Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo miehen syömiseen!!!

Vierailija
18.09.2016 |

Kyllä on nyt ruvennut vituttamaan kun mies syö koko ajan ja aina pitäis olla jotain "snäksiä." Ja näin alkuun, mies ei ole läski, ei todellakaan. Hän liikkuu paljon, on tosi lihaksikas ja aktiivinen. Kävi kehonkoostumusmittauksessa vähän aika sitten ja rasvaprosentti oli alle 10.

Hän sitten syö kun mikäkin hevonen. Asumme kaksistaan ja ruokaa täytyy kaupasta ostaa kun viisihenkiselle perheelle. Ruokia täytyy tehdä tosi isot satsit ja jää ehkä yksi pieni annos seuraavalle päivälle. Täysi jääkaappi on tyhjä parissa päivässä. Jos ostan esim tarjouksesta kaksi pussia karkkia varastoon, molemmat on syöty samana päivänä. Ostin neljä purkkia mehua myöskin tarjouksella eilen aamulla, kaikki mennyt jo. Ihan käsittämätöntä. Ja se alkaa illalla ja sitten vielä yömyöhään täytyy olla koko ajan syötävää. Ja jos ei oikein ole mitään, koko ajan ravataan jääkaapilla ihmettelemässä että mitä mä söisin mitä mä söisin vaikka olisi just syönyt iltapalan. Ottaa ihan oikeesti päähän mutta en viitsisi sanoa tosta mitään. Vaikka miehellä ei olisi edes nälkä, on kuitenkin oltava jatkuvasti jotain naposteltavaa. Täytyykö mun alkaa piilotella ja säännöstellä ruokia ettei kaikkia syötäisi heti...

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, tehkää sellaista sapuskaa, joka pitää nälkää. Perunamuussia, lihamureketta, salaattia yms. eli ei mitään kevytruokaa. Kyllä pysyy nälkä kurissa eikä tarvii koko ajan olla jääkaapilla. Tämän opin kun lapset oli pieniä. Hyvästi kesäkeitto!

Ei auta! Silti illalla alkaa se mitä söis, vaikka olisi tuhtia ruokaa. Mies ei mitään sosekeittoja tai kasvissössöjä edes suostuisi syömään. Aina oltava lihaa ja kunnon ruokaa. Nauraisi räkäsesti, että mähän en tollasta söis ja missä protskut hiilariy ym ym ym mitkä lie jos tarjois jotain kesäkeittoo. Se napostelu ei ole nälästä tai päivän ruuasta riippuvaa, vaan ihan jokapäiväistä oli ruokaa aiemmin mitä tahansa. Kun se on vaan se, että on syötävä jotain koko ajan

Vierailija
22/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niksu kirjoitti:

Me tykätään ruuasta, ja pilusta piste

No toivotaan nyt edes että se pillukin kelpaa eikä pelkästään ap:n ruuat. Palstaa lukiessa olen saannut sen kuvan ettei ole mitenkään päivänselvää nykyaikana että oman naisen pillu paljon miehiä kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän otsikon lukeneena: Syö välillä muutakin kuin miestäsi.

Vierailija
24/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ap kestäisi mua. Syön paljon eikä se näy missään. Paino/pituus on 180/76. Aivan sama mitä ja kuinka paljon niin tänne uppoaa. Joko älytön fysiikka tai sitten tuo yrtti? Veikkaan fysiikkaa, olen syönyt useita kertoja kaapit ihan tyhjiksi. Näkkileivät ynnä muu kuiva ruoka katoaa kun iskee nälkä.

Lähin pitseria varmaan toimii meidän takia. normi tilaus on kaksi tavallista ja yksi perhepitsa. Tätä tapahtuu vähintään kahdesti viikossa. Aluksi muija ei uskonut kuinka paljon syön. Otetaan esimerkiksi herkkupaisti mikä on edullista. Siihen viereen kilo perunoita. Kahdestaan se on kerralla pois.

Kymmenen kilon kinkku tietenkin vähän kevenee uunissa. Kolme päivää niin se ja laatikot katosivat. Tapanin päivän iltana piti jo käydä grillillä. Muijalla lähtee järki halujen kanssa. Ruokahalu kun ei ole ainoa himo.

Vierailija
25/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitää saada olla kotonaan rauhassa. Syödä ilman kenenkään arvostelua

Siihen voit kyllä vaikuttaa, ettet yksin sitä ruokaa tee ja hanki. Mies kauppaan!

Vierailija
26/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ap kestäisi mua. Syön paljon eikä se näy missään. Paino/pituus on 180/76. Aivan sama mitä ja kuinka paljon niin tänne uppoaa. Joko älytön fysiikka tai sitten tuo yrtti? Veikkaan fysiikkaa, olen syönyt useita kertoja kaapit ihan tyhjiksi. Näkkileivät ynnä muu kuiva ruoka katoaa kun iskee nälkä.

Lähin pitseria varmaan toimii meidän takia. normi tilaus on kaksi tavallista ja yksi perhepitsa. Tätä tapahtuu vähintään kahdesti viikossa. Aluksi muija ei uskonut kuinka paljon syön. Otetaan esimerkiksi herkkupaisti mikä on edullista. Siihen viereen kilo perunoita. Kahdestaan se on kerralla pois.

Kymmenen kilon kinkku tietenkin vähän kevenee uunissa. Kolme päivää niin se ja laatikot katosivat. Tapanin päivän iltana piti jo käydä grillillä. Muijalla lähtee järki halujen kanssa. Ruokahalu kun ei ole ainoa himo.

Toivottavasti älyät itse kantaa ne kinkkusi sieltä kaupasta ja myös valmistaa ne mättösi. Muuten saattaa "muijalta" lähteä muukin kuin järki. Kuten esim. auton takavalot pihasta.

Vierailija
27/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen voit kyllä vaikuttaa, ettet yksin sitä ruokaa tee ja hanki. Mies kauppaan!

Tämähän olisi mukavaa. En mä miehelle valita hänen syömisistään. Ahtaa ruokaa suuhun minkä kerkiää, en mä ole valittanut. MUTTA jos mi otan jotain herkkua niin kyllä siitä sanotaan että jaahas oot vähän syönyt jätskiä tai oho oot vähän karkeilla herkutellu. Minä en sitten saa syödä ilman noita ihmettelyjä vaikka mies mättää mättämistään

Vierailija
28/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kanssa tollaset ruokahalut vaikka olen hoikka nainen ennenkun todettiin kilpirauhasen liikatoiminta. Kyllä mä vieläkin pystyisin tollassia määriä syömään mutta erona entiseen on että pystyn myös olemaan syömättä kun pohjaton kaivo.

Vierailija
29/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän olisi mukavaa. En mä miehelle valita hänen syömisistään. Ahtaa ruokaa suuhun minkä kerkiää, en mä ole valittanut. MUTTA jos mi otan jotain herkkua niin kyllä siitä sanotaan että jaahas oot vähän syönyt jätskiä tai oho oot vähän karkeilla herkutellu. Minä en sitten saa syödä ilman noita ihmettelyjä vaikka mies mättää mättämistään

Olettekohan te väärä pari toisillenne?

Vierailija
30/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen ostaa, maksaa ja kokata omat safkansa., Ei se sun tehtävä ole. Kummasti vähenee syöminen kun ei ole enää ruokaa valmiina.

Vierailija
31/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, tehkää sellaista sapuskaa, joka pitää nälkää. Perunamuussia, lihamureketta, salaattia yms. eli ei mitään kevytruokaa. Kyllä pysyy nälkä kurissa eikä tarvii koko ajan olla jääkaapilla. Tämän opin kun lapset oli pieniä. Hyvästi kesäkeitto!

Ei auta! Silti illalla alkaa se mitä söis, vaikka olisi tuhtia ruokaa. Mies ei mitään sosekeittoja tai kasvissössöjä edes suostuisi syömään. Aina oltava lihaa ja kunnon ruokaa. Nauraisi räkäsesti, että mähän en tollasta söis ja missä protskut hiilariy ym ym ym mitkä lie jos tarjois jotain kesäkeittoo. Se napostelu ei ole nälästä tai päivän ruuasta riippuvaa, vaan ihan jokapäiväistä oli ruokaa aiemmin mitä tahansa. Kun se on vaan se, että on syötävä jotain koko ajan

Tässähän sulla on valmis ratkaisu ongelmaasi.

Vierailija
32/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli samanlainen, äijä ahti suuhunsa kauppakassin sisällön per päivä ja oli alipainoinen, äiti neuvoi että mikäs siinä kunhan maksaa ruokalaskun itse.

Vierailija
33/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on täysin sama! Olenkin vähän vitsinä sanonut että annan hänelle kissan matolääkettä..

Ruokalaskut on jotain mitä en edes ääneen halua sanoa. Ja mieheni on myös pitkä, hoikka..mutta ei kyllä mikään kamalan lihaksikas.. Enemmänkin ruipelo..

Minne lie menee kaikki. Pohjaton vatsa!

No hyvä ettei mun mies ole ainut! Välillä menee helposti sata euroo ruokakauppaan ja hetki vaan niin kaikki on mennyt

Voi kuule! Ymmärrän ja tiedän tämän tunteen TÄYSIN! Se vaan tilanteessasi on huono homma ettei hän osallistu kuluihin. Kyllä kun yhdessä kuluttaa suö ja on niin pelisäännöt selviksi. Otat kuitit talteen. Jos ei vastapuolelta ala tulemaan kaikua teet tilityksen ostoksista ja kaikesta mitä olet hänelle ostanut.. Ja hän on syönyt!

Vierailija
34/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se hakemaan kaupasta itse itselleen ruokaa. Jos jokin on itseäsi varten, sano ettei sitä oteta. Jos ottaa, hakee uuden tilalle.

Vierailija
35/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkän otsikon lukeneena: Syö välillä muutakin kuin miestäsi.

Etkö lue kuin otsikot? Ei ihme, ettet mitään ymmärrä. Vai onko sun tarkoitus ehkä olla jotenkin  hauska?

Vierailija
36/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi tilanne muodostui alunperin? Muutitte yhteen ja jostain syystä sä aloit tehä ruoan. Jaoitteko niin että sä kokkaat ja mies pyykkää? Sä oot parempi kokki? Mies kokkaa pelkkää makaronia ja makkaraa? Joku syy tohon asetelmaan varmaan on?

Vierailija
37/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurouvan kannattaisi etsiä parempia ruokareseptejä. Ei raavas mies elä pelkillä salaatinlehdillä. Kyllä on oltava huomattavasti energiapitoisempaa ruokaa. Jos mies syö yhtä mittaa, niin sehän kertoo, että hän ei ole tullut ruuasta kylläiseksi kuin pieneksi hetkeksi. 

Vierailija
38/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niksu kirjoitti:

Me tykätään ruuasta, ja pilusta piste

No toivotaan nyt edes että se pillukin kelpaa eikä pelkästään ap:n ruuat. Palstaa lukiessa olen saannut sen kuvan ettei ole mitenkään päivänselvää nykyaikana että oman naisen pillu paljon miehiä kiinnostaa.

Riippuu miehestä ja pillusta. Älkää nyt naiset olko kauheen kateellisia kun joku saa usein ja hyvää. Ihan "oma" sikäli kun suhteessa on oma. En omista tuota pillua enkä sen kantajaa. Erityinen kehumisen aihe on se ettei sekoiteta seksiä riitoihin.

Pitkään kun on yhdessä niin jotain kitkaa tulee aina. Jos ja kun on jotain niin ne sivutetaan kun otetaan housut pois. Tyydytettynä ne pikku asioista riitelyt jää omaan turhuuteensa. Pakko sanoa näin kun tyytyväinen ei pahemmin valita. Sen verran tuo nainen on kiero että pyytää seksin jälkeen esim. viemään roskapussin. Ei aina mutta joskus.

Väheni ne pyytämiset kun kännissä vein uhmalla alasti sen roskapussin. Mä kun näytän mallia kun tulee riitaa. Miestä kohtaan olisi helpompaa. Voisi lyödä ja silleen, pahimmassa tapauksessa saisin turpiin. Naisten kanssa on aina vaikeaa mutta voi mahdoton sitä pillua.

Vierailija
39/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia kehonrakennus ja naiset ei sovi yhteen ja minä avaan tätä teille:

Naisen nalkutus pilaa flow:n

Nainen ei ymmärrä ruuan tärkeyttä

Nainen ei ymmärrä treenin vaikutusta kehoon ja mieleen

Nainen haluaa varastaa spermaa kasseista = vähemmän aggressiivisuutta treeneissä

Nainen ei arvosta lihaksia, koska ei ymmärrä sitä työmäärää mikä sen rakentamiseen ja ylläpitoon menee, vain toinen mies voi ymmärtää tämän.

Nainen häiritsee keskittymistä ja miehen kehittymistä korkeampaan voimaan, korkeampaan tilaan, tilaan jossa miehen on mahdollista tuntea todellista glooriaa ja eläimellistä voimaa mitä ei toimistossa kynää pyörittämällä voi tuntea tai kokea.

Onneksi voit ryhtyä homoksi tai olla ikisinkkuna. Gloriaa sulle ja voimia!

Vierailija
40/52 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe lomalle viikoksi ilman miestä ja jätä mies selviytymään yksin. Älä tee annosrasioita pakastimeen tai osta kaappiin valmiiksi ruokia vaan suhtaudu niin että miehesi on aikuinen ihminen eikä mikään holhottava penikka. 

Mun mies yritti pari kertaa valittaa mun tekemistä ruoista ja mä vaan tyynesti sanoin että itelleni mä kokkasin ja aattelin syyä loput huomenna, mutta jostain syystä sä päivä päivän perään lapat mun lounaat omalle lautaselles. Hyvä kun tuli puheeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän