Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastin seksiä miehen kanssa eikä hän lauennut...

Vierailija
18.09.2016 |

Alkoholilla/muilla päihteillä ei ollut osuutta asiaan. Akti kesti n. 30-45min, kunnes kunto loppui mieheltä. Miksi mies ei tullut? Onko muille käynyt koskaan näin? Tarkoittako tämä sitä, että olen löysä vai voiko tilanteelle olla muita selityksiä? Nyt vaivaa todella pahasti. Asiallisia mielipiteitä/kokemuksia, kiitos.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholilla/muilla päihteillä ei ollut osuutta asiaan. Akti kesti n. 30-45min, kunnes kunto loppui mieheltä. Miksi mies ei tullut? Onko muille käynyt koskaan näin? Tarkoittako tämä sitä, että olen löysä vai voiko tilanteelle olla muita selityksiä? Nyt vaivaa todella pahasti. Asiallisia mielipiteitä/kokemuksia, kiitos.

Kyse voi olla jommasta kummasta tai kummastakin.

Jos miehellä seisoo kuitenkin hänellä joutuu olemaan edes jonkunlaista kiihotusta. Nyt onkin kysymys siitä että onko hän lauennut kuinka usein lähiaikoina ja että onko hänellä vaikkapa murheita?

Mutta kyllä naisen kireyskin on iso syy sekä se että osaako nainen käyttää lantionpohjalihaksia.

Jos mies kuitenkin laukeaa vaikka suulla ja käsillä niin silloin syy on todennäköisesti naisessa. Itse olen ollut naisen kanssa jonka kanssa oli lähes mahdoton laueta emätin yhdynnässä. Hänellä oli löysä eikä käyttänyt ollenkaan lantiopohjalihaksia.

Laukesin vaan joko anaalipanossa, suihinotossa tai käsin.

Jos laukesin emätinyhdynnässä niin jouduin ensinnäkin olla hyvin kauan laukeamatta ja sen lisäksi joudun oikeasti tekemään työtä laukeamisen eteen. Hakemaan juuri oikein asennon ja nussia kauan.

Seksi ei ollut yhtään mukavaa minulle. Vaikka hän sai orgasmin aina.

Vierailija
22/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Joutuuko naiset hiljalleen joutumaan miettimään miten tyydyttää mies? :O Eikö lahnailu ja miesten käskytys enää riitäkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenannut STU:lla ja nyt luomupillusi pettymys. Reeniä horo!

Vierailija
24/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule oikeastaan ikinä yhdynnässä. Hyvä kumppani hoitaa homman loppuun, kohtuullinen kumppani on hengessä mukana kun hoidan omin käsin loppuun hänen päälleen. Homman kesken jättävä kumppani ei todennäköisesti ole toiste kumppani.

Vierailija
25/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt noin aika monen miehen kanssa. Jostain syystä noin käy aika helposti ensimmäisellä seksikerralla uuden ihmisen kanssa. Kyllä ne miehet sitten kuitenkin ovat halunneet nähdä uudestaan.

Jos noin on käynyt monen miehen kanssa niin vika on kyllä sinussa.

Miehet nyt haluaa nussia ketä naista vaan.

Vierailija
26/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että jos joskus eroan, en kyllä kehtaa enää ikinä mennä kenenkään kanssa sänkyyn, jos mies ei laukeakaan! Kaksi lasta olen synnyttänyt ja vaikka kuinka jumppaisi, alapää on mikä on...

Vierailija
27/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! Joutuuko naiset hiljalleen joutumaan miettimään miten tyydyttää mies? :O Eikö lahnailu ja miesten käskytys enää riitäkään?

Sä olet varmaan tosi ihana rakastaja. 

Vierailija
28/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule oikeastaan ikinä yhdynnässä. Hyvä kumppani hoitaa homman loppuun, kohtuullinen kumppani on hengessä mukana kun hoidan omin käsin loppuun hänen päälleen. Homman kesken jättävä kumppani ei todennäköisesti ole toiste kumppani.

Jos olet mies niin joko sinussa on vikaa tai sitten sinulla on todella huonot kumppanit. Menisit läääriin tutkimuksiin.

Vierailija
29/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran käynyt, jos pillu löysä, tai nainen ollut vain passiivisena. Menee maku pumpata tunnista toiseen, eikä yleiskuntokaan riitä. m36

Vierailija
30/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei mielialalääkitystä. Otin aluksi aika kauan suihin, että alkoi seisoa. Ratsastin myös. Käyntin lantionpohjanlihaksia, osaan sen kyllä. Itse kyllä tunsin kaiken ja lopulta alkoi jopa sattua. Seisokki ei hävinnyt aktin aikana mieheltä. - Ap

Vierailija
31/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet varmaan tosi ihana rakastaja. 

Minkä takia miehen pitäisi tehdä kaikki seksissä?

Vierailija
32/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies niin joko sinussa on vikaa tai sitten sinulla on todella huonot kumppanit. Menisit läääriin tutkimuksiin.

Ja jos nainen, niin mitäs sitten?

Vierailija
33/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se pillun tiukkuudesta on kiinni sen enempää kuin peniksen koostakaan. Kemia todennäköisesti puuttui tai sitten miestä vain jännitti liikaa tai hän ei ylipäänsä osaa rentoutua seksin aikana. Se kertoo paljon syystä, että haluaako mies tavata uudestaan.

Vierailija
34/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennuslääkitystä minäkin veikkaan

No en todellakaan veikkaa.

Ihan näin miehenä voin kertoa, ettei ole mitenkään harvinaista ihan tavan miehelle.

Itse ole urheilullinen mies, enkä todellakaan ole koskaan mitään mielialalääkkeitä syönyt, enkä lääkkeitä ylipäätään, muuta kuin jos on aivan pakko. En siis käytä edes särkylääkkeitä.

Silti etenkin uusien panojen kanssa ei aina ensimmäisillä kerroilla laukea. Siihen tietysti voi vaikuttaa moni asia: Itseä saattaa hieman jännittää ja toisaalta toinen osapuolikaan ei vielä tiedä mistä pidän jne. Toisaalta itse saatan alkuun hieman pidätelläkin, etten heti tulisi ja sitten siinä voikin pidemmälle mennessä käydä niin, ettei se tahdokaan enää tulla.

Joka tapauksessa jos ap:lla oli kyse uudesta panosta, niin ei syytä huoleen, tuskin se sinun toosasi löysyydestä kiinni oli, jos kuitenkin muut miehet ovat normisti lauenneet.

Kuten sanoin, minulla on kohtuullisen kattava kokemus monen ikäisistä tuheroista ja melko samanlaisia ne loppupeleissä ovat. Ainoastaan yhden ainoan kerran kohdalle on osunut niin löysä, ettei se kertakaikkiaan tuntunut miltään, enkä siis siitä syystä lauennut. Kyseessä oli hoikka synnyttämätön parikymppinen neiti. Mutta siis normikokoisen meisselin omaavalle miehelle on harvinaista, että kohdalle osuu niin löysä pillu, ettei sen takia laukea.

Vierailija
35/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei mielialalääkitystä. Otin aluksi aika kauan suihin, että alkoi seisoa. Ratsastin myös. Käyntin lantionpohjanlihaksia, osaan sen kyllä. Itse kyllä tunsin kaiken ja lopulta alkoi jopa sattua. Seisokki ei hävinnyt aktin aikana mieheltä. - Ap

Käytät miten?

Oletetaan että olet tiukka ja oikeasti osaat käyttää lantiopohjalihaksia (iso ?). Sitten miehellä on todennäköisesti stressiä ja huolia vaikka ei sitä itse tunnistaisikaan.

Erektiohäiriöt ja laaukeamattomuus yleensä johtuu juuri noista syistä. Siihen ei taas auta kuin se että stressi poistetaan ja huolet ratkaistaan.

Tosin sinun pitää toivoa että sinä ja teidän suhde ei ole se stressin aiheuttaja.

Vierailija
36/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratsastaminen juuri pahinta, koska mies ei voi hallita tahtiaan, tai vaikuttaa kitkaan. Mikään ole ikävämpää, kuin päällä väärässä asennossa ja tahdissa vitkasteleva nainen joka ei osaa hommaansa. Annoitko panna takaapäin? Olisiko mies halunnut peppuasi?

Vierailija
37/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masennuslääkitystä minäkin veikkaan

No en todellakaan veikkaa.

Ihan näin miehenä voin kertoa, ettei ole mitenkään harvinaista ihan tavan miehelle.

Itse ole urheilullinen mies, enkä todellakaan ole koskaan mitään mielialalääkkeitä syönyt, enkä lääkkeitä ylipäätään, muuta kuin jos on aivan pakko. En siis käytä edes särkylääkkeitä.

Silti etenkin uusien panojen kanssa ei aina ensimmäisillä kerroilla laukea. Siihen tietysti voi vaikuttaa moni asia: Itseä saattaa hieman jännittää ja toisaalta toinen osapuolikaan ei vielä tiedä mistä pidän jne. Toisaalta itse saatan alkuun hieman pidätelläkin, etten heti tulisi ja sitten siinä voikin pidemmälle mennessä käydä niin, ettei se tahdokaan enää tulla.

Joka tapauksessa jos ap:lla oli kyse uudesta panosta, niin ei syytä huoleen, tuskin se sinun toosasi löysyydestä kiinni oli, jos kuitenkin muut miehet ovat normisti lauenneet.

Kuten sanoin, minulla on kohtuullisen kattava kokemus monen ikäisistä tuheroista ja melko samanlaisia ne loppupeleissä ovat. Ainoastaan yhden ainoan kerran kohdalle on osunut niin löysä, ettei se kertakaikkiaan tuntunut miltään, enkä siis siitä syystä lauennut. Kyseessä oli hoikka synnyttämätön parikymppinen neiti. Mutta siis normikokoisen meisselin omaavalle miehelle on harvinaista, että kohdalle osuu niin löysä pillu, ettei sen takia laukea.

Nyt puhut kyllä roskaa. Normaali terve mies (varsinkin alta nelikymppinen) laukeaa hetkessä jos hän on pitkään ilman laukeamista.

Erektiohäiriökin voi tulla mutta laukeaa kuitenkin. Siitin laukeaa ihan mekaanisesta ärsytyksestä vaikka seksiä ei edes kiinnostaisi.

Vierailija
38/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratsastaminen juuri pahinta, koska mies ei voi hallita tahtiaan, tai vaikuttaa kitkaan. Mikään ole ikävämpää, kuin päällä väärässä asennossa ja tahdissa vitkasteleva nainen joka ei osaa hommaansa. Annoitko panna takaapäin? Olisiko mies halunnut peppuasi?

Täysin samaa mieltä. Anaalipanossa huomaa totuuden. Jos mies laukeaa anaalipanossa niin sitten tietää että syy ei ole miehessä.

Vierailija
39/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen ei saa tyydytettyä seksikumppaniaan? XD

Vierailija
40/80 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se panomies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi