en ole nähnyt yhtään ääripään vehjettä. Eli että olisi tosi pitkä, mutta hyvin ohut tai toisinpäin. Kyllä ne pitkät on myös paksuja olleet. Vakikumppanilla on just hyvä, pituutta ehkä 18cm, paksuus jotain 14-15cm, sormet ei ihan yletä ympäri. Välillä panen yhtä miestä millä vielä paksumpi ja se on jo rajoilla onko liian iso. Pitää olla todella märkä että saa hyvin sisään. Onneksi olenkin lähes aina. Mutta kovempaa jos panee etenkin lopussa niin alkaa jo sattumaan.

Vierailija
19/75 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä pidä paikkaansa. Minulla on kaikkein parhaimmat nautintopisteet ihan emättimen pohjassa ja minulle pituus on ehdottomasti tärkeämpää, jotta penis osuu kutkuttaviin paikkoihin. Liian paksu taas tekee kipeää.

Vierailija
20/75 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei näköjän sovi; "nautintapiste olkoot missä vaan" ei taida tylla nautintoa, aina riitaa kyllä. Mutta loppupeleissä mihet tietää: kunhan panee niin saahan se ja kiljuu saadessaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi