Huomasikin mollin omilla sivuilla että mua on suositeltu kansalaispalkkakokeiluun.
Sähköpostin ilmoitus vissiin hukkunu. Tai sitten mulle ei vaa ilmotettu vielä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Missä asut?
Itä-Suomessa
Voi kun pääsisikin! Pääsisi tekemään pikkukeikkojakin ilman byrokratiaa!
Vierailija kirjoitti:
Provo. Kenen mollin sivuilta? Ei tuollaista tietoa voi olla yksityisten sivuilla!
Kannattaa varmaan lähteä mukaan. Vai onko se pakollista, en tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo. Kenen mollin sivuilta? Ei tuollaista tietoa voi olla yksityisten sivuilla!
TE keskus noin tarkemmin ja sisään pitää kirjautua omia tietoja katsomaan. Sanoin vaa molliksi
Kai sinne nyt muitakin valitaan kuin työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella työnhakijalla on oma henkilökohtainen asiointipalvelu mihin tulee kaikenlaista tiedotusta.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinne nyt muitakin valitaan kuin työttömiä.
Ei valita. Ja siitä on kokeilua arvosteltukin.
D
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan lähteä mukaan. Vai onko se pakollista, en tiedä?
On pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TE keskus noin tarkemmin ja sisään pitää kirjautua omia tietoja katsomaan. Sanoin vaa molliksi
Ja mikähän on mielestäsi TE-keskus sitten?
Vierailija kirjoitti:
??? Tuskin tota asiaa sähköpostilla ilmoitetaan ???
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä aloituksella haet? Eihän kansalaispalkkaa työ- ja elinkeinotoimistosta tule eikä se sinne kuulukaan. Siis jos sun "molli" on TE-toimisto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei TE-toimisto voi ketään suositella kansalaispalkkakokeiluun.
Tämähän on jännittävää. Ketään ei nimittäin suositella kokeiluun, vaan siihen arvotaan tietyt kriteerit täyttäviä henkilöitä. Lisäksi ennen kokeilun alkamista varmistetaan, että he oikeasti sopivat kokeiluun eli haastatellaan henkilökohtaisesti ja kysytään esim. onko lähitulevaisuudessa jäämässä äitiyslomalle (työkkäriinhän ei tarvitse ilmoittaa raskaudesta ennen kuin on jäämässä perhevapaalle), muuttamassa pois maasta (vaikka puolison työn perässä), lähdössä armeijaan (ei sinne kaikki mene heti koulun jälkeen) jne. Näin pidetään huolta siitä, että otantaan ei osu esim. samantien opintonsa aloittavaa väkeä tai niitä, jotka ovat saaneet eläkepäätöksen.
No kyllä ne työttömät sinne ilmoitetaan juurikin TE keskuksista. Satunnainen otanta. Eli te keskuksen tädit lähettää sinne valitsijoille sopiviksi katsomiaan henkilöitä tai siis niihen tiedot. Sitte näistä satunnaisesti valitaan. Ja kyllä se sähköposti on jonka välityksellä työkkäri mulle asioista ilmottelee
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ne työttömät sinne ilmoitetaan juurikin TE keskuksista. Satunnainen otanta. Eli te keskuksen tädit lähettää sinne valitsijoille sopiviksi katsomiaan henkilöitä tai siis niihen tiedot. Sitte näistä satunnaisesti valitaan. Ja kyllä se sähköposti on jonka välityksellä työkkäri mulle asioista ilmottelee
Mikä ihme paikka on TE keskus, jota ei mistään löydy? Joku valtion salainen palvelu, joka valkkaa Kelalle sopivat kansalaispalkkalaiset?
Vierailija kirjoitti:
Tarkennapa tosiaan juu mikä on TE keskus. Sitten puhut työkkäreistä, siellä suositus on, että asiakkaaseen ei oteta yhteyttä sähköpostitse tietoturvariskin vuoksi - joten en usko sinua.
Missä asut?