Minkä niminen biisi ja kuka esittää?
Muistan vain muutamia pätkiä sanoista, mutta menee jotenki näin: "aina,aina... viis päivää viikos oon miettiny sua... mut aina lauantaina, aina lauantaina... tuut mua vastaan... ja aamulla oon poissa" Naisääni laulaa.
Kommentit (5)
aina aina ku viikonloppu alkaa, aina mun mieli karkaa sun perään, sun sun perään. Aina aina ku mul on liikaa aikaa tappaa, mä päätän ettei, ei enää, ei sua enää, mut aina lauantaina mut aina lauantaina. Kuus päivää viikosta miettien sua, mut aina lauantaina aina lauantaina aamuyön tunneil sä oot osa mua ja sunnuntaina mä oon taas poissa. Aina aina aamu viidelt sua mä kaipaan ja taas kerran koodaan sun perään, sun sun perään ja aina aina mä tiiän että vastaat, vastaat ja tuut mua vastaan, vaik enää vaik eihän me enää olla mitään. Kuus päivää viikosta miettien sua, mut aina lauantaina, aina lauantaina aamuyön tunneil sä oot osa mua ja sunnuntaina mä oon taas poissa. (mut aina lauantaina mut aina lauantaina) Mut aina lauantaina kuus päivää viikosta miettien sua, mut aina lauantaina, aina lauantaina aamuyön tunneil sä oot osa mua ja sunnuntaina mä oon taas poissa. Mut aina lauantaina.
Heavyweight, Juulia - Aina lauantaina
Ja itse et, ap, voinut tätä googlata, koska...?
Googleen nuo sanat ja eka osuma tämä
https://www.musixmatch.com/lyrics/Heavyweight-feat-Juulia/Aina-Lauantai…