Huomasikin mollin omilla sivuilla että mua on suositeltu kansalaispalkkakokeiluun.
Sähköpostin ilmoitus vissiin hukkunu. Tai sitten mulle ei vaa ilmotettu vielä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä taho mahtanee sitten olla arpoja ja mistä ne nimet saadaan jos te-toimistot eivät osallisena? Sivusta seuranneena jo vähitellen kiinnostaa. Pari sivua vittuilua ilman että kukaan vaivautuu ainoan kiinnostavan asian kertomaan. Jos tuo kokeilu toteutetaan niin toivottavasti mahdollisimman moni pääsee nopeasti töihin tai vaikkapa aloittaa opinnot.
Miksi te-toimistot olisivat osallisina? Minun mielestäni Kela maksaa kansalaispalkan, joten eiköhän ne arvota Kelan rekisteristä. Te-toimistojen rekistereistä on hyvin vaikea saada massatietoja.
Ap olisi voinut kopsata tietonsa tähän palstalle, mutta ilmeisesti oli outo provoilija.
No voi hyvää päivää. Niinhän Kela maksaa työmarkkinatuenkin, mutta vain kun työkkäri on antanut lausuntonsa että estettä ei maksulle ole. Aivan taatusti tulee työkkäri olemaan osallisena tässä projektissa. Kantaa en ota ap:n tarinoihin.
Oot tulkinnut päin honkia. Sillä luultavasti tarkoitetaan, että tietystä päivämäärästä lähtien työnantaja voi saada palkkatukea sut työllistäessään.
Ei se ole mikään kansalaispalkka- vaan perustulokokeilu.
Ja sitten ollaan ihan hukassa, kun ei tajuta edes perustermejä :)
Huomenta ap, osaisitko tänään kopsata sen tekstin tähän palstalle?
Jos nyt eka tulis tieto toteutuuko kokeilu edes, asia ei ole lyöty lukkoon.
Rauhoittukaa ihmiset, tämä oli provo. Medialukutaitoa nyt hieman kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihme jankkausta koko ketju. :O
Niin on. Lopputulema on se, että noin tyhmä aloittaja ansaitseekin perustulokokeilun?
Kellekään ei selvinnyt, mikä kokeilu on kyseessä. Eikä ap osaa kopioida tekstiä.
Eihän niitä työttömiä kannata arpoa kuin aivan loppuvuodesta. Toki jos valitaan vain vuosia jo työttöminä olleita niin sitten pysynevätkin työttöminä kokeilun loppuun asti. Toisaalta mitä useampi työllistyisi kokeilun aikana sitä todenmukaisempi tulos saataisiin.