Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pummaavat naiset baareissa & yökerhoissa on niin loisia. ..

Kroisos Pennonen
17.09.2016 |

Ajatuksia
Mielipiteitä
Kokemuksia
Kertokaa

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisiä vihervasemmistolaisia loiseläjiä.

Vihervasemmistohan ei koskaan ole ansainnut rahaa itselleen eikä yhteiskunnalle, vaan he loisivat muiden rahoilla ja syytävät vielä muiden rahoja niitä ympäri maailman mitä mielipuolisimpiin asioihin.

Juu niin että kaikki vihervasemmistolaiset on sossupummeja. Olisko aika ottaa ne lääkkeet nyt. Miten tämä aihe edes liittyi kenenkään poliittiseen suuntautumiseen?

Vihervammaset ovat ainoastaan (siis silloin jos ovat) valtion suojatyöpaikoissa ja näin sossupummeja jotka eivät tuota yhteiskunnalle vaan vielä ideologiansa turvin ovat ansioituneesti tuhonneet sitä ja pyrkivät koko ajan tuhoamaan lisää.

En usko, että on olemassa lääkkeitä eikä edes lääkäreitä jotka voisivat heitä auttaa, eli voimme säästää nuo heille ehdottamasi lääkkeet.

No niin menepäs nyt siitä trollaamasta.

Syytät trollaamisesta kun kirjoitan tosiasiota vallitsevasta tilanteesta, tietenkin noin voi pyrkiä kääntämään päänsä pois ikävältä todellisuudelta. Mutta totuus säilyy silti.

Miten vajaa pitää olla, jos ei ymmärrä, että vihreiden ja vasemmiston kannattajia on ihan jokaisessa yhteiskuntaluokassa, köyhistä rikkaisiin, sossupummeista yritysjohtajiin? Mä olen ihan palkkatöissä ja olen äänestänyt vihreitä ja vasemmistoa. Mun vanhemmat on sen verran varakkaita, että lompakon puolesta heidän "kuuluisi" äänestää kokoomusta, mutta heillä on tietyt arvot ja periaatteet, joiden takia äänestävät sosiaalidemokraatteja. Ei minkään puolueen kannattajat ole mikään homogeeninen joukko tietynlaisia ihmisiä.

Laitappa hieman linkkejä tänne millä nuo höpötyksesi todistat.... No olenhan minä kuullut myös juttua vaaleanpunaisista lentävistä elefanteistakin että ei sillä......

Jaa oma sukuni on varakasta. On sekä perittyä omaisuutta että työllä hankittua. Ja vihervasemmistoa.

Vierailija
42/46 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kerran kysyt rehellistä sinkkumiehen mielipidettä. Niin ostan erittäin mielelläni baarissa tapaamalleni naisella drinkin tai pari, jos hänen kanssaan jatkoilla on luvassa kiihkeää seksiä aamuun asti. Ihan sama mulle onko se nainen vähävarainen tai ei. Se on sivuseikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tarjottu lukemattomia drinkkejä ilman, että olen koskaan niitä pyytänyt. Jutellut olen tarjoajien kanssa, en muuta. Ehdotuksia on tosin tullut. Legendaarisin lienee Ilkka Kanerva, joka pyytämättäni tarjosi drinkin. Vähän aikaa juteltuamme hän loihe lausumaan tuon kuuluisan repliikin "etkö tiedä kuka olen?" Ja heti perään "lähdetkö hotellihuoneeseeni?". En lähtenyt. En kyllä juonut drinkkiäkään loppuun, joten ehkä Ike hörppi sen itse lohdukkeeksi.

Vierailija
44/46 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun kerran kysyt rehellistä sinkkumiehen mielipidettä. Niin ostan erittäin mielelläni baarissa tapaamalleni naisella drinkin tai pari, jos hänen kanssaan jatkoilla on luvassa kiihkeää seksiä aamuun asti. Ihan sama mulle onko se nainen vähävarainen tai ei. Se on sivuseikka.

Eli maksat seksistä. Mutta näinhän se menee, rahalla saa ja hevosella pääsee.

Vierailija
45/46 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan juoman vastaan, jos tarjotaan. Se ei velvoita minua mihinkään. Joskus saatan jäädä juttelemaan tai mennä tanssimaan.

Kerran humalassa sanoin tiskillä juuri juomansa tilanneelle miehelle, että anna se mulle. Räpyttelin silmiä. Ja ojensi juomansa hymyillen.

N23

Vierailija
46/46 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat naisella ja saat vain drinkin tai pari?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi