Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työnantaja on yhtäkkiä alkanut löytää huomautettavaa kaikessa, mitä teen

Vierailija
12.07.2025 |

Ennen oli tyytyväinen ja kehui. Olen ollut työpaikassa 9 kk. Onko tämä potkujen alkusoittoa? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä. 

Vierailija
2/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, aletaan keräämään irtisanomisperusteita. Kannattaa lähteä itse ennen kuin lähtö tulee jos vaan pystyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiot liikaa kun luulet oppineesi työn. Näitä näkee usein ja tulee ilmi koeajan loputtua. Tätä juuri on se alisuorittaminen.

Ansaitset potkusi. 

Vierailija
4/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, aletaan keräämään irtisanomisperusteita. Kannattaa lähteä itse ennen kuin lähtö tulee jos vaan pystyy.

Kannattaa tosiaan alkaa viimeistään suunnitella plan B:tä. Ihan keskivertotyöntekijästä löytää kunnolla hakemalla kaikkea halutessaan, tuntikirjauksessa pieni epätarkkuus, kokouksesta pari minuuttia myöhässä, töistä lähtö pari minuuttia liian aikaisin jonakin päivänä, omasta menosta liian myöhään ilmoittaminen, huolimattomuusvirhe työtehtävässä.

Tavallisesti näistä ei kukaan välitä tai katsotaan sormien läpi jos työntekijä miellyttää, mutta sitten jos lähdetään muuhun kuin YT-pohjaiseen irtisanomiseen, ovatkin isoja juttuja ja kyllä jotain löydetään. Kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
5/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen tarvii hommia, sinun.

Vierailija
6/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyypillinen kyttääjä vaan vauhdissa, kannattaa rinnastaa hänet vaikka huonekaluun ja tehdä työnsä hyvin.

Vierailija
7/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksinen johtajuus 

Vierailija
8/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut löytää? Onko se löytänyt jo jotakin vai vasta aloittanut mahdollisen löyttämisen prosessin?

Vierailija
9/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tosiaan alkaa viimeistään suunnitella plan B:tä. Ihan keskivertotyöntekijästä löytää kunnolla hakemalla kaikkea halutessaan, tuntikirjauksessa pieni epätarkkuus, kokouksesta pari minuuttia myöhässä, töistä lähtö pari minuuttia liian aikaisin jonakin päivänä, omasta menosta liian myöhään ilmoittaminen, huolimattomuusvirhe työtehtävässä.

Tavallisesti näistä ei kukaan välitä tai katsotaan sormien läpi jos työntekijä miellyttää, mutta sitten jos lähdetään muuhun kuin YT-pohjaiseen irtisanomiseen, ovatkin isoja juttuja ja kyllä jotain löydetään. Kukaan ei ole täydellinen.

Normaaliälyisellä työntekijällä ei ole minkäänlaisia vaikeuksia ymmärtää kelloa ja olla ajallaan paikalla.

Vierailija
10/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkanut löytää? Onko se löytänyt jo jotakin vai vasta aloittanut mahdollisen löyttämisen prosessin?

No tässä työssä ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa tehdä työtä. Ennen hän piti tyyliäni hyvänä ja sain kovasti kehuja. Nyt samasta tavastani tehdä on alkanut tulla korjattavaa. Ap

Vierailija
11/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä ns. savustus? Itse olen ollut tuollaisen kohteena. Onneksi ei pystynyt erottamaan kuin ison rahasumman kanssa, johon suostuin, koska oli toinen työpaikka jo tiedossa. Ei tiennyt   :-)

Vierailija
12/12 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kävi. Aika hiton kalliiksi kävi työnantajalle ja yhä kalliimmaksi tulee käymään. Kaikille ei onnistu vittuilla ja kusettaa, jos olet juridisesti ja moraalisesti oikeassa.