Menee hermo miehen syömiseen!!!
Kyllä on nyt ruvennut vituttamaan kun mies syö koko ajan ja aina pitäis olla jotain "snäksiä." Ja näin alkuun, mies ei ole läski, ei todellakaan. Hän liikkuu paljon, on tosi lihaksikas ja aktiivinen. Kävi kehonkoostumusmittauksessa vähän aika sitten ja rasvaprosentti oli alle 10.
Hän sitten syö kun mikäkin hevonen. Asumme kaksistaan ja ruokaa täytyy kaupasta ostaa kun viisihenkiselle perheelle. Ruokia täytyy tehdä tosi isot satsit ja jää ehkä yksi pieni annos seuraavalle päivälle. Täysi jääkaappi on tyhjä parissa päivässä. Jos ostan esim tarjouksesta kaksi pussia karkkia varastoon, molemmat on syöty samana päivänä. Ostin neljä purkkia mehua myöskin tarjouksella eilen aamulla, kaikki mennyt jo. Ihan käsittämätöntä. Ja se alkaa illalla ja sitten vielä yömyöhään täytyy olla koko ajan syötävää. Ja jos ei oikein ole mitään, koko ajan ravataan jääkaapilla ihmettelemässä että mitä mä söisin mitä mä söisin vaikka olisi just syönyt iltapalan. Ottaa ihan oikeesti päähän mutta en viitsisi sanoa tosta mitään. Vaikka miehellä ei olisi edes nälkä, on kuitenkin oltava jatkuvasti jotain naposteltavaa. Täytyykö mun alkaa piilotella ja säännöstellä ruokia ettei kaikkia syötäisi heti...
Kommentit (52)
En kattelis tuollaista touhua päivääkään!!! Tässä mun ehdotus: hankit jääkaappiinne Fridge Locker -kassakaapin lukolla, esim. täältä. http://www.coolstuff.fi/Fridge-Locker?gclid=CMTzt-qzmc8CFWUlcgodG2IFgw
Jatkossa sinä ostat omat ruokasi ja sijoitat tuohon lukolliseen boksiin miehen saavuttamattomiin. Jos teet ruokaa, teet itsellesi ja laitat mahdolliset tähteet purkkiin ja lokeroon. Toisen lokeron voit hankkia pakastimeen.
Mies ostaa ja tekee omat ruokansa. Näin hän sekä maksaa että kokkaa suhteessa omaan tarpeeseensa. Ei ole todellakaan niin, että parisuhteessa pieniruokaisten naisten pitäisi subventoida näitä suursyömäreitä.
Loksut tilaukseen ja äijä ruotuun!
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen pitää saada olla kotonaan rauhassa. Syödä ilman kenenkään arvostelua
Siihen voit kyllä vaikuttaa, ettet yksin sitä ruokaa tee ja hanki. Mies kauppaan!
Edelleen, ap: miten teidän taloudessa kulut jaetaan? Millainen työnjako kodissanne on? Nämä siksi, että kohtuullisuus toteutuisi. Jos esim. mies hoitaa siivouksen ja pyykin ja esim. maksaa vuokran tai jotain muuta yhteisiä kuluja ruokaostoksia vastaavan määrän, silloin ruokahuolto on ihan kohtuullisesti hoidettu jos se siis on sinun vastuualuettasi.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi tilanne muodostui alunperin? Muutitte yhteen ja jostain syystä sä aloit tehä ruoan. Jaoitteko niin että sä kokkaat ja mies pyykkää? Sä oot parempi kokki? Mies kokkaa pelkkää makaronia ja makkaraa? Joku syy tohon asetelmaan varmaan on?
Muutimme yhteen ja se kokkaus oli automaattisesti mun homma. Mies kuuluu kastiin "ulkotyöt miehelle sisätyöt naiselle." Ja tavallaan mäkin ajattelen noin, että ei mua se kokkaus siinä haittaa, mutta se ihmetyttää kun iso vuoka makaroonilaatikkoa riittää yhdeksi päiväksi. Ja se että tarvii olla koko ajan naposteltavia, hetkeäkään illasta ei oikeastaan ole syömättä. Jatkuvasti jotain.
Vierailija kirjoitti:
En kattelis tuollaista touhua päivääkään!!! Tässä mun ehdotus: hankit jääkaappiinne Fridge Locker -kassakaapin lukolla, esim. täältä. http://www.coolstuff.fi/Fridge-Locker?gclid=CMTzt-qzmc8CFWUlcgodG2IFgw
Jatkossa sinä ostat omat ruokasi ja sijoitat tuohon lukolliseen boksiin miehen saavuttamattomiin. Jos teet ruokaa, teet itsellesi ja laitat mahdolliset tähteet purkkiin ja lokeroon. Toisen lokeron voit hankkia pakastimeen.
Mies ostaa ja tekee omat ruokansa. Näin hän sekä maksaa että kokkaa suhteessa omaan tarpeeseensa. Ei ole todellakaan niin, että parisuhteessa pieniruokaisten naisten pitäisi subventoida näitä suursyömäreitä.
Loksut tilaukseen ja äijä ruotuun!
Niin, tai sitten voi vaan jättää kaupassa käynnin väliin ja syödä itse kylillä. Lapsiahan ei ole. Ehkä helpompaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen pitää saada olla kotonaan rauhassa. Syödä ilman kenenkään arvostelua
Siihen voit kyllä vaikuttaa, ettet yksin sitä ruokaa tee ja hanki. Mies kauppaan!Edelleen, ap: miten teidän taloudessa kulut jaetaan? Millainen työnjako kodissanne on? Nämä siksi, että kohtuullisuus toteutuisi. Jos esim. mies hoitaa siivouksen ja pyykin ja esim. maksaa vuokran tai jotain muuta yhteisiä kuluja ruokaostoksia vastaavan määrän, silloin ruokahuolto on ihan kohtuullisesti hoidettu jos se siis on sinun vastuualuettasi.
No kohtuullista tästä ei taida saada. Mä maksan yhtiövastikkeen ja sähkölaskun ja käyn kaupassa. Mies maksaa kaiken muun. Mä teen tässä taloudessa kaikki kotityöt
Vierailija kirjoitti:
Pikkurouvan kannattaisi etsiä parempia ruokareseptejä. Ei raavas mies elä pelkillä salaatinlehdillä. Kyllä on oltava huomattavasti energiapitoisempaa ruokaa. Jos mies syö yhtä mittaa, niin sehän kertoo, että hän ei ole tullut ruuasta kylläiseksi kuin pieneksi hetkeksi.
Tein yksi päivä kananmunilla täytettyä mureketta pekoniin käärittynä ja lisäksi muusia ja salaattia. Tämä ruuan vähäinen energiapitoisuus ei nähdäkseni tässä nyt ole se juttu 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi tilanne muodostui alunperin? Muutitte yhteen ja jostain syystä sä aloit tehä ruoan. Jaoitteko niin että sä kokkaat ja mies pyykkää? Sä oot parempi kokki? Mies kokkaa pelkkää makaronia ja makkaraa? Joku syy tohon asetelmaan varmaan on?
Muutimme yhteen ja se kokkaus oli automaattisesti mun homma. Mies kuuluu kastiin "ulkotyöt miehelle sisätyöt naiselle." Ja tavallaan mäkin ajattelen noin, että ei mua se kokkaus siinä haittaa, mutta se ihmetyttää kun iso vuoka makaroonilaatikkoa riittää yhdeksi päiväksi. Ja se että tarvii olla koko ajan naposteltavia, hetkeäkään illasta ei oikeastaan ole syömättä. Jatkuvasti jotain.
Mutta hyvä, työnjako selvä. Entä kulujen jakaminen, oliko siis sulle ok ja mies osallistuu johonkin muuhun?
Tosiaan, jos ruokahuolto sovittu noin, en näe ongelmaa. Jokaisella omat vastuunsa. Miten kulupuolella?
Meillä sama! Tiesin kyllä yhteen muuttaessa, että mies urheilee, mutten silti ymmärtänyt sitä ruokamäärää, joka kaupasta on kannettava. Jossain vaiheessa meillä oli rahajako niin, että mies maksaa laskut ja vuokran, minä ruuat. Tasoihin meni! Sittemmin oli pakko korjata niin, että kumpikin maksaa omat menonsa, ei mun tulot riitä ruokkimaan tuollaista sata kiloista virtahepoa.
Lisäät vielä tuohon kaksi teinipoikaa niin voit kuvitella mitä se maksaa. Syödä saa mutta ruoka on kallista niin laitat sen miehen maksamaan ne ruokaostokset.
Monet urheilevat miehet syö tolkuttomasti koska kulutus on niin kovaa.
Vierailija kirjoitti:
niksu kirjoitti:
Me tykätään ruuasta, ja pilusta piste
No toivotaan nyt edes että se pillukin kelpaa eikä pelkästään ap:n ruuat. Palstaa lukiessa olen saannut sen kuvan ettei ole mitenkään päivänselvää nykyaikana että oman naisen pillu paljon miehiä kiinnostaa.
Missä vaiheessa hän ehtii treenaa ?
Vierailija kirjoitti:
Tän takia kehonrakennus ja naiset ei sovi yhteen ja minä avaan tätä teille:
Naisen nalkutus pilaa flow:n
Nainen ei ymmärrä ruuan tärkeyttä
Nainen ei ymmärrä treenin vaikutusta kehoon ja mieleen
Nainen haluaa varastaa spermaa kasseista = vähemmän aggressiivisuutta treeneissä
Nainen ei arvosta lihaksia, koska ei ymmärrä sitä työmäärää mikä sen rakentamiseen ja ylläpitoon menee, vain toinen mies voi ymmärtää tämän.
Nainen häiritsee keskittymistä ja miehen kehittymistä korkeampaan voimaan, korkeampaan tilaan, tilaan jossa miehen on mahdollista tuntea todellista glooriaa ja eläimellistä voimaa mitä ei toimistossa kynää pyörittämällä voi tuntea tai kokea.
Kuulostat hormonibodarilta. Sellaisen muijaa olen tyydyttänyt. Testot ja muutkin aineet oli tehnyt sen ettei seissyt luonnollisesti. Siitä jäikin epäilys että isoilla lihahsilla peitellään sitä pientä. Pitkään puuttessa ollut nainen on ihan uskomaton.
Nopeiten saava sai alle minuutissa ja niitä orkkuja tuli peräkkäin. Lantio vatkasi siihen tahtiin ettei tarvinut juurikaan liikkua. Ei silti on mullakin omat ongelmat. Mustasukkaisuutta vaikka kuinka vakuutan etten ole muiden kanssa.
Tarkemmin ajatellen olet homo bodari. Lainaan sanojasi "vain mies voi ymmärtää". Pliis ma pyydän älä kerro seksifantasioista. Mun mielestä naisen oraali on ihan huippua ja pillu vielä parampaa. Näin kun ollaan rehellisiä niin en tiedä kuinka hyvin homot ottaa suihin. Luulisi että hyvin mutta kun ei yhtään innosta sellainen. Katsotaan sitten jos alan vetämään mömmöjä.
Heh, jonne se siellä yrittää esittää niin miehekästä, niin miehekästä... :D En minä ennenkään ole poikasista kiinnostunut, joten syöhän äitisi ostamaa kinkkua ja bodaile, poju. :D