Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko koskaan löytää miestä? Haluaisin olla edustusvaimo.

Vierailija
18.09.2016 |

Olen kaiketi haluttava nuori nainen (kaikesta huomionosoituksista päätellen), mutta valitettavasti minua lähinnä ahdistaa seksuaalissävytteiset lähestymiset miehiltä - tai naisilta, niitäkin on ollut. Olen nyt alkanut ymmärtämään, että taidan olla aseksuaali. En juurikaan kaipaa seksiä, minusta on kiva jos olen muiden mielestä viehättävä, mutta voisin hyvin kuvitella koko elämäni ilman seksiä. Eikä minua haittaisi jos kumppanini harrastaisi muiden kanssa seksiä, ei yhtään, koska se ei itselle merkitse oikein mitään. Tätä ajatusta on jotenkin tukenut se, että vaivaannun aikalailla yhtä paljon sekä miesten että naisten seksuaalisista lähestymisyrityksistä - koska siis jossain vaiheessa ajattelin kaiken johtuvan siitä etten vaan ole miehistä kiinnostunut. Toisaalta haluan joskus kuitenkin seksiä. Ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, villiä ja rajua, mutta perusseksiä en kaipaa koskaan.

Eli. Mistä ihmeestä löytäisin itselleni matchin? Pidän vanhemmista miehistä (olen itse 26-vuotias), olen siro ja ihan kai tosiaan nätti (vaikea itse arvioida itseään), huumorintajuinen mutta aika impulsiivinen, ihan kai älykäs ja elämänmyönteinen nainen. Mutta kaipaisin siis miehen, jonka kanssa jakaa syvempää yhteyttä ja toisaalta vapautta elää seksuaalisella rintamalla kuten haluaa. Niin ettei kummankaan terveys kuitenkaan vaarannu. En siis ole täysin aseksuaali kai koska joskus haluan. Mutta silloinkin kun haluan, en mitenkään ahdistu järkyttävästi jos en saa.

Olisiko tällainen vaimo nolo miehelle? Että muuten haluaisi täyden kumppanuuden, mutta antaisi miehelle vapauden huolehtia omasta seksuaalisesta hyvinvoinnistaan? Jotta siis nainen voisi ilman huonoa omaatuntoa elää tietäen, että mies on tyytyväinen. Mutta silti joskus seksiä myös tässä suhteessa. Ääähhhh, menipä vaikeaksi.

No mutta, mietteitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva ensin aikuiseksi

Vierailija
2/2 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonet löytää, ainakin helpommin kuin miehen nainen, jolle mies voi olla "vain" "edustusmies" mutta vastuun siirtäminen omasta (taloudellisesta) hyvinvoinnista toiselle on kyllä yleisemmin vähän pöhköä, niin kauna kuin oma päänuppi ja raajat pelaa, edes auttavasti  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme