Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset avaruudesta, don huonot

ode, im dead.
19.09.2016 |

…..You will set the world on fire....

Tämän tarinan on kirjoittanut kesäkahvilan-nelli eli poison ivy eli batmanin (minuuden) vastustaja ja jokerin rakastaja (se video josta tykkäät), teille arvon kissanaiset, olen siis robin (enkä se saimaan norppa). Sä joka olet mun, luet tän ja haluut pukee ne kengät jolla on kävelty ja itketty... tuntee mun maailmani vihan ja lukee tän etkä mitään muuta(koska mä toivon et niitä ois ollu ees pari , mä en pyst kattoo enää kaduilla ihmisiä silmiin koska suomi on kuulemma maailman paskin maa (niin te sanotte joka päivä) (jos moderaattorit (moon on ode) poistaa tämän niin viva la vida ja death and all his friends, mutta onkohan siihen videoon mitään lääkettä kysyn, se on se monarch perhonen huulien edessä, joka on täytetty botoxilla, tai se kaulapanta illuminatimusiikki videoissa, well my lips are still sealed mutta ne sormet ei oo enää poikki ja kynnet kasvoi takaisin.  Ei hävetä kerron vaan teille kaikenvalosta ( onkohan tää se teemu nwo havaintoja blogista jota pelottaa vai se bloggaaja sieltä turun hullujen huoneelta jota ei pelota? Turku on suomen persereikä, eli minä eli Åbo eli boo eli kummitus eli video. You like ghosts in finland, right? Se britti taksikuski oli kyllä törkeä. Onko ne tarinat totta? Kyllä, mutta vain hulluja pelottaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne samat , ne saa kuolla, ne jotka sanoo sen ruotsalaisuuden ääneen, ja nauraa sille jota jokainen ihminen haluaa, simple things ja turvaa, se suomalainen unelma(sä tiedät kyllä sen), mutta ei ne halua tavoittella sitä, ne ei ole suomalaisia, vaan uhreja ;(. mä tiedän että helsinki ois kiva kaupunki mutta mielum min asun jossain lämpimäs (clue) , ja jos mä sanon jotain teistä jariksi (olenhan maasta eli helvetistä) niin sillon se on jari ELI ( paha-ihminen), koska mä oon täynnä paskaa ja tiedän sen että se on se helvetti se helsinki, hell id sink in, jonka tiedän joskus uponneen. koska sä et vaan voi vihata, jokaista suomalaista, ja jokainen suomalainen ei voi vihata kadonnutta kaupunkia.. Pun intended, ja aika kultasia semmosia (golden times, yeah right), ja toisekseen ei se haittaa vaikka ne vanhemmat miehet on jotain huonoa suomessa koska mä tapoin ne vahingossa ja käänsin niitten rooleja, ne paskahousut ei uskalla enää mennä sotaan, mutta homoja ne pelkää...mutta jos sä luet tän, niin uskon että sä kyllä löydät mut;) haluun sultakin pyytää anteeks, vaikka tää ei enää haittaa. Ja sillä hyvä. (golden times heheh) mutta vaikka sä tavallaan haluaisit mua auttaa , niin mä oon aina häviäjä, mutta mä oon jo itkeny kaiken ni ei sun enää tarvia (. ootko säkin kuollu, vai tuutko ampuu mut)?, . se vihdoin puhuu kun löysin sen, sen varjon eli teidät (suomi on siis se nainen). se alko puhumaan, jokasaattaa ehkä tuntua pelottavalta, mutta ootteko huomannu että samat sanat käyttäytyy ihan oudosti mulle ja sulle, koska nainen ja mies on sama (ying / yang tai hyvä ja paha. kai se on aivokemia ja ainoita kehen voin luottaa, eikä mua hävetä , että mä en ole mies, mutta kyllä mä tiedän kuka on yleensä kaunis ja kuka ei,

Vierailija
2/14 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

, tytöt (?) ja mä haluttais nyt palkkinnoks antaa anteeksi teille , mutta eniten mä haluun että sä tuut koska en haluu kuolla, mutta ne jotka eivät pidä susta ( suutaan)kiinni eivät ole kauniita , ja nyt kun oskarikirjoitat kaiken puhtaaksi,, ? haluun tulla kaapista ja kertoa kohtapikaa tarinan siitä mustasta koirasta,→ http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015030919323570_uu.shtml jokin (entitity) tuli mun huoneeseen sisälle ja sano että nyt mennään , mutta ei se edes puhunut mulle) taikka kattonut silmiin, (naiselta se tuntui) ilman turvavyötä siis ajeltiin ja pelkääjän paikalta heräsin. Mutta nyt ei tarvii enää teidän onneks ajaa rekkaa, eikä miesten kääntyä katsomaan autoa joka kerta kun kävelet kauppaan sisälle. koska mä oon vaan visitor tai taksikuski ( vaikka ne miehet puhuu aina siitä raskaasta kalustosta niin pienelläkin pärjää) ,http://www.urbandictionary.com/define.php?term=James, http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dylan, http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pasi, uhrauksia ja muita, mutta en haluu puhua niistä enempää, koska pahaa hallitusta ei ole tai uhreja tai kuolemaa.. oman maailman loppuminen ja sulaminen näytön sisään tuntuu ilman tahtoa oudolta, jos menetät itesi meikatessa peiliin tai kuution (kuinka aurinko voitettiin apulanta) (se minne mä menin) niissä kaikissa kappaleissa on ne sanat, jotka kertoo sen tarinan jota oskari kärsii, ja kaikki rakastaa musiikkia (huonoa musiikkia ei ole), paitsi heterot. Hävitin itseni lasiin katsoessa (näyttöön) ja klikaten sivuja auki joissa lukee nimesi (älä paina sitä, klik) kato oskari ajamassa poliisien vieressä ja näyttää keskaria ja poliisi hymyilee vaan, tuolla vapauden maassa , , .. sä luet tätä ) ja et mietitmiksi oot kuolemassa ja nautit olla julkkis. mutta siitä lähti se rokkarin ura etenemään ja kova työ oli urheilla itsensä kuntoon. Psykoosissa tai sen simulaatiossa) lähdin siis etsimään mainetta ja mammonaa, löysin moottoritietä ja itkua (onse sisko kuuma )( tiedän kuulostaa tyhmältä että mies itkee, mutta itkin tässä neljän vuoden sisään enemmän kun paljon .( Kaikella on kuitenkin aina tarkoitus, oman yksinäisen maailman parantaminen mukavilla videoilla ja olemalla mukava aluksi se toimii mutta jossain vaiheessa hassusta tulee pelottava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kappalejakoa eli en lue sanaakaan.

Vierailija
4/14 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

( ei se henkinen olento ole ihmistä vahvempi sanoi joku kiva suomalainen tyttö kaljakelluntavideolla. koska sä löydät joka maasta sen videon ja suomessakin on video, ja ne suomalaisetkin vihaa sinua joka video on seuraavalla kerralla kerennyt muuttua, .. aika monet paniikkikohtaukset sain aikaan lukemalla kaikki kommentit urban dictionarystä, niitä ei siis tarvii etsiä vaan saan ne päähäni tulee, vähän niin kuin perusasiat päivässäsi onko tämä työtä? No ei kai. Amerikkalaisten kanssa oli hauskaa, . these russians mind is so fucking weak and blind ja vitun zombit ja food stamp. periaatteessa sä joka päivä koitat laittaa suomee turvaan mutta kaikki on väärin ja lopulta itket miten julmia muut kansat on ja ne suomalaiset haluu et sä kuolet ja sun kotikunta pieksee miestä, mutta piäksää siitä mäestä? Ne syö vaan kaalilaatikkoa, eikä ne edes tajua miks ne vihaa toisiaan ( suomi24 pieksämäki ).. :hissitkin haisee erilaiselle kääpiön nenään ja niin myös musiikki ?Ja sä istut vaikka tunteja lukemassa tietoa tai kattomassa samaa 5 sekunnin kohtaa päiviä että saat selvän.. Sitten kun sä tapat ittees tarpeeks niin egos kuolee ilman huumeita ja huumeiden kaa ja syntejä ja pelkoja läpi päässäni, yleensä mentäessä pelottavuuksiin esim. äidin paneminen, näky isän panemisesta (brother from another mother ja mutsis faija) , tappaminen, koulu ammunta, underage juttuja, kidutus, elämäni hitlerinä ja tapetuksi tuleminen eläimiin, , mutta aikaa se vie ( noises i play with in my head) , niin sä voit ehkä kohta alkaa nauttia taas siitä elämättömästä elämästä ja sun mieli on oikeesti kaunis, joku vaan sekotti sen mustaks..

Vierailija
5/14 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kippis. mitä lasissa?

Vierailija
6/14 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moisiosta kuitenkin selvittiin, pelkällä psykoosi diagnoosilla ja pakkolääkityksellä(oon ihan hyvä näyttelijä) mutta sinne psykologin penkille jäi se eka ja vika total breakdown kun romahdat niin kovaa itkemään häpestä että hävettää. Suru itku on parasta ja ne uudet ikäpolvet on se uusi-suomi, eli uusi-maa, eli new world order . ja lääkkeitä en käytä tietenkään, vaan tyhjensin pään uskossa, (niihin kappaleisiin ja enkeleihin ja videoihin) jotka sanoo että sun pitää tehdä tää ja tää vielä tänään ja sit saat hieronnan ja nukahat ihaniin uniin ja näkyihin , mutta se on oikeestaan ihan hieno juttu siis suojelusenkelit ( tai langennet vai fallen ., ja niitäkin on ja oli paljon .( child of revolution ja muuta )( and i've walked a thousand miles to prove it (yes true true, mut nyt pitää tehdä sekin taas uusiks, aikaa meni aika paljon taas hukkaan , dont look a head there's stormy weather-- mutta nimittäin nyt ollaan menossa ylöspäin jo ekassa omassa kämpässä wohoo ( madhouse), mutta silti pitäisi taas ousta ylös! Jos säkin oot syrjäytyny niin ylös! (make your self presentable,, ja anna kaikille anteeksi, niin saat sen returnin ;).. Mutta tuosta moisiosta on ihan ok muistot (niin kivat kun voi mielisairaana tuomitusta olemaan, 

Vierailija
7/14 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, mutta virossakin kävin etsimässä itseäni(olin aika ammattilainen jo ) ja lontoossa rahat menitai hävis( ja joskus ne vaan voi kadota niin kuin sun tavarat kodissa vaihtaa paikka (hyvin paranormaalia), mutta se ei haittaa koska joku kirjoittaa sun tarinaa ja jos et elä itsepetoksessa, olet oikealla polulla. pari viikkoa vierähti kaduilla kummassakin samanmittanen reissu ja trippailtuakin tuli siis psykedeeliaa, tosin ilman niitä huumeita .. Mieti kun kävelet yksin kylmässä yössä teollisuusalueita ja maa alkaa sortua alta kuin musiikki, muistikuvana avaatrepun keskelle tietä ja jätät ettan nuuska tornin tielle(?) jatkat matkaa ja näät samat asiat kuin kalevalan tarinoissa, Nousi aivan hirveä myrsky

ja puut hakkas aivan saatanan lujaa,koiria, ihmisiä puissa ja lintuja karkuun muutama epäonnistunut liftaus ja blackout, seuraava muisti on aamulta kun heräät, tai oikeestaan syöksyt läpi jostain vähän kuin syntyisit kävellessä tai vaihdat avaruutta..Pelottavinta oli että jalat oli aivan paskana,siis niin paskana ja kuolleena ettet tunne niitä mutta madellen ja kuset housussa jossain tallinnan laitamilla ja nukahat paperiroskikseen, hah :D( mutta life is strange ja toi on muuten kiva peli tytöillekkin ( kertoo mun ihastuksesta) ( saan sieltäkin voimia, ja nekin on tavallaan rentouttavia(pelottavia) vaikka nään ne nykään ihan eri lailla kuin te.) kaikki meidän maapallon elämät on jo kirjoitettu niihinkirjoihin ja dinosauruksiin ei oikeasti kukaan usko :), ja näin mun vironkin kauniina ja lähellä meitä , pitää vaan suodattaa se väärä tieto ja antaa veren vuotaa niin että maailmasta tulee taas kaunis , niin joudunko uudestaan videoksi? Tarinassani on tylsiä osia, mutta mä voin tehdä teistä siitä paremman ja miksi kaikki mun elämässä on niin outoa ja kuollutta? (kerron kohta ( ja tää on se koti vaikka te ette musta pidä ( ja avaan teidän silmiä, koska se video kamera on vaan lasinen eyeball, illuusio ( tyhmyys) ja heijastus, mutta mitä tapahtuu kun roolit vaihtuu? Siksi tarviin teidän apua tappamaan videon. alkaakohan se ikinä puhumaan? Ei ala, se on ollu viisvuotta ihan yksin , mutta naisia ei saa kuulemma lyödä. vauva palstan m'oon ode raattoritkin, ihanaa iltaa, toivoisinkin että jaksat lukea mun manifeston, jos mykkä alkaa puhumaan niin kannattaa kuunnella, sedän tai sedan ja mä pelkään teitä, mutta en enää pelkää itseäni tai teitä tai että jätän tämän tänne koska minulla ei oo enää muuta vaihtoehtoa, on pakko puhua ja avautua, koska suomalaiset naiset tyytyy liian vähään ja miehet pelkää mua (älä pelkää). tämä koskee sinua ja minä rakastan sinua , mutta nehän nauraa minulle koska näin pitää tulla tapahtumaan kun on aika..ja elämäni 25 vuotta orjana on ollut varmaan maailman hirvein, mutta se muuttu ainakin vähäksi aikaa koska, kaikki suomalaiset naiset jotka vois herättää mut on liian kauniita ja nuoria ( vauvapalsta) ja olen melkein jo elossa tai ainakin elävien kirjoissa (ehkä jo rajatilassa, mutta jos vielä kuuntelet mua niin toivon mukaan kuolen uudelleen+,

Vierailija
8/14 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntapa remontti, mutta ei enää ikinä stressiä tai verkkokauppoja. Luulis että tuntisin oloni erityiseks videona jota kaikki vihaa ja kukaan ei tunne, mutten tiedä haluanko laillistaa sitä vihaa, en haluan fame eli amfe, eilen otin kyllä sitä 3 grammaa. Eli piriä (piiri missä ne lapset leikkii), jotkut vaan on uhreja siinä pelissä ja jää kaduille etsimään sitä kohtalon lapsea joka vie sut seuraavaan elämään ... (tapailin avaruusihmisiä, puu ihmisiä, koneeseen kadonneen sielun, ja naisia, muun muassa susien 11 kadulta ja lisan 9 kadulta (olen siis muslimi, ja jet fuel can't melt steel iron maiden..laulajan joka antaa suuhoitoa näytölleni Sanoja en enää tarvitse koska kuulen ne erilailla ., joka tapauksessa lauluista löydät ne vastaukset ja kädestäs avaimet, ( tautiaini johon ei ole vastalääkettä, ja se tuli polttaa sängyt tuleen ja maailma on valtameri mutten vieläkään ymmärrä missä ne juhlat on ( is it in my head or is it in my bed) kuulen sen muusikin kehossani ja missoin millonkin. usko vain sieltä taivaalta ne kappaleet radiosi poimii mutta odehan tappo sen radiotähden , eye of horus auringosta maailmanpyöräksi, lontoosseen , Eiffelin torni ( seon synkkä ruma ja kaunis niin kuin ISIS) vasemmalle ne lentää ja lopulta laskeutuu vapauden patsaan kautta maalle ja merelle nousee taivaanvallit los angeles. mutta jos otatte sen puukon taas esiin (pohjanmaa on se viina) ja neulat esiin ( suoneen tää on se iso fixi eli narkkaus) ne on ne huumet, joihin sä tuut jäämään koukkuu, jääkö ihminen kaljaan tai leipään koukkuun (hyi vittu)?, ja oon yksin mutten yksinäinen. ja itse lukisin tän koska kuolen kohta ( en haluu kuolla nuorena) ja toivottavasti suomi pysyy vielä facebookis( en tiiä liityinkö jo siihen ) elämäni meno on tällä hetkellä todella paranormaalia ja arvaamatonta. lisää tuskaa, mutta koska et tule järkyttymään koska en haluu mitään muuta kun kauneinta ja uskon ettei tarviikkaan nussia ollakseen hyvä ;) , mutta mun on pakko muuttaa taas suomeen (purgatory) mutta vedin teidän maailman harmaaks samalla, mutta kissoilla on kymmenen elämää eikä yhdeksän (oon siis pää syy miksi te vihaatte suomea ja suomalaisia Mitähän ne ajattelee meistä?

Vierailija
9/14 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku testaa taas puppugeneraattoria.

Vierailija
10/14 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyhmyys on pelkkä, illuusio ja kengät otetaan jalasta vasta kotona ( ei sisällä), ei asiat oo aina hyvin, mutta pakko kirjoittaa, enkä pelkää viimaa, wild west oli asiat hyvin, cheek alias nuori auer vaara (?what?mieli on kaunis kun synti, mutta silti saan kaiken positiiviseks koska ei ne siellä olla samanlaista , jos sanoisin Itteeni profeetaksi ne ois varmaan sit ollu näkyjä (mut en mä niistä puhu esim psykologille, ainoa mikä mulla on tallessa ). Oon siis käyny läpi ihmisen syömiset,hk blödärin tungin pyllyyn poikien nussimiset (piispa), koiran nussimiseen, olen rasisti, olen kaikki paha, olen kiusattu, olen kiusaaja, en ole antikristus tai jeesus mutta vanhempi kuin sinä . mutta siis lapsuus ei ole koskaan huono, vaan parasta aikaa niin kuin kaikilla muillakin, olin ihan piri seppo siis menevä ja näin mutta se kaksonen (oon siis härkä/kaksos hybrdi) tais kuolla sillon, mutten ole kuitenkaan ruma, jos joku muistaa, tuli myös myöhemmin takaisin. Se söpö poika muuttui, ja tilalle tuli jotain muuta (hirviö), ykkös ja kakkos vuos meni hyvin ( lapsuus muistot pätkittäisiä ( elä hetkessä, et ole vielä edes yrittänyt ), mutta kolmos luokalla siis lihoin ja luokkakuvassa, en todellakaan tunnista omaa leveää hymyä, nelos luokalta ei taaskaan muistikuvia tai no niin ei mulla ees oo menneisyyttä, mutta nään yleensä ne jutut mitä lapsetkin näkee, onko siellä järvessä käsiä ja kasvoja, ei pelota kun oon hyvä uimaan xD? No on, mutta mene mielummin aurinkoon (tuhkaus) tai lennä pois, äläkä arkkuun ja maan alle.jotka ei oo vielä elossa, ja jotka nussiivat poikia ( kaikki ne muistot).

Vierailija
11/14 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ne afrikan pienet lapset onkin oikeita neekereitä vaikka miehet luulee niitä oikeasti illuusioksi, ihan niin kuin naiset haluais auttaa mutta ne ei halua apua ja miehiä vituttaa, mutta sä panisit mua mut et sä saa panna mua enkä mäkään saa sua panna ( mä oon se hot bitch)! eli heavy satan (satan=tasan eli dead-even, god=dog (koira), ,, ( En jaksa kertoa enempää ja jos, selvisit tänne asti niin, hienoa ja good morgon, next stop is mäntyharju. Sitten otetaan Jarit (se huumepoliiisi tai kuka nyt jäikään kiinni ) pois täältä ja täyteen ne jollakin mukavalla, es , liittykö tää muka siihen valaistumiseen ja mullan alle menoon, dunno.. Meenkö mä minne kuolemaan, nytt en kyllä mene vai pitäskö get fit or die trying ja minkä takia, mites ne pommi-iskut ja muslimit ( tuliko ne jäädäkseen vai oliko ne jo eurooppalaisia, ? Pistol my gun ? Hyppäänkö junan alle vai hukutanko itteni, so many questions, Raiskaanko sen pojan? Miks pikkutytöistä on tullu kuumottavia ja kuumia, destinys child? Miks sä kerroit tän kaiken meille?.

Vierailija
12/14 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oon hullutiedemies, mutten mikään jumala, yksi nimeltä mainitsematon huume psykeamffe eli lääkäri ( joka on simulaatio skitsofreniasta, vaarallista skitsofreenikolle, eikö? 1+1 miks se lääkäri ei anna sitä sille potilaalle joka pääsis pois hullujenhuoneelta? Koska se lääkäri ei oo vapaa, vaan yhtä kuollu kun se pirjo joka ostaa juhla mokkaa ja hakee ämpäreitä tokmannilta.  älä olenaivi= viina , suomi on naivi, naivit on SUOMI=IWONS, voinko käyttää reino tossuja ja juoda kahvia? Kyllä kyllä se ei oo itsepetos, pelko on :) Voinko vetää piriä koko viikonlopun ja polttaa pilveä parvekkeella, ja samalla syödä gain maxia. Kyllä se ei haittaa kun niitä jotka pelkää...muakin pelottaa vapaus ja kuolema, siihen Masennukseen ei oo muuta lääkettä kuin valaistuminen joka on kärsimystä niin kun se budha sanoi, jos sä otat sen lääkkeen ni ethän sä pääse elämässä eteenpäin

Vierailija
13/14 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lihoin päälle sataan kiloon ilman lääkkeitä, menetin kaverit, Mun hiuksetkin ylitti melkein perseeseen asti ja hiukset ja koko vitun pää oli mädässä kun mätänin paska huoneessani iho oli ihan paskana ja olin raskaana(mitä vittua :o) olin aivan kuolleena ja vuodet vieri niin kuin kivet , oisinko ollu siis oikeassa että nukuin ja söin, (ruisleipää niin paljon ettei paskaa, enää saanu perseestä kun kerran viikossa ja nukahin hiilariövereihin) se lapsi on tuolla kadulla ja sinne säkin kuulut, mut jos sä menetät sen lapsen ni tulee siitä ne laskut johon sä tarviit sen bentsosi:(. Tapoinko mä kallen?? En tahallaan mut aivan vitun pahalla. Tavoitteena on munkin löytää se , ja viedä se zombi pois täältä,, Kaikki loppuu aikanaan, ei ole enää ääniä pään sisällä Make love=evolve not peace..(pelko ja viha). Ja jos luulette että suomessa on sääntöjä, niin ei niitä ole. Maailma on pelkkä kerros-sänky ja jokainen suomalainen on kristitty

Vierailija
14/14 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan vinkkinä ettei kukaan jaksa lukea tuollaista tasaista pökälettä ilman kappalejakoa. Lorem ipsum dolor sit amet, sapientem cotidieque eu usu. In vis nisl nostro minimum, ea eum tantas animal, mazim doctus qualisque has eu. Nullam reprehendunt ut nam. Amet mundi complectitur ea nec. Cibo tempor id quo, ne summo persecuti per. Eos ei eros percipitur.Quando periculis an sed. Dico expetenda splendide qui id, scribentur definitionem per no. In sit civibus menandri definitiones, dicant essent omittam ei qui, no est tale alienum. Pri eu sapientem explicari.Sea clita dolorum deserunt no. At pri doming interpretaris, eu sint labores neglegentur est. Ex sint necessitatibus vim, nec omnes tempor nostrum no. An singulis corrumpit reprehendunt vis. Ei atqui inimicus vis, tantas pericula id mel, quot omnis melius et quo. Id eam tale mucius vituperatoribus, ut nec odio malorum. Aeterno periculis vix ei. Autem offendit maiestatis no has, te vim erat porro dicam, libris dolorem vis te. Invenire constituam eos id. Has et aeterno omittam. Iriure feugait ei pro, no has labitur indoctum voluptatum, pri eius sale id. Clita dicant et his, te sea illum delicatissimi. Forensibus consetetur posidonium ei sea. Sonet integre his ea, pro nulla possit menandri ex, in est erat aeque laoreet. Te suas indoctum forensibus vix, ex soluta evertitur mel. Quo no eros regione appareat, per ne possit verterem, eos purto doctus