Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin osa naisista ei halua nuorempaa miestä

Vierailija
17.09.2016 |

Kaikki ne naisten miehissä ihailemat ominaisuudet kuten älykkyys, itsevarmuus, karismaattisuus, miehekkyys löytyy nimenomaan naista vanhemmista miehistä.

Vertailkaapa omaa tuttavapiiriänne että kuinka monella on nuorempi mies, entä kuinka monella on vanhempi mies?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut useempi itseäni 3-10 vuotta nuorempi mies, mutta ovat vaan semmosia perkeleen sitoutumiskammoisia veloja, jotka lähtevät litomaan, niin pakko tyytyä omanikäiseen. D:

Vierailija
2/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vuoden vanhempi kuin mieheni. Äitini on myös vuoden vanhempi isääni. Veljeni ja sisareni puolisot ovat samanikäisiä kuin hekin. Parhaan ystäväni mies on häntä vanhempi, tosin vain pari vuotta. Kaikki perheelliset työkaverini ovat samaa ikäluokkaa puolisoidensa kanssa.

Eipä itse asiassa tule mieleen ketään pariskuntaa jolla olisi jotenkin merkittävä ikäero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on minua kolme vuotta vanhempi ja sen isompaa ikäeroa en olis halunnut. Tuttavapiirissä ikäero tuntuu olevan 1-2 vuotta sekä miesten että naisten osalta. Yhdellä ystävälläni on 9 vuotta nuorempi mies, aloittivat seurustelun, kun mies oli parikymppinen.

Se, että naisilla on itseä vanhempi mies johtuu vain ja ainoastaan nuorten miesten sitoutumiskyvyttömyydestä.

Vierailija
4/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mä olen itse 20 vuotias mies ja seurustelen 30 vuotiaan naisen kanssa. :)

Vierailija
5/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no mä olen itse 20 vuotias mies ja seurustelen 30 vuotiaan naisen kanssa. :)

Hymiö paljastaa, että olet nainen. Hyvä yritys.

Vierailija
6/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan nuoremman miehen.

N24

Vierailija
7/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kolmekin 9-11 itseäni nuorempaa miestä. Ovathan he sängyssä innokkaampia ja raikkaan näköisiä :-). Usein kyllä sitoutumiskammo vaivaa heitä. Jopa 20-vuotiaana kelpuutin ikääni verrattuna +-2 vuotta vanhemman/nuoremman miehen. Nykyään tapailen 3,5 vuotta nuorempaa miestä. Oon 44 v. ja voisin olla, jos olisin sinkku, max 50-vuotiaan miehen tai 40-vuotiaan miehen kanssa tai ikäiseni. Tää ei oo provo ja en oo kurppa. Kyllä ne miehetkin vanhenevat, monet vähemmän elegantisti.

Vierailija
8/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista ei voi saada nuorempaa miestä! Pysyväksi kumppaniksi.

Vierailija
9/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma28v kirjoitti:

Mulla on ollut useempi itseäni 3-10 vuotta nuorempi mies, mutta ovat vaan semmosia perkeleen sitoutumiskammoisia veloja, jotka lähtevät litomaan, niin pakko tyytyä omanikäiseen. D:

Ei se ole mitään sitoutumiskammoa, vaan erittäin suurta järkevyyttä niiltä miehiltä tuossa iässä. Miksi juuri kukaan mies tuossa iässä jumittaisi itseään kotileikkeihin neljän seinän sisään, vaipparalliin ja elarien maksuun, kun miehen parhaat menovuodet ovat tuossa iässä vasta edessäpäin ja voi rellestää ja nähdä maailmaa.

Vierailija
10/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuma28v kirjoitti:

Ei se ole mitään sitoutumiskammoa, vaan erittäin suurta järkevyyttä niiltä miehiltä tuossa iässä. Miksi juuri kukaan mies tuossa iässä jumittaisi itseään kotileikkeihin neljän seinän sisään, vaipparalliin ja elarien maksuun, kun miehen parhaat menovuodet ovat tuossa iässä vasta edessäpäin ja voi rellestää ja nähdä maailmaa.

Miksi te miehet sitten halveksitte naisia, jotka haluavat myös elää menovuosia? Miehillekö on sallittua perseillä nelikymppisiksi asti, jolloin voi olla vaimoksi ja lasten äidiksi häthätää täysi-ikäiseksi päässeen naisen, joka ei ole miehille kunnolla edes jutellut? Ei kiitos, minulle ei tuollaiset miehet kelpaa.

Vierailija
11/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan nuoret naiset haluavat usein jopa 15-20 vuotta vanhemman herrasmiehen opastamaan heitä naiseuden saloihin.

Vierailija
12/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin. Suurin osa haluaa vanhemman miehen, koska vanhemmalla miehellä on todennäköisesti enemmän rahaa kuin nuoremmalla miehellä.

Vierailija
13/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla ei ole mulle niin suurta väliä. 20-vuotiaana yli 5 vuotta vanhemmat miehet ällötti iskuyrityksineen. Avioon kelpuutin itseäni n. 1,5 vuotta vanhemman miehen ja erotiikkapuoli toimi loistavasti. Ei olla enää yhdessä enää, mutta ei se ikäjuttuihin tai varsinkaan seksiin kaatunut.

Vierailija
14/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 38-vuotiaana vain vähän nuorempi kiinnostaa. Oman ikäiset, vanhemmista puhumattakaan, on ihan täysin elähtäneitä, ei kiinnosta. Olen täysin itsenäinen, myös taloudellisesti, joten eipä tarvitse senkään takia vanhempaan tyytyä.

Vierailija
15/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan nuoret naiset haluavat usein jopa 15-20 vuotta vanhemman herrasmiehen opastamaan heitä naiseuden saloihin.

Tämä palsta ei petä koskaan.

Eli herrasmiehen pitää opettaa naisen naiseuden saloihin??!?

Tosiasia on että suurin osa naisista haluaa suunnilleen oman ikäisensä miehen, ei paljon nuorempaa ei paljon vanhempaa.

Tutkipa sinä ap sitä tuttavapiiriäsi niin huomaat että miehet ovat kyllä usein vaimojaan vanhempia peräti 1-5 vuotta.

Niitä isojen ikäerojen liittoja on vähän.

Vierailija
16/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pariudutaan nuorina, mies on yleensä sen 1-3 v vanhempi, koska miehet kehittyvät sen verran naisia hitaammin. Jos taas vähän vanhempana, ikäero voi olla kumminpäin tahansa. Suomessa merkittävät ikäerot aviopareilla ovat hyvin harvinaisia. Näppituntumalta voisi sanoa, että nykyään on yleistymässä ikäero naisen hyväksi. Se ei ole enää tabu, kuten ennen ja lisäksi naiset eivät tarvitse enää elättäjää, eivätkä kaikki halua enää lapsia, joten on aivan sama, vaikka vaimo on reilustikin vanhempi. Ja järkevämpäähän se niin päin onkin, osuu seksuaalinen huippukausi paremmin yhteen. Ja tietysti myös sen takia, että naiset rapistuvat hitaammin ja elävät pidempään.

Omassa tuttavapiirissäni pisin ikäero on 13 v, mies vanhempi. Mutta olivat molemmat kyllä jo todellakin aikuisia, kun tapasivat toisensa, nainen nelikymppinen, mies yli 50 v. Mies oli poikamies ja nainen eronnut 4 lapsen äiti. Kahdella muulla pariskunnalla ikäero on toisinpäin, toisilla 10 v ja toisilla 8 v. Tämän lisäksi muutamalla pariskunnalla nainen on 1-4 v vanhempi, muilla mies 1-5 v vanhempi ja tietysti jotkut ovat syntyneet samana vuonna. Oma mieheni on minua vuoden vanhempi.

Vierailija
17/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että enpä ole kategorisesti hylännyt ajatusta nuoremmasta miehestä, jos muuten homma toimisi. En ylipäätään hirveästi ajattele ikää, vaan asenne on tärkeämpi. Nuori voi olla rasittava kyynikko tai keski-ikäinen taas freesi optimisti.

Vierailija
18/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisissa keskusteluissa aina tulee ilmi kuinka kellään ei muka ole lähipiirissään suuren ikäeron pareja mutta omassa tuttavapiirissäni on sellaisia useitakin. Isällä ja äidilläni on 24 vuoden ikäero, monilla muilla tuntemillani ihmisillä n. keskimäärin 10-15 vuotta.

Vierailija
19/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan nuoremman miehen! Olen 47 v ja poikaystäväni on 36 v.

Vierailija
20/58 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tuntemillani naisilla on ikäeroa mieheensä maksimissaan 5 vuotta suuntaan tai toiseen. Teissä vanhoissa miehissä ei oikeesti oo mitään muuta hyvää kuin raha.