Harrastin seksiä miehen kanssa eikä hän lauennut...
Alkoholilla/muilla päihteillä ei ollut osuutta asiaan. Akti kesti n. 30-45min, kunnes kunto loppui mieheltä. Miksi mies ei tullut? Onko muille käynyt koskaan näin? Tarkoittako tämä sitä, että olen löysä vai voiko tilanteelle olla muita selityksiä? Nyt vaivaa todella pahasti. Asiallisia mielipiteitä/kokemuksia, kiitos.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
No eihän nainenkaan välttämättä laukea joka kerta. Miksi tehdä asiasta turhaa ongelmaa?
Täysin eri asia. Iso osa naisista ei laukea koskaan. Miehen saa laukeamaan vaikka mies olisi tajuton.
Vierailija kirjoitti:
Meillä käynyt myös noin. Mies sanoi, että ei pysty keskittymään kun hammasta särkee. Eipä tuossa mitään, seksipuuhat vaihtuivat illan aikana vielä hammaspäivystykseen :D mies kyllä sanoi, että ai a ei edes tarvitse syytä, joskus ei vaan lähde.
Älä huoli Ap, alakertasi on varmasti ok parin lapsenkin jälkeen. Tuskin mieskään kokee moista itsesyytöstä tai murehtimista jos nainen ei saa.
Miehen laukeaminen on täysin eri asia kuin naisen orgasmi.
Miehelle koko seksi on sitä varten että saisi orgasmin jonka yleensä saa laukeamisesta. Jos ei saa niin ei ole mitään järkeä edes harrastaa seksiä. Jos ei harrasta seksiä niin ei ole edes järkeä olla lähekkäin
En tiedä miksi, mutta mussa se herättää tunteita että on tosi itsekeskeistä aina olettaa että vika on omassa itsessään. Vika ei aina ole sinussa, vaan kyse voi olla vaikka mistä muusta: stressi, lääkitys, jokin sairaus, ikä, ympärileikattu tai muuten penis ei tarpeeksi herkkä. Kyse voi myös olla liian kauasta jatkuneesta masturboinnissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä käynyt myös noin. Mies sanoi, että ei pysty keskittymään kun hammasta särkee. Eipä tuossa mitään, seksipuuhat vaihtuivat illan aikana vielä hammaspäivystykseen :D mies kyllä sanoi, että ai a ei edes tarvitse syytä, joskus ei vaan lähde.
Älä huoli Ap, alakertasi on varmasti ok parin lapsenkin jälkeen. Tuskin mieskään kokee moista itsesyytöstä tai murehtimista jos nainen ei saa.Miehen laukeaminen on täysin eri asia kuin naisen orgasmi.
Miehelle koko seksi on sitä varten että saisi orgasmin jonka yleensä saa laukeamisesta. Jos ei saa niin ei ole mitään järkeä edes harrastaa seksiä. Jos ei harrasta seksiä niin ei ole edes järkeä olla lähekkäin
Mies voi myös saada orgasmin iman siemensyöksyä ja toisinpäin.
Mielentila juttuja tämmöiset on.
Ap:n mies ei vain seksin aikana ollut tarpeeksi kiinnostunut/kiihoittunut, niin yksinkertaista se on.
Itselleni ei ole mikään harvinaisuus kestää yli 45 minuuttia, usein aktin alkupuolella pyörii arkiasiat vielä mielessä ja sitten kun ne himot ylittävät sen järjen. Kullin tuntoherkkyys on usein menneen talven lumia ja sitten tarvitaan käsihommia/jtn ekstraa että pystyy tulemaan.
Ja joskus jos muija on vaikka aamulla tietoisesti/vähemmän tietoisesti härnännyt ja sitä on sitten pyöritellyt mielessään koko päivän. Sitä tulee töistä kotiin -> akti on taputeltu alle 10min.
Vierailija kirjoitti:
Mielentila juttuja tämmöiset on.
Ap:n mies ei vain seksin aikana ollut tarpeeksi kiinnostunut/kiihoittunut, niin yksinkertaista se on.Itselleni ei ole mikään harvinaisuus kestää yli 45 minuuttia, usein aktin alkupuolella pyörii arkiasiat vielä mielessä ja sitten kun ne himot ylittävät sen järjen. Kullin tuntoherkkyys on usein menneen talven lumia ja sitten tarvitaan käsihommia/jtn ekstraa että pystyy tulemaan.
Ja joskus jos muija on vaikka aamulla tietoisesti/vähemmän tietoisesti härnännyt ja sitä on sitten pyöritellyt mielessään koko päivän. Sitä tulee töistä kotiin -> akti on taputeltu alle 10min.
Samaa tuossa sanoin, mutta ei anna itsetunto periksi ruikkia alle puolen tunnin kun iät ajat mollattu miehiä ejakulaatioherkkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli Ap, alakertasi on varmasti ok parin lapsenkin jälkeen. Tuskin mieskään kokee moista itsesyytöstä tai murehtimista jos nainen ei saa.Miehen laukeaminen on täysin eri asia kuin knaisen orgasmi.
Ehkä en nyt naisena ymmärrä. Selitätkö vielä uudestaan, eli mies harrastaa seksiä saadakseen orgasmin. Sen hän saa laukeamisesta. Nainen harrastaa seksiä koska..? Eli jos en joka kerta saa orgasmia voin sanoa miehelle, että eipä nyt huvita petipuuhat kun en saa aina orgasmia ja se on täysin hyväksyttävää?
"Kyllä mies voi varsin hyvin kontrolloida hommaa alla ollessaan. Naiselle jos siinä antaa kontrollin, se menee yleensä niin että heppi on juurta myöten sisällä ja nainen vaan hinkuttaa itseään miehen häpykumpua vasten vehje sisällään. Hänelle se suotakoon ainakin jonkin aikaa jos tuntuu tykkäävän, miehenä siitä ei kauheasti saa irti."
Erittäin hyvin kiteytetty. Näin se menee oikeastaan aina.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä mies voi varsin hyvin kontrolloida hommaa alla ollessaan. Naiselle jos siinä antaa kontrollin, se menee yleensä niin että heppi on juurta myöten sisällä ja nainen vaan hinkuttaa itseään miehen häpykumpua vasten vehje sisällään. Hänelle se suotakoon ainakin jonkin aikaa jos tuntuu tykkäävän, miehenä siitä ei kauheasti saa irti."
Siten taitaapi tulla erinomainen paine klitorikselle -nainen nauttii. Uskon kyllä, että ei se miehelle juurikaan nautintoa tuota, mutta voihan naisen orgasmin jälkeen vaihtaa asentoa niin, että mies saa.
vastavuoroisuutta ihmiset, kyllä molempien pitää saada nauttia. Ja itse ainakin saan nautintoa jo siitä, että näen puolisoni nauttivan. Toki se ei tarkoita sitä, että itse haluaisin jäädä ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten taitaapi tulla erinomainen paine klitorikselle -nainen nauttii. Uskon kyllä, että ei se miehelle juurikaan nautintoa tuota, mutta voihan naisen orgasmin jälkeen vaihtaa asentoa niin, että mies saa.
vastavuoroisuutta ihmiset, kyllä molempien pitää saada nauttia. Ja itse ainakin saan nautintoa jo siitä, että näen puolisoni nauttivan. Toki se ei tarkoita sitä, että itse haluaisin jäädä ilman.
Tuosta saa kyllä molemmille nautinnollista, kun mies on myös aktiivinen. Tällöin nainen pystyy hinkkaamaan klitorista miehen vartaloon ja samalla mies panee, jolloin penis saa ärsykettä ja naisen g-piste saa voimakkaampaa ärsykettä. Tuolloin mies ei vain pääse kokemaan sitä, että nimenomaan nainen saa hänet laukeamaan, eikä niin, että itse panemisellaan aiheuttaa oman laukeamisensa. Mies pääsee todella harvassa asennossa tuon kokemaan, mutta nainen pääsee monessakin asennossa. Siksi olisi mielestäni mukavaa, että nainen ainakin lähtökohtaisesti keskittyisi miehen nautintoon ollessaan päällä. Aika harvassa on olleet ne kerrat, kun olen yrittänyt olla laukeamatta ja lauennut siitä huolimatta, kun nainen on hyppinyt penikseni päällä. Tuo on erittäin kiihottavaa.
Ei multakaan lähde lasti liikkeelle, kuin n. 60% paneskelukerroista. On se silti mukavaa ja mukavaa kun nainen nauttii ja saa itse sen pari kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei multakaan lähde lasti liikkeelle, kuin n. 60% paneskelukerroista. On se silti mukavaa ja mukavaa kun nainen nauttii ja saa itse sen pari kertaa.
No kerrohan kuomaseni miksi se ei sitten aina lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että et enää näe sitä, harva mies haluaa huonoa seksiä toista kertaa.
On se seksi silti ihan kivaa.
Mutta jos nainen on esimerkiksi täysi lahna sängyssä, niin ei se ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt miehen kanssa noin muutaman kerran. Yleensä miehen on tullut niin kuuma, että se on häirinnyt seksiin keskittymistä. Ollaan siis molemmat 24-vuotiaita, miehellä vähän ylipainoa. Sitä sattuu kaikille, vanhemmiten etenkin, joten en murehtisi.
Ja mikäs sinun tutkimusotos on? Selvinpäin ei ole koskaan käynyt noin. Jos on liikaa kännissä, niin silloin voi mielenkiinto loppua kesken.
Voisikohan jossain muualla olla vikaa, jos tuo on sinun kohdalla kovin yleistä?
Itselläni ei seisokki lopu, mutta joskus voi ns. herkät alueet turtua kosketukselle, jolloin sitten yhdynnästä tuleva stimulaatio ei riitä laukeamiseen (tämä on siis omaa tulkintaani ilman lääketieteellistä koulutusta). Näin käy kun olen lähellä siemensyöksyä, mutta tilanne menee "ohi". Tällöin voisi pistellä menemään vaikka aamun asti mutta eihän se pitemmän päälle ole mukavaa kummastakaan. Ennen lopettelin jossain kohtaa, joskus olen jopa feikannut orgasmin aikaisempien naisten kanssa, koska tilanne tuntui kiusalliselta. nykyään vaan pidetään hiukan taukoa 15 min, jonka jälkeen jatketaan ja sitten yleensä homma saadaankin nopeasti pakettiin.
Tämä henkkoht. avautuminen vaan tipsivinkkinä, ettei miehessä mitään vikaa ole ja seksistä voi todella nauttia vaikkei tulisikaan aina. Itsellä kun tuo ensimmäisen kerran iski tuli noita samoja ajatuksia, onko jossain vikaa ja miten nyt näin ja mitä nainen ajattelee, sitten vähän jo pelkäsi mitäs jos noin käy uudestaan. Tahdon siis sanoa että kumppanisi voi olla vastaavasti aika resseissä tuosta tilanteesta, vaikkei tietenkään mitään ääneen sanoisikaan.
Saat kohtalotoverin. Avomieheni ja minun ensi kerralla hän ei lauennut. Menoahan se ei haitannut, hän painoi menemään useamman kerran sinä yönä, mutta laukeamista ei vain tapahtunut.
Häntä nolotti, mutta hän kertoi miten oli jännittänyt kyseistä iltaa valtavasti. Hän oli ollut muutaman vuoden ilman naista (ei edes irtosuhteita) ja hän kertoi sen lisänneen paineita. Lisäksi olimme olleet ystäviä ennen seurustelua, joten hänelle seksi oli iso asia kanssani.
Tuon yön jälkeen ongelmaa ei ole ollut :) joskus vaan jännittää.
Kävi sama juttu uuden tuttavuuden kanssa. Nuori mies, jotenkin en olisi uskonut. Hirveää runttausta oli koko akti kyllä muutenkin. Toosaan sattuu vieläkin, vaikka se tapahtui lauantaina.
Kerran mies ei tullut kun oli niin kännissä ja minä olin sanalla sanoen surkea sängyssä. Toisella kerralla ei tullut, koska piti lopettaa kesken kun minuun sattui. Siinäpä ne.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Joskus kun söin rauhoittavia lääkkeitä, niin oli aika vaikea laueta.
Nyt sä rassukka dissasit väärää lääkettä, eli paljastit itsesi, et ole bentsoja koskaan käyttänyt, vaan muistit joskus aikaisemmin lukemasi väärin, tai sitten olet tyhmäkin, eli niputat kaikki lääkkeet samaan nippuun.
Mielialalääkkeisiin kuuluvat SSRI lääkkeet sitä vastoin hankaloittavat laukeamista huomattavasti, joskus jopa kokonaan.
Ainoastaan idiootti yrittää pidätellä laukeamista. Siinä ei ole mitään järkeä.
Miksi edes nussii jos ei anna itselleen lupaa laueta?
On tämä ihme palsta. Jos nainen ei halua seksiä on vika miehessä. Jos mies ei halua seksiä naisen kanssa on vika miehessä. Jos nainen ei saa orgasmia niin vika on miehessä. Jos miehen penis ei tunnu miltään naisen mielestä niin vika on miehessä.
Jos seksi kestää liian kauan on vika miehessä. Jos se kestää liian vähän aikaan on vika miehessä.
Jos seksi ei tunnu miehestä hyvältä on vika miehessä.
Koska naisessa on vikaa?