Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikoinaan kännykän oston yhteydessä tarkistettiin luottotiedot

Vierailija
17.09.2016 |

Oli ne aikoja

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus puut kaadettiin ihan kirveellä, ei ollut moottorisahoja. Oli ne aikoja.

Vierailija
2/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jos kännykkä maksettiin käteisellä tai kortilla (ei luotolla tai osamaksulla) eikä otettu samalla liittymää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän saa ja sai ostaa kuka vaan, mutta liittymäsopimuksen tekoon pitää olla luottotiedot kunnossa.

Taisit sekoittaa asiat.

Vierailija
4/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen liittymän oston yhteydessä on luottotarkistus ja samoin jos se puhelin ostetaan luottomaksulla (maksat kuukausierissä). Kertamaksulla voi sen puhelinlaitteen tietysti ostaa ilman tarkistuksia, ja on varmaan aina voinut.

Vierailija
5/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikähän liittynyt ihan liittymän ottoon/vaihtoon. Senhän tekevät vieläkin jos joku nyt niillä enään pelaa.

Vierailija
6/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luottotiedoton, mutta kännykänosto luotolla sekä liittymäsopimus irtosi vaivatta. Katsoivat vain maksuhistoriaa heille , joka oli kunnossa useamman vuoden osalta - ei ongelmaa.

Vierailija
7/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikähän liittynyt ihan liittymän ottoon/vaihtoon. Senhän tekevät vieläkin jos joku nyt niillä enään pelaa.

Et jos nyt jollain on enää liittymä? Okei, onhan teille luottotiedottomille tietty prepaidit.

Vierailija
8/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luottotiedoton, mutta kännykänosto luotolla sekä liittymäsopimus irtosi vaivatta. Katsoivat vain maksuhistoriaa heille , joka oli kunnossa useamman vuoden osalta - ei ongelmaa.

Mikä firma? Minulta olisi vaadittu 300 euron takuuta kun yritin vaihtaa liittymää takaisin tiettyyn firmaan vaikka olin ollut asiakas vuosien ajan ja puhelinliittymät kyllä oli maksettu.

Vierailija
9/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ne aikoja

Oli ne aikoja joillekin. Ikinä ei itsellä ole tarkistettu luottotietoja kun kännykän olen ostanut. Olikoha vuosi 1995 kun ensimmäisen kännykän ostin.