Pummaavat naiset baareissa & yökerhoissa on niin loisia. ..
Ajatuksia
Mielipiteitä
Kokemuksia
Kertokaa
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vain maksullisille maksetaan seurasta. Myös ensitreffeillä.
Njaaha, mun kommentti jäi moderointiin kun siinä oli ruma sana.
Oletko näitä tyyppejä, joiden mielestä nainen on h***a, jos mies tarjoaa hänelle jotain ihan mitä tahansa, ja siitä hyvästä pitäisi sitten antaa seksiä? Kävin kerran treffeillä sellaisen miehen kanssa, jonka mielestä hän ei voinut tarjota minulle juomaa, koska se olisi tehnyt minusta h***an. En edes pyytänyt tarjoamaan.
Jaa, mä taas enempi törmään miehiin jotka esim. treffipalstoilla ilmoittaa heti että kaipaatko sponsoria. Yhtään sponssia en oo ottanut vastaan enkä ota. Mut ihme vimma miehillä on maksaa, kun varmasti irtoisi ilmaiseksikin
Tämä arpa ei voita kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntematon nainen pummaa sinulta juotavaa, niin sano ei kiitos, en tarjoa tuntemattomille. Ongelma ratkaistu.
Ongelma ei ole tarjota jollekin 1 tai 2 muutaman euron hintaista juomaa mutta olisi ihan kohteliasta edes vähän aikaa jutella ja kiittää. . Sitä meilläpäin pidetään kohtteliaana käytöksenä, mutta joo tiedän kyllä että se on jo nykyään vanhanaikaista
Vanhanaikaisesta puheen ollen, mulla oli jo lapsena samalla pihalla yksi, jonka tunsin jotenkin. Hänellä oli tapana lahjoa itselleen karkkeja tarjoamalla seuraa. Silloin sitä katseltiin hiukan yliolkaisesti, nyt aikuisena tietysti tajuaa, että sellainen henkilö on säälittävä ja herättää myötätuntoa. Joka tapauksessa rahalla seuran ostaminen ei koskaan kannata, noin pidemmän päälle. Eri asia on, jos kääntyy suoraan jonkun prostituoidun puoleen, mikä tietysti maksaa paljon enemmän.
Minä olen se, joka tarjoaa.
JA OLEN NAINEN.
haista vittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko näitä tyyppejä, joiden mielestä nainen on h***a, jos mies tarjoaa hänelle jotain ihan mitä tahansa, ja siitä hyvästä pitäisi sitten antaa seksiä? Kävin kerran treffeillä sellaisen miehen kanssa, jonka mielestä hän ei voinut tarjota minulle juomaa, koska se olisi tehnyt minusta h***an. En edes pyytänyt tarjoamaan.
Totesin jo tosiasiat. Jos olet miehen seurassa vain tarjoamisten perusteella, kertoo se sinusta kaiken oleellisen minulle. Myös miehestä joka tämän pelleillyn maksaa.
Älä juota tuoppihuoraa. Hyvä ohje on tuo.
Tyypillisiä vihervasemmistolaisia loiseläjiä.
Vihervasemmistohan ei koskaan ole ansainnut rahaa itselleen eikä yhteiskunnalle, vaan he loisivat muiden rahoilla ja syytävät vielä muiden rahoja niitä ympäri maailman mitä mielipuolisimpiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistohan ei koskaan ole ansainnut rahaa itselleen eikä yhteiskunnalle, vaan he loisivat muiden rahoilla ja syytävät vielä muiden rahoja niitä ympäri maailman mitä mielipuolisimpiin asioihin.
Juu niin että kaikki vihervasemmistolaiset on sossupummeja. Olisko aika ottaa ne lääkkeet nyt. Miten tämä aihe edes liittyi kenenkään poliittiseen suuntautumiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totesin jo tosiasiat. Jos olet miehen seurassa vain tarjoamisten perusteella, kertoo se sinusta kaiken oleellisen minulle. Myös miehestä joka tämän pelleillyn maksaa.
Sanoinko, että olin? En ole koskaan pyytänyt miestä tarjoamaan mulle juomaa. Olin siis treffeillä miehen kanssa, joka alkoi ihan oma-alotteisesti selittämään, että hän ei sitten mitään juomia tai ruokia tarjoa, koska se tekisi minusta huo*an. Että jos hän tarjoaa minulle jotain ja annan "vastineeksi" seksiä, niin olen huo*a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistohan ei koskaan ole ansainnut rahaa itselleen eikä yhteiskunnalle, vaan he loisivat muiden rahoilla ja syytävät vielä muiden rahoja niitä ympäri maailman mitä mielipuolisimpiin asioihin.Juu niin että kaikki vihervasemmistolaiset on sossupummeja. Olisko aika ottaa ne lääkkeet nyt. Miten tämä aihe edes liittyi kenenkään poliittiseen suuntautumiseen?
Vihervammaset ovat ainoastaan (siis silloin jos ovat) valtion suojatyöpaikoissa ja näin sossupummeja jotka eivät tuota yhteiskunnalle vaan vielä ideologiansa turvin ovat ansioituneesti tuhonneet sitä ja pyrkivät koko ajan tuhoamaan lisää.
En usko, että on olemassa lääkkeitä eikä edes lääkäreitä jotka voisivat heitä auttaa, eli voimme säästää nuo heille ehdottamasi lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistohan ei koskaan ole ansainnut rahaa itselleen eikä yhteiskunnalle, vaan he loisivat muiden rahoilla ja syytävät vielä muiden rahoja niitä ympäri maailman mitä mielipuolisimpiin asioihin.Juu niin että kaikki vihervasemmistolaiset on sossupummeja. Olisko aika ottaa ne lääkkeet nyt. Miten tämä aihe edes liittyi kenenkään poliittiseen suuntautumiseen?
Vihervammaset ovat ainoastaan (siis silloin jos ovat) valtion suojatyöpaikoissa ja näin sossupummeja jotka eivät tuota yhteiskunnalle vaan vielä ideologiansa turvin ovat ansioituneesti tuhonneet sitä ja pyrkivät koko ajan tuhoamaan lisää.
En usko, että on olemassa lääkkeitä eikä edes lääkäreitä jotka voisivat heitä auttaa, eli voimme säästää nuo heille ehdottamasi lääkkeet.
No niin menepäs nyt siitä trollaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytät trollaamisesta kun kirjoitan tosiasiota vallitsevasta tilanteesta, tietenkin noin voi pyrkiä kääntämään päänsä pois ikävältä todellisuudelta. Mutta totuus säilyy silti.
Minä ole koskaan pyytänyt ainuttakaan miestä tarjoamaan minulle juotavaa. Osa tuttavistani kuitenkin tekee niin ja minä olen ihmetellyt moista hyväksikäyttöä. Itse en kehtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko, että olin? En ole koskaan pyytänyt miestä tarjoamaan mulle juomaa. Olin siis treffeillä miehen kanssa, joka alkoi ihan oma-alotteisesti selittämään, että hän ei sitten mitään juomia tai ruokia tarjoa, koska se tekisi minusta huo*an. Että jos hän tarjoaa minulle jotain ja annan "vastineeksi" seksiä, niin olen huo*a.
Vai niin. No ei se mies väärässäkään ollut.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kohdannut pummaaviin naisiin, mutta useampi mies yrittää ostattaa juomansa minulla.
Huh, oikeasti? Sun täytyy olla tosi, tosi ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytät trollaamisesta kun kirjoitan tosiasiota vallitsevasta tilanteesta, tietenkin noin voi pyrkiä kääntämään päänsä pois ikävältä todellisuudelta. Mutta totuus säilyy silti.
Miten vajaa pitää olla, jos ei ymmärrä, että vihreiden ja vasemmiston kannattajia on ihan jokaisessa yhteiskuntaluokassa, köyhistä rikkaisiin, sossupummeista yritysjohtajiin? Mä olen ihan palkkatöissä ja olen äänestänyt vihreitä ja vasemmistoa. Mun vanhemmat on sen verran varakkaita, että lompakon puolesta heidän "kuuluisi" äänestää kokoomusta, mutta heillä on tietyt arvot ja periaatteet, joiden takia äänestävät sosiaalidemokraatteja. Ei minkään puolueen kannattajat ole mikään homogeeninen joukko tietynlaisia ihmisiä.
Olen nainen ja en pummaa oma-aloitteisesti. Toisaalta, olen myös köyhä joten jos joku omaehtoisesti haluaa tarjota niin en sano ei. Pyrin kuitenkin olemaan rehellinen, ts. sanon tarjoamishaluiselle miehelle että kyllä mulle periaatteessa ilmainen alkoholi kelpaa mutta et ole tyyppiäni joten seksiä ei ole luvassa. Jos se on niin tyhmä ettei usko selvää puhetta vaan jatkaa tarjoamista niin omapahan on vikansa. Nihkein tapaus oli tyyppi joka ensin sanoo että ei sekään halua mun pöksyihin koska seukkaa omalla tahollaan, kuluu about kaksi siideriä ja se on ehdottelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vajaa pitää olla, jos ei ymmärrä, että vihreiden ja vasemmiston kannattajia on ihan jokaisessa yhteiskuntaluokassa, köyhistä rikkaisiin, sossupummeista yritysjohtajiin? Mä olen ihan palkkatöissä ja olen äänestänyt vihreitä ja vasemmistoa. Mun vanhemmat on sen verran varakkaita, että lompakon puolesta heidän "kuuluisi" äänestää kokoomusta, mutta heillä on tietyt arvot ja periaatteet, joiden takia äänestävät sosiaalidemokraatteja. Ei minkään puolueen kannattajat ole mikään homogeeninen joukko tietynlaisia ihmisiä.
Laitappa hieman linkkejä tänne millä nuo höpötyksesi todistat.... No olenhan minä kuullut myös juttua vaaleanpunaisista lentävistä elefanteistakin että ei sillä......
Mulle tarjos kerra joku hemmo juomat koko illan pyytämättä. Aina kun kävin tiskillä basrimikko sani, että tuo tuolla maksaa. Aika erikoista kun olin vielä itse miehen seurassa ja tarjoava mies ei tullut edes juttelemaan.
Toki tarjoan jos ottaa ensin vessassa suihin.
Kymmeniltä pummeilta olen kysynyt ja ei ole vielä tärpännyt.
Vähän yllättyneitä ovat naiset olleet kun heille ( LADY ) tämmöistä joku uhri ehdottaa.
Vaan jos ei ole rahaa niin pitää pysyä kotona.
Tai suihinotto ja drinkki palkkioksi.