Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko naisista hyvälle?

Vierailija
17.09.2016 |

Kun mies työntyy takaapäin paksulla kullilla hitaasti sisään, siis ihan ykköseen, ei mitään kakkosreikiä. Itse nautin suunnattomasti ottaessani naisen takaapäin, pitäen lanteista kiinni ja hitaasti pitkin vedoin kohti huippua. M62

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin.

Vierailija
2/17 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti on vain esittänyt miellyttääkseen sinua jotta saisit touhusi nopeammin päätökseen ja voisi jatkaa sitä mikä jäi kesken intoilusi vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti on vain esittänyt miellyttääkseen sinua jotta saisit touhusi nopeammin päätökseen ja voisi jatkaa sitä mikä jäi kesken intoilusi vuoksi.

Täh? Kuka on esittänyt kenelle ja mitä?

Vierailija
4/17 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu.

Vierailija
5/17 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62, ottaisin sinulta tuollaisen hoidon milloin tahansa!! Heitätkö keikkaa? N44 K-S.

Vierailija
6/17 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei nauttisi? Ja nimenomana se paksuus on ainakin mulle se juttu ja kovuus. Lerppu ei tunnu ikinä yhtä hyvälle vaikka voittaisi koossa..

Vierailija
7/17 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksistanne. Mielenkiinnosta kysyin sen vuoksi, kun minulla on ollut muutaman kuukauden tuollainen nuori 4 kymppinen daami kierroksessa, niin en sellaista naisen orgasmien voimakkuutta ole kokenut, mitä hänellä on, kuun painan paksua kulliani pitkin vedoin takaapäin lanteista kiinnipitäen, että ei putoa kyydistä. Ap

Vierailija
8/17 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nam kirjoitti:

M62, ottaisin sinulta tuollaisen hoidon milloin tahansa!! Heitätkö keikkaa? N44 K-S.

Miksei sitä tuollaiselle nuorelle likalle voisi käydä antamassa takaapäin muutamaa huuto-orgasmia, kun aikataulut osuvat kohdilleen. Mihinkäpäin tuollainen keikka tulisi heittää? Ap

Jyväskylään. Missä itse vaikutat, jos joskus liikkuisin siellä suunnassa?

Vierailija
9/17 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nam kirjoitti:

Miksei sitä tuollaiselle nuorelle likalle voisi käydä antamassa takaapäin muutamaa huuto-orgasmia, kun aikataulut osuvat kohdilleen. Mihinkäpäin tuollainen keikka tulisi heittää? Ap

Vantaallahan sitä tulee naitua ja huudatettua tuota likkaa monta kertaa päivässä. 

Vierailija
10/17 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nam kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nam kirjoitti:

Vantaallahan sitä tulee naitua ja huudatettua tuota likkaa monta kertaa päivässä. 

Ensi kuussa tulen käymään mm. Vantaalla.

Sinulla päivällä aikaa arkisin klo 12 jälkeen?

Vierailija
11/17 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nam kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nam kirjoitti:

Ensi kuussa tulen käymään mm. Vantaalla.

Sinulla päivällä aikaa arkisin klo 12 jälkeen?

Aika kun sovitaan, niin tottakai. Mutta kun sanoin paksu, tarkoitin sitä. Joskus olen törmännyt ns. pikkupilluihin ja se ei ole ollut nautinnollista kummallekaan, vaikka on kuinka esilämmitelty, niin pieniin ei vain mahdu tuo minun kullini. Mutta niihin joihin uppoaa, niin ilmeisen hyvää tekee.

Vierailija
12/17 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen vakuuttava myyntipuhe! Mutta joo, tykkään ja kyllä kelpaisi tänne pohjoiseenkin tuollainen käsittely ;)

Vierailija
13/17 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärysmitta kullille ?

Vierailija
14/17 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahaaa! kirjoitti:

Melkoisen vakuuttava myyntipuhe! Mutta joo, tykkään ja kyllä kelpaisi tänne pohjoiseenkin tuollainen käsittely ;)

Kyllä mä pohjoiseenkin tulen antamaan parin päivän orgasmien sinfonian kiimapilluille. Ap 

Vierailija
15/17 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahaaa! kirjoitti:

Koita kysellä kaikilta tutuiltasi myös, työnnän teidät kaikki hekuman huipulle samalla, kun matka on kuitenkin sen verran pitkä. Ei tarvitse sitten taas seuraavalla viikolla ajella sinne.

Vierailija
16/17 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Siis ap.

Vierailija
17/17 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvälle ja jos takaapäin puristellaan rintoja...aaaahhh.