Pummaavat naiset baareissa & yökerhoissa on niin loisia. ..
Ajatuksia
Mielipiteitä
Kokemuksia
Kertokaa
Kommentit (46)
No kun kerran kysyt rehellistä sinkkumiehen mielipidettä. Niin ostan erittäin mielelläni baarissa tapaamalleni naisella drinkin tai pari, jos hänen kanssaan jatkoilla on luvassa kiihkeää seksiä aamuun asti. Ihan sama mulle onko se nainen vähävarainen tai ei. Se on sivuseikka.
Minulle on tarjottu lukemattomia drinkkejä ilman, että olen koskaan niitä pyytänyt. Jutellut olen tarjoajien kanssa, en muuta. Ehdotuksia on tosin tullut. Legendaarisin lienee Ilkka Kanerva, joka pyytämättäni tarjosi drinkin. Vähän aikaa juteltuamme hän loihe lausumaan tuon kuuluisan repliikin "etkö tiedä kuka olen?" Ja heti perään "lähdetkö hotellihuoneeseeni?". En lähtenyt. En kyllä juonut drinkkiäkään loppuun, joten ehkä Ike hörppi sen itse lohdukkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
No kun kerran kysyt rehellistä sinkkumiehen mielipidettä. Niin ostan erittäin mielelläni baarissa tapaamalleni naisella drinkin tai pari, jos hänen kanssaan jatkoilla on luvassa kiihkeää seksiä aamuun asti. Ihan sama mulle onko se nainen vähävarainen tai ei. Se on sivuseikka.
Eli maksat seksistä. Mutta näinhän se menee, rahalla saa ja hevosella pääsee.
Otan juoman vastaan, jos tarjotaan. Se ei velvoita minua mihinkään. Joskus saatan jäädä juttelemaan tai mennä tanssimaan.
Kerran humalassa sanoin tiskillä juuri juomansa tilanneelle miehelle, että anna se mulle. Räpyttelin silmiä. Ja ojensi juomansa hymyillen.
N23
Vierailija kirjoitti:
Ostat naisella ja saat vain drinkin tai pari?
Jaa oma sukuni on varakasta. On sekä perittyä omaisuutta että työllä hankittua. Ja vihervasemmistoa.