Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnettu neljä kuukautta, tyttöystävä ilmoitti olevansa raskaana

Vierailija
19.09.2016 |

Muutimme yhteen kuukausi sitten (hän muutti luokseni) ja tänään tyttöystäväni ilmoitti olevansa raskaana. Ongelmana on se, että vaikka minulla onkin työpaikka, tyttöystäväni (minua 7 vuotta nuorempi) vasta keväällä kirjoitti ylioppilaaksi ja aloitti tänä vuonna ammattitutkinnon opiskelun. Nyt hän ehdottomasti haluaa pitää lapsen. Onkohan tässä tilanteessa järkevää perustaa perhe?

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva lukea täällä tällaisia. Olen itse ollut yhdessä mieheni kanssa 8 vuotta josta kaksi viimeistä ollaan yritetty lasta ilman tärppiä. Toivottavasti ymmärrät, että nainen ei voi tulla raskaaksi aina silloin kun haluaa. Myöskään e-pillerit eivät ole 100% varma ehkäisykeino. Lapsen saaminen olisi meille ainakin kuin lottovoitto. Kannattaa siis miettiä asiaa siltä kannalta voitteko koskaan myöhemmin ylipäätänsä saada lasta tai voitko sinä saada. Sitten varmasti kannattaa pohtia myös rakastatko tätä toista ihmistä.

Mä en tajua miksi jotkut ulisee tosta kun ei voi saada lapsia. En voi itsekään koska on sairauksia. Silti se kakara ei ole elämän tärkein asia vaikk lapsista pidänkin ja toki haluisin jos saisin. Mieheni ei lasta halua.

Eräs ystäväni on sinun kaltainen tilanne. Elämän suurin ongelma on kakarattomuus. Ihanaa tämä vapaus

Vierailija
122/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä väitti käyttävänsä ehkäisypillereitä. Nyt on sitä mieltä, ettei vika ole hänen, sillä pillereiden ehkäisyteho ei ole 100 % edes oikein käytettynä. En ole ennen ketään pillereitä popsivaa daamia saanut raskaaksi joten olin kai tyhmä ja luulin, ettei se ole mahdollista. Ap

On totta, että mikää ehkäisy ei ole satavarma, mutta mua jaksaa näin naisena ihmetyttää, miten helposti miehet jättää sen kumin pois. Tapailemani mies kysyi multa syönkö pillereitä ja kun kerroin syöväni miehen kommentti oli "voidaan jättää kumi pois". Tässä vaiheessa huomautin, että ei kyllä jätetä ennen kuin ollaan testeissä käyty. Tämä oli miehelle ok, testeissä käytiin, eikä tauteja ollut, mutta ihmettelen silti miten helposti ja äkkiä mies oli valmis jättämään kumin pois mun sanaan luottaen. Luottamus on toki hyvä asia, mutta tyhmä ei kannata olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä väitti käyttävänsä ehkäisypillereitä. Nyt on sitä mieltä, ettei vika ole hänen, sillä pillereiden ehkäisyteho ei ole 100 % edes oikein käytettynä. En ole ennen ketään pillereitä popsivaa daamia saanut raskaaksi joten olin kai tyhmä ja luulin, ettei se ole mahdollista. Ap

On totta, että mikää ehkäisy ei ole satavarma, mutta mua jaksaa näin naisena ihmetyttää, miten helposti miehet jättää sen kumin pois. Tapailemani mies kysyi multa syönkö pillereitä ja kun kerroin syöväni miehen kommentti oli "voidaan jättää kumi pois". Tässä vaiheessa huomautin, että ei kyllä jätetä ennen kuin ollaan testeissä käyty. Tämä oli miehelle ok, testeissä käytiin, eikä tauteja ollut, mutta ihmettelen silti miten helposti ja äkkiä mies oli valmis jättämään kumin pois mun sanaan luottaen. Luottamus on toki hyvä asia, mutta tyhmä ei kannata olla.

Seksi tuntuu kertaluokkaa huonommalta kumin kanssa. Ehkäpä siksi? duh

Vierailija
124/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet on tyhmii".

Ja naisilla ei ole mitään moraalia, selkärankaa eikä vastuuta mistään. Kun sakset aukeaa niin homma on kohtalon käsissä.

Vierailija
125/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ehkäisee, joka ei lapsia halua. Eikö äitisi briifannut sinua tästä asiasta? Miehet on kyllä tyhmiä. Heille tuntuu ihan uudelta asialta se, että kun vauva on saatu alkuun, niin ainoa taho kuka päättää jatkuuko raskaus, on äiti. Vaikka kuinka isukki siinä vieressä uikuttaisi, ettei halua isäksi, sillä ei ole minkäänlaista merkitystä. Onneksi.

Mutta jos iskä on tällainen paskapää niin miten äiti voi varmistaa, että hän myös pysyy pois lapsen ja äidin elämästä seuraavat 18v? Ei mitenkään? Isä voi aina muuttaa mielensä ja ruveta vaatimaan huoltajuutta jne ihan missä elämän vaiheessa tahansa, eikö? Tämä on VÄÄRIN. Jos äiti valitsee pitää lapsen ja isä sitä ei halua, pitäisi tämä äiti-lapsi suhde turvata koko lapsen lapsuudeksi ja isällä ei myöhemminkään oikeutta katua!!?

Vierailija
126/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tyttöystävä ilmoitti tänään käyneensä ultrassa. Kuulemma oli yllättäen ollutkin vähän pidemmällä raskaus kuin mitä luulimme. Minulla on aivan kauhea pakokauhu päällä, enkä osaa sanoa edelleenkään, mitä minun tästä pitäisi ajatella. Ilmeisesti aborttia ei enää saa, eikä tyttis sitä haluaisikaan. Ap

Vierailija
127/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, tyttöystävä ilmoitti tänään käyneensä ultrassa. Kuulemma oli yllättäen ollutkin vähän pidemmällä raskaus kuin mitä luulimme. Minulla on aivan kauhea pakokauhu päällä, enkä osaa sanoa edelleenkään, mitä minun tästä pitäisi ajatella. Ilmeisesti aborttia ei enää saa, eikä tyttis sitä haluaisikaan. Ap

Provoksi tämäkin homma paljastui. "Tyttöystävä ilmoitti tänään käyneensä ultrassa"? Kyllä te olisitte siellä yhdessä käyneet jos tilanne olisi todellisuutta, ei tuollaista jäkeenpäin vain ilmoitella. Et taida mysökään tietää mitään normaalin neuvolan raskaudenseurantaan liittyvistä tarkastuksista ja niiden ajankohdista, eli missä vaiheessa ko. rakenneultra tehdään?

Vierailija
128/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä oli käynyt siellä ultrassa ihan yksin omasta tahdostaan. Totta kai olisin mennyt mukaan, jos olisin tiennyt tästä. On kuulemma viikolla 13 menossa, eikä abortti oli enää mahdollinen. Ap

Vierailija
129/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän pidemmällä? Oletko edes isä? Onko tyttyis koko kylän entinen polkupyörä?

Vierailija
130/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutimme yhteen kuukausi sitten (hän muutti luokseni) ja tänään tyttöystäväni ilmoitti olevansa raskaana.

Onneksi olkoon!!!

Vierailija
131/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrottiinko sinulle kotona kukista ja mehiläisistä?

Seksin vuoksi syntyy lapsia.

Minä en tappaisi lasta, mutta te teette oman päätöksenne yhdessä. 

Se ei ole vielä lapsi, se on alkio.

Vierailija
132/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrottiinko sinulle kotona kukista ja mehiläisistä?

Seksin vuoksi syntyy lapsia.

Minä en tappaisi lasta, mutta te teette oman päätöksenne yhdessä. 

Se ei ole vielä lapsi, se on alkio.

Tai sikiö. Riippuu kuinka pitkällä raskaus on.

Vierailija
133/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx se varmasti sun?

Vierailija
134/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutimme yhteen kuukausi sitten (hän muutti luokseni) ja tänään tyttöystäväni ilmoitti olevansa raskaana. Ongelmana on se, että vaikka minulla onkin työpaikka, tyttöystäväni (minua 7 vuotta nuorempi) vasta keväällä kirjoitti ylioppilaaksi ja aloitti tänä vuonna ammattitutkinnon opiskelun. Nyt hän ehdottomasti haluaa pitää lapsen. Onkohan tässä tilanteessa järkevää perustaa perhe?

Nuori mies, jalat alle ja juoksuun!

Vierailija
135/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ehkäisykeino ei ole 100-prosenttisen varma. Käy vasektomiassa, niin ei tarvitse jatkossa pelätä. NAPS.

Idiootti, ei sekään ole varma ehkäisy. Miehillä voi putket ilmeisesti kasvaa takaisin.

"Edes sterilisaatio ei ole täysin 100-prosenttinen ehkäisymenetelmä."

http://metku.net/~pesu/ehkaisy/sterilisaatio.php

Vierailija
136/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi tuntuu kertaluokkaa huonommalta kumin kanssa. Ehkäpä siksi? duh

Varmasti tuntuu, mutta onko se kaikkien riskien arvoista? Raskaus on pieni murhe mahdollisen hiv:n rinnalla. Mitäpä pienistä, jos hyvältä tuntuu vai?

Vierailija
137/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut saada kuppa ja kuusi muuta ja lapsi nyt sentään sain vaan jälkimmäinen:D onnea vaan :D

Vierailija
138/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pannu persseeseen ja mällit lennosta suuhun.

Vierailija
139/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa miten jotkut eivät viitsi/jaksa/osaa käyttää pillereitä oikein, ja sitten toistellaan mantraa: pillerit eivät ole 100 % varma ehkäisykeino.

Turha syytellä pillereitä jos vika on itsessä. Oikein käytettynä pillerit ovat erittäin luotettava ehkäisykeino. Jos olet tahallaan laiminlyönyt niiden säännöllisen syömisen, olet itse syyllinen, ei "tehoton" tai "pettänyt" ehkäisysi.

Vierailija
140/152 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!