Harrastin seksiä miehen kanssa eikä hän lauennut...
Alkoholilla/muilla päihteillä ei ollut osuutta asiaan. Akti kesti n. 30-45min, kunnes kunto loppui mieheltä. Miksi mies ei tullut? Onko muille käynyt koskaan näin? Tarkoittako tämä sitä, että olen löysä vai voiko tilanteelle olla muita selityksiä? Nyt vaivaa todella pahasti. Asiallisia mielipiteitä/kokemuksia, kiitos.
Kommentit (80)
Ensiksi perus lähetyssaarnaajassa, mies pyysi itse, että tulisin päälle. Sitten lopuksi vielä takaapäin. Kunnes todettiin, että nyt ei jaksa enää. Aamulla kyllä olimme harrastaneet seksiä, jolloin mies kyllä tuli. Mutta aikaväliä noilla tapahtumilla kyllä oli varmaan 18h, eli sekään ei selitä tilannetta. -Ap
Minulla on vaikeuksia olla ajattelematta mitään. Siis jos ajattelen, niin jatkuu vaikka kuinka kauan, eikä siltikään mitään tapahdu. Takaa on helpompi olla ajattelematta ja keskittyä vain itseen.
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi perus lähetyssaarnaajassa, mies pyysi itse, että tulisin päälle. Sitten lopuksi vielä takaapäin. Kunnes todettiin, että nyt ei jaksa enää. Aamulla kyllä olimme harrastaneet seksiä, jolloin mies kyllä tuli. Mutta aikaväliä noilla tapahtumilla kyllä oli varmaan 18h, eli sekään ei selitä tilannetta. -Ap
Ihan hyvin voi selittää.
Lakkaa miettimästä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei mielialalääkitystä. Otin aluksi aika kauan suihin, että alkoi seisoa. Ratsastin myös. Käyntin lantionpohjanlihaksia, osaan sen kyllä. Itse kyllä tunsin kaiken ja lopulta alkoi jopa sattua. Seisokki ei hävinnyt aktin aikana mieheltä. - Ap
Ratsastaminen juuri pahinta, koska mies ei voi hallita tahtiaan, tai vaikuttaa kitkaan. Mikään ole ikävämpää, kuin päällä väärässä asennossa ja tahdissa vitkasteleva nainen joka ei osaa hommaansa. Annoitko panna takaapäin? Olisiko mies halunnut peppuasi?
Kyllä mies voi varsin hyvin kontrolloida hommaa alla ollessaan. Naiselle jos siinä antaa kontrollin, se menee yleensä niin että heppi on juurta myöten sisällä ja nainen vaan hinkuttaa itseään miehen häpykumpua vasten vehje sisällään. Hänelle se suotakoon ainakin jonkin aikaa jos tuntuu tykkäävän, miehenä siitä ei kauheasti saa irti.
Niinkuin ei panemisesta muutenkaan, ensimmäiset 10-15min on ihan hyvän tuntuista, siitä eteenpäin se on ihan hauskaa ja mukavaa mutta lähinnä odottelee jotain signaalia saisiko jo heittää lastit kohta vai vieläkö pitää pumpata. Siinä kun on aikansa rynkyttänyt niin alkaa vekotin olemaan sen verran jo jynssätty ettei ilman jotain maagista superbodattua ihmetussua mitään toivoa saada lasteja lentämään ilman kättä tai suuta.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei mielialalääkitystä. Otin aluksi aika kauan suihin, että alkoi seisoa. Ratsastin myös. Käyntin lantionpohjanlihaksia, osaan sen kyllä. Itse kyllä tunsin kaiken ja lopulta alkoi jopa sattua. Seisokki ei hävinnyt aktin aikana mieheltä. - Ap
Mistä tiedät? Asutteko yhdessä? Tuollaisesta asiasta ei yleensä heti huudella.
Toinen vaihtoehto on, että tumputtaa niin paljon ettei ruutia enää riitä sinun kanssasi. Jos nyt suljetaan se mahdollisuus pois ettei mies harrasta seksiä muiden naisten kanssa. Periaatteessa on mahdollista, että jos mies pelkää seisokin katoamista niin se seisokin ylläpitämisen jännittäminen voi estää laukeamisen, mutta pitää olla melko huono tuntoherkkyys jos mies ei laukea normaalissa yhdynnässä. Eihän mies nauti alkoholia ennen sekstailuja? Se heikentää seisokkia ja tuntoherkkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennuslääkitystä minäkin veikkaan
No en todellakaan veikkaa.
Ihan näin miehenä voin kertoa, ettei ole mitenkään harvinaista ihan tavan miehelle.
Itse ole urheilullinen mies, enkä todellakaan ole koskaan mitään mielialalääkkeitä syönyt, enkä lääkkeitä ylipäätään, muuta kuin jos on aivan pakko. En siis käytä edes särkylääkkeitä.
Silti etenkin uusien panojen kanssa ei aina ensimmäisillä kerroilla laukea. Siihen tietysti voi vaikuttaa moni asia: Itseä saattaa hieman jännittää ja toisaalta toinen osapuolikaan ei vielä tiedä mistä pidän jne. Toisaalta itse saatan alkuun hieman pidätelläkin, etten heti tulisi ja sitten siinä voikin pidemmälle mennessä käydä niin, ettei se tahdokaan enää tulla.
Joka tapauksessa jos ap:lla oli kyse uudesta panosta, niin ei syytä huoleen, tuskin se sinun toosasi löysyydestä kiinni oli, jos kuitenkin muut miehet ovat normisti lauenneet.
Kuten sanoin, minulla on kohtuullisen kattava kokemus monen ikäisistä tuheroista ja melko samanlaisia ne loppupeleissä ovat. Ainoastaan yhden ainoan kerran kohdalle on osunut niin löysä, ettei se kertakaikkiaan tuntunut miltään, enkä siis siitä syystä lauennut. Kyseessä oli hoikka synnyttämätön parikymppinen neiti. Mutta siis normikokoisen meisselin omaavalle miehelle on harvinaista, että kohdalle osuu niin löysä pillu, ettei sen takia laukea.
Nyt puhut kyllä roskaa. Normaali terve mies (varsinkin alta nelikymppinen) laukeaa hetkessä jos hän on pitkään ilman laukeamista.
Erektiohäiriökin voi tulla mutta laukeaa kuitenkin. Siitin laukeaa ihan mekaanisesta ärsytyksestä vaikka seksiä ei edes kiinnostaisi.
Ei muuten tuo edellinen kuoma puhu roskaa!
Minullakin on käynyt kuten hän kertoo.
Ja aika kauan olin ennen panoa ollut puutteessa. Se on kumma veitikka tuo kalu. Haluaa, mutta kun saa, niin voi lerpahtaakkin kesken kaiken.
Ja samoin tuo, kun haluaa olla laukeamatta liian pian. On käynyt niin, että siinä hieman odotettuani (hillittyäni) ei se siemen enää irtoakkaan.
Ärsyttävää!
Toivon, etteivät naiset liikaa miettisi ja syyttäisi tuommoisesta itseään.
Ja AP. ottakaa uusiksi pian ja koittakaa saada se mies laukeamaan. Siitä se sitten lähtee omaan mukavaan "uomaansa" tuo seksielämä.
No eihän nainenkaan välttämättä laukea joka kerta. Miksi tehdä asiasta turhaa ongelmaa?
Minkä ikäinen olet? Kumppanisi voi tarvita nuorempaa pimppaa.
Lisättäköön vielä, en ole lahna, kannan kyllä korteni kekoon seksitouhuissa.Esimerkiksi mies, jota tapailin ennen tätä kyseistä, tuli kyllä aina 5-10minuutissa ja jopa voivotteli, kun ei kestä kauempaa juuri minun kanssani. Eli voisiko kyse kuitenkin olla miesten välisissä eroissa siinä, kuinka helposti tulee/ei tule. Jokatapauksessa asia jäi jotenkin vaivaamaan, kun olin toivonut, että seksi juuri tämän kyseisen miehen kanssa olisi ollut hyvää. -Ap
Vierailija kirjoitti:
No eihän nainenkaan välttämättä laukea joka kerta. Miksi tehdä asiasta turhaa ongelmaa?
Koska mies. Miehen on oltava valmis seksiin aina. Miehen on lauettava aina. Tuplastandardit nääs.
Vierailija kirjoitti:
Lisättäköön vielä, en ole lahna, kannan kyllä korteni kekoon seksitouhuissa.Esimerkiksi mies, jota tapailin ennen tätä kyseistä, tuli kyllä aina 5-10minuutissa ja jopa voivotteli, kun ei kestä kauempaa juuri minun kanssani. Eli voisiko kyse kuitenkin olla miesten välisissä eroissa siinä, kuinka helposti tulee/ei tule. Jokatapauksessa asia jäi jotenkin vaivaamaan, kun olin toivonut, että seksi juuri tämän kyseisen miehen kanssa olisi ollut hyvää. -Ap
Loppukäsityöt/suikkari. Kyllä se sieltä irtoaa.
Itsellä ainakin menee niin että jos siinä vaiheessa kumppani ei osoita innostusta minun laukaisemiseen tai se vaikuttaa pakkopullalta niin ei kiihota tarpeeksi että lentäisi, joten saatan antaa olla vaan.
Jessus tätä akkojen hommaa. Jos laukeat ap, niin hyvä homma sulle. Jos ei se mies nyt laukea sua pannessa yhdellä kertaa, niin kyllä sä nyt oot ihan hirveän huono kumppani jne. Anna olla ja jos jatkuu samalla lailla, niin mieti sitten uudestaan.
Ajatukset varmaan jossain muussa.
Kyllä sitä joutunut joskus teeskentelemään laukeamisen, että voinut lopettaa rynkyttämisen eikä nainen koe itseään epäkiihottavaksi. Näköjään syystä, jos tällaisen haloon nostaa yksi laukeamaton kerta. Voi elämä.
Joo en mäkään ton oman kanssa laukea. Uuden naisen kanssa 5min
Meillä käynyt myös noin. Mies sanoi, että ei pysty keskittymään kun hammasta särkee. Eipä tuossa mitään, seksipuuhat vaihtuivat illan aikana vielä hammaspäivystykseen :D mies kyllä sanoi, että ai a ei edes tarvitse syytä, joskus ei vaan lähde.
Älä huoli Ap, alakertasi on varmasti ok parin lapsenkin jälkeen. Tuskin mieskään kokee moista itsesyytöstä tai murehtimista jos nainen ei saa.
Ihan tavallista. Ei se aina lennä runkkimallakaan.
Olet löysä... :(