Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisosi ärsyttävät tavat

Vierailija
17.09.2016 |

Tuskin kukaan niin täydellinen on ettei mikään edes vähän ärsyttäisi. Puristaako hammastahnatuubia väärästä kohdasta tai jotain muuta. Kerro!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittaminen

Vierailija
2/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti toisen miehen matkaan kymmenisen vuotta sitten  eikä ole vieläkään palannut.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseen puhuminen,lukeminen ääneen(lukee vaik kirjaa),kovalla äänellä puhuminen(siis oikeesti kovalla äänellä),esim.tänään kertoo jonkun asian ja seuraavana päivänä juttu on muuttunu ei muista miten on kertonu,itserakas..tässä joitakin

Vierailija
4/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se WC-pytyn kansi.

Vierailija
5/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ottanut tavaksi sen että pesee hampaat kylppärissä, kuten me muutkin, mutta sitten se hammastahnainen vesi suusta pitää käydä vessassa sylkemässä vessanpönttöön, en tajua syytä siihen ja se on erittäin typerää.

Toinen juttu on se, että meillä kun on vessapaperirulla niin että se ei ole telineessä josta vedetään paperia, vaan sellaisen telineen päällä, niin että rulla otetaan käteen kun siitä otetaan paperia, mies tekee niin että jos toinen rulla on tullut tyhjäksi, hän tukkii sen tyhjän rullan sinne uuden rullan sisälle, se on typerän näköistä, ja häiritsee rullan kätevää käsittelyä kun ottaa siitä paperia. Pitäis ihan tuon takia ostaa sellainen perinteinen paperirullateline.

Sitten se kun laittaa lehdet välillä paperinkeräykseen ennenkuin ehdin niitä lukea, ja eilen oli mennyt mun yks posti mitä ei olis saanu laittaa, ja oli vieny sen jo moolokin kitaan...

Vierailija
6/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tietty vieraille uhoaminen ja vastaan väittäminen pienissäkin asioissa, välillä joutuu oikeaati häpeämään kun tuo tekee jonkun kohtauksen taas.

Vierailija
7/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierujen väkisin änkeäminen! Jos pierettää niin antaa mennä mutta älä kiitos tule joka päivä viereeni väkisin änkemään niitä hajupommeja ;(

T: 7 vuotta paskan käryä

Vierailija
8/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierujen väkisin änkeäminen! Jos pierettää niin antaa mennä mutta älä kiitos tule joka päivä viereeni väkisin änkemään niitä hajupommeja ;(

T: 7 vuotta paskan käryä

Kakkakaveria vailla. :)

Vierailija
9/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sotkuinen, ottaa AINA uuden vesilasin/mukin..tai muuta ja jättää tiskipöydälle, suoraan tiskikoneen päälle? Itse täytän ja tyhjenmän sitä mukaan mutta hän ei siihen kykene.. !?

Jatkuvat ilmavaivat ja siihen hörönaurut perään tyyliin ettei tää haise höhöhöhöhö... Joo o.. Juntti!

Ei pese hampaita kun muutaman kerran viikossa, inhottaa antaa pusuakin kun suun alue haisee kun kuivunut oksennus.

Wcn käynnin jälkeen ei kauheammin pese käsiä. Itse sainkin virtsatietulehduksen ja olen pstanut vaikka mitä saippuoita.. OPPIS PERKELE KÄYTTÄMÄÄN!

Kulkee vanhoissa rikkinäisissä vaatteissa, huonommin kun Matti Nykänen. Sellainen tyylitön, a lkoholisointunut reppana..

Ja silti mä rakastan häntä.. Vaikka tiedän että ei tämä ikuisesti kestä. Minä en jaksa passata yli kolmikymppistä ukkoa joka ei osaa käyttäytyä saati osaa kohdella naista nätisti. Alkoholi vie.

Vierailija
10/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitäisi lähteä jonnekin, mies istuu tietokoneen/tv:n ääressä siihen saakka että itse jo seison ulkovaatteet päällä ovi auki odottamassa, kun "eihän siinä mene kuin sekunti että hän laittaa kengät jalkaan, muuten on lähtövalmis". Enemmän sääntö kuin poikkeus kuitenkin on, että siinä vaiheessa hoksaakin lompakon, avainten ja toisen kenkänsä olevan hukassa, ja niiden etsimiseen kuluu sitten tovi jos toinenkin, ja useasti matka menee tuskaisaksi kiiruhtamiseksi ettei myöhästyttäisi. Ei itse näe tavassaan mitään ongelmaa.

Vierailija
11/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metelöi aamulla, paiskoo ovia ja astioita, räkii sitä hemmetin hammastahnaa krööööh krääähh kööööhh rääks. Jos aamulla pitää aikaisin lähtee, niin sille ei voi mitään, mutta vois ajatella muitakin. Takuulla kuuluu naapuriinkin toi möykkä. Olen sanonut nätisti ja pahasti, ei vaan tajua.

Vierailija
12/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilee erilaisia sekalaisia tavarakasoja ympäri huushollia. Milloin missäkin on keskeneräistä neuletta, aikakauslehtiä, papereita, virkkuukoukkuja, keskeneräisiä sekalaisia askarteluja, materiaaleja ja tuherteluja. Kaikki aina kesken. Aina suuttuu kun kysyn, et heitänkö uunin pesään.

Aloittaa joka syksy jonkin projektin, joka jää aina kesken: kielikurssi, jumppa, avoimen yliopiston opinnot, askarteluharraste nro 19204. Näihin menee aikaa ja rahaa kuin kankkulan kaivoon, lopputuloksena taas sekalainen kasa rojua, jota pitää kohdella kuin pyhäinjäännöstä.

Vierailija
13/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee todella harvoin itse aloitteita seksiin.

Vierailija
14/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräilee erilaisia sekalaisia tavarakasoja ympäri huushollia. Milloin missäkin on keskeneräistä neuletta, aikakauslehtiä, papereita, virkkuukoukkuja, keskeneräisiä sekalaisia askarteluja, materiaaleja ja tuherteluja. Kaikki aina kesken. Aina suuttuu kun kysyn, et heitänkö uunin pesään.

Aloittaa joka syksy jonkin projektin, joka jää aina kesken: kielikurssi, jumppa, avoimen yliopiston opinnot, askarteluharraste nro 19204. Näihin menee aikaa ja rahaa kuin kankkulan kaivoon, lopputuloksena taas sekalainen kasa rojua, jota pitää kohdella kuin pyhäinjäännöstä.

Onko hän rapu horoskoopiltaan?

Vierailija
15/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pitäisi lähteä jonnekin, mies istuu tietokoneen/tv:n ääressä siihen saakka että itse jo seison ulkovaatteet päällä ovi auki odottamassa, kun "eihän siinä mene kuin sekunti että hän laittaa kengät jalkaan, muuten on lähtövalmis". Enemmän sääntö kuin poikkeus kuitenkin on, että siinä vaiheessa hoksaakin lompakon, avainten ja toisen kenkänsä olevan hukassa, ja niiden etsimiseen kuluu sitten tovi jos toinenkin, ja useasti matka menee tuskaisaksi kiiruhtamiseksi ettei myöhästyttäisi. Ei itse näe tavassaan mitään ongelmaa.

Ollaan näköjään saman miehen kanssa naimisissa.

Vierailija
16/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liioittelu ja tarinoiden keksiminen. Tämä korostuu varsinkin facebookpäivityksissä, sillä mies keksii mitä mielikuvituksellisimpia juttuja saadakseen tykkäyksiä. Eikä edes tajua, että kaikki kyllä tietävät tämän, ja tuntevat lähinnä myötähäpeää hänen puolestaan.

Vierailija
17/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu koneella kaikki vapaa-aikansa. Esittää tyhmää kun pyytää tekemään jotain. Ilman minua ruokavalio olisi jauhelihaa ja makaroonia. Ei liiku, eikä pidä itsestään huolta. Ei tee  mitään kotitöitä itsenäisesti, aina pitää sanoa.

Huoh...

Vierailija
18/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan näköjään saman miehen kanssa naimisissa.

Kollmaskin vaimo ilmottautuu.

Vierailija
19/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ärsyttävin puoli on hänen syväunisuus. Ei välttämättä herää herätyskelloon vaikka soisi ihan korvan juuressa. Ja sitte ite saa töniä, tökkiä, ravistaa, vetää peiton ja tyynyn pois ja ääneen herätellä, silti toinen tyytyväisenä tuhisee. Ärsyttävintä tässä on se, että jos itellä on vaikka vapaata tai iltavuoro (=saisi nukkua pitkään) niin on pakko nousta herättelemääb toista. Usein kun saa miehen ylös, niin hän syö aamupalan ja keittää kahvin ja sitä odotellessa menee sohvalle "heräilemään" ja toisinaan nukahtaa uudelleen. Koiranunta ite vetelen niin kauan kun kuulen että hän lähtee ulos.

Vierailija
20/41 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ärsyttävin puoli on hänen syväunisuus. Ei välttämättä herää herätyskelloon vaikka soisi ihan korvan juuressa. Ja sitte ite saa töniä, tökkiä, ravistaa, vetää peiton ja tyynyn pois ja ääneen herätellä, silti toinen tyytyväisenä tuhisee. Ärsyttävintä tässä on se, että jos itellä on vaikka vapaata tai iltavuoro (=saisi nukkua pitkään) niin on pakko nousta herättelemääb toista. Usein kun saa miehen ylös, niin hän syö aamupalan ja keittää kahvin ja sitä odotellessa menee sohvalle "heräilemään" ja toisinaan nukahtaa uudelleen. Koiranunta ite vetelen niin kauan kun kuulen että hän lähtee ulos.

sama juttu meillä, nukahtaa mihin vaan muttei millään herää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan