Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaaja veloitti tyttäreni hiusten leikkuusta ja väristä 280!

Vierailija
17.09.2016 |

Tytöllä oli puolipitkät hiukset. Halusi liukuvärjäyksen ja mallii leikkauksen. Kampaaja piti tuntitolkulla odotuttamassa pesua/leikkuuta/väriä ja hoiteli välillä muita asiakkaita. Tyttö joutui odottamaan 2 ja puoli tuntia! Olin pyörtyä kun kuulin kuinka paljon maksoi. Tyttö on 13.

Kommentit (292)

Vierailija
201/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän niitä hintoja voisi saada alemmaksi? Nykyisilläkin hinnoilla taviskampaaja juuri ja juuri tulee toimeen. Harmittaa kovasti tyttöni puolesta, joka vähän aikaa sitten valmistui unelma-ammattiinsa parturi-kampaajaksi, mutta asiakkaita ei oikein tahdo riittää. Ja nekin, jotka kampaamossa vielä kehuvat kovasti, että hyvää työtä oli ja hieno lopputulos, saattavat parin päivän päästä tulla vaatimaan rahoja takaisin, kun eivät olekaan tyytyväisiä. Noloimmat laittavat fb-sivuille tai muualle someen haukut.

Paljonkos asiakkaalta peritystä hinnasta menee tyttärellesi ja paljonko vuokrana liikepaikasta?

Ne menot kun ei jää vain vuokraan... kaikki maksaa, eläkkeet, verot, vakuutukset, kouluttautumiset (kyllä, kampaajat käyvät iltakoulutuksissa seuraamassa tulevaa muotia, uusia värisarjoja ym.), tuotteet (värit, hapetteet, permis, pesu, kulmat, ripset...), myös kammat, harjat jne. on uusittava silloin tällöin. Sakset ovat hurjan kalliit, omani maksoivat aikanaan 165 e, eivätkä ole edes kalleimmasta päästä. Ja niitä pitää olla kahdet. Kerran kun tiputat niin ostat taas uudet. Liikkeen kunnossapitovälineet, kirjanpitäjä, maksupäätteet... ja mitä vielä. Kampaajana ei todellakaan rikastu, vaikka asiakkaista hinnat saattavat tuntua ryöväykseltä. Ap:n tapauksessa kannattaa ehdottomasti ottaa yhteyttä kampaajaan, ja kysyä mitä hiuksille tehtiin ja mistä hinta koostuu. Jos todellisuus on kevytväri ja mallinmuutos puolipitkään tukkaan, on summa aivan järkyttävä. Jos taas latvoihin (liukuväri) on jouduttu laittamaan vaalennusta että tyttären haluama väri saadaan aikaan, sitten kevytväriä, on ravattu pesupaikalla, laitettu olaplexiä, tehty mahdollisesti joku kampaus (jotkut kampaajat veloittavat erikseen jopa suoristuksesta), myyty tuotteita, niin tuo summa saattaa olla aivan mahdollinen. Pelkkä laadukas shampoo saattaa maksaa sen 50 euroa. Ja 13-vuotiaalla ei välttämättä ole käsitystä rahasta, aina kannattaisi äidin olla itse maksamassa... mutta ota yhteyttä kampaajaan mahdollisimman pian, uusia asiakkaita tulee kokoajan ja vaikeampi muistaa mitä juuri tytöllesi tehtiin.

Miten kuvittelet parturikampaamojen poikkeavan muista yrittäjistä? Ihan samoja maksuja kaikki muutkin yrittäjät maksaa. Kumma vaan että esim. Saksassa kampaamojen hinnat on alle puolet Suomen hinnoista, vaikka yrittäminen on sillä jopa kalliimpaa kuin Suomessa. Jopa Sveitsissä on halvempaa kuin Suomessa.

Olenko sanonut kampaajien poikkeavan muista yrittäjistä? :D ole hyvä ja tule kokeilemaan, saatat yllättyä.

Suomessa kaikki melkein kaikki yrittäjät ovat perseilyahnteita. Varsinainen kultakimpale jos löytää yrittäjän joka ei yritä rikastmista jokaisen asiakkaan kohdalla, vaan myy palvelua kohtuu hinnalla.

Siis minkä takia luulet että kukaan mitään yrittää? Olen elänyt luulossa, että kaikki pyrkivät työtä tekemällä nostamaan omaa elintasoaan. Vai käytkö itse ilmaiseksi töissä? :D

Vierailija
202/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran kampaajat ryöväävät asiakkaita, miksei yksikään tuntemani kampaaja olenrikas, vaain lähinnä keskituloinen tai keskitulojen alapuolella?

Sen takia juuri on viime vuosina tullut sääntö, että kuitti on annettava kysymättä aina. Se, että kysytään, kuittia?, niinkuin monesti kysyvät, on väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä kävelisin takaisin kampaamoon tyttären kanssa ja pyytäisin perustelut tuolle hinnalla. Kuulostaa ihan kohtuuttomalta. 100 euroa liikaa, vaikka Helsingissä olisikin.

Juuri näin. Käytte kohta kohdalta läpi toimenpiteet ja katsot hinnastosta, paljonko maksavat. Ikävää, jos tuollaisen kampaamon nimi vuotaisi nettiin. Itse en ainakaan käivisi siellä ja kehottaisin kaikkia muitakin olemaan poissa. Jos asiakkaana on 13-vuotias tyttö, hänelle olisi myös etukäteen kampaajan kannattanut sanoa hinta. Huh, huh! Tämän vuoksi en käy kampaajalla, vaan luotto kampaajatuttuni tekee tarvittavat toimenpiteet ja halvalla. Tytön nuorta ikää käytetty hyväksi.

Moni ei tuhlaa edes terveyteenä ja erikoislääkäreihin niin paljon kuin kampaajaansa. Jotain on pielessä.

Sulla on varmaan myös luotto lääkärituttu, luotto tietokoneen korjaaja, luotto remppamies...? Ärsyttävää käyttää tuttujen ammattitaitoa että itse pääsee halvemmalla kun haluaa täyden palvelun muttei maksaa siitä

Sinänsä osuva vertaus että yksi kampaamokäynti toisiaan maksaa yhtä paljon yksityisellä lääkärillä käynti, sillä erotuksella vaan että kampaajalla käydään 10 kertaa vuodessa ja lääkärillä joka toinen vuosi.

On totta että kampaajan palvelut ovat lähes  yhtä kalliita kuin erikoislääkärin palvelut, mutta niistä ei saa kela-korvauksia.  On sillä lääkärilläkin kulunsa esim maksaa osan vastaanottoapulaisen kuluista ja tilavuokran.

Aika laaja käsite tuo "lähes". Kun olen itse lääkärissä käynyt, niin hinnoittelu menee jotakuinkin käytettyjen minuuttejen mukaan, esim 15min, 20 min. Jos istuisin erikoislääkärillä tunnin tai puolitoista, uskon laskun olevan tuplat siitä mitä kampaaja samasta ajasta veloittaisi. Eikö yleisesti kampaajat veloita 50-70e/h? Paljonkohan lääkäri mahtaa veloittaa?

Vierailija
204/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän niitä hintoja voisi saada alemmaksi? Nykyisilläkin hinnoilla taviskampaaja juuri ja juuri tulee toimeen. Harmittaa kovasti tyttöni puolesta, joka vähän aikaa sitten valmistui unelma-ammattiinsa parturi-kampaajaksi, mutta asiakkaita ei oikein tahdo riittää. Ja nekin, jotka kampaamossa vielä kehuvat kovasti, että hyvää työtä oli ja hieno lopputulos, saattavat parin päivän päästä tulla vaatimaan rahoja takaisin, kun eivät olekaan tyytyväisiä. Noloimmat laittavat fb-sivuille tai muualle someen haukut.

Paljonkos asiakkaalta peritystä hinnasta menee tyttärellesi ja paljonko vuokrana liikepaikasta?

Ne menot kun ei jää vain vuokraan... kaikki maksaa, eläkkeet, verot, vakuutukset, kouluttautumiset (kyllä, kampaajat käyvät iltakoulutuksissa seuraamassa tulevaa muotia, uusia värisarjoja ym.), tuotteet (värit, hapetteet, permis, pesu, kulmat, ripset...), myös kammat, harjat jne. on uusittava silloin tällöin. Sakset ovat hurjan kalliit, omani maksoivat aikanaan 165 e, eivätkä ole edes kalleimmasta päästä. Ja niitä pitää olla kahdet. Kerran kun tiputat niin ostat taas uudet. Liikkeen kunnossapitovälineet, kirjanpitäjä, maksupäätteet... ja mitä vielä. Kampaajana ei todellakaan rikastu, vaikka asiakkaista hinnat saattavat tuntua ryöväykseltä. Ap:n tapauksessa kannattaa ehdottomasti ottaa yhteyttä kampaajaan, ja kysyä mitä hiuksille tehtiin ja mistä hinta koostuu. Jos todellisuus on kevytväri ja mallinmuutos puolipitkään tukkaan, on summa aivan järkyttävä. Jos taas latvoihin (liukuväri) on jouduttu laittamaan vaalennusta että tyttären haluama väri saadaan aikaan, sitten kevytväriä, on ravattu pesupaikalla, laitettu olaplexiä, tehty mahdollisesti joku kampaus (jotkut kampaajat veloittavat erikseen jopa suoristuksesta), myyty tuotteita, niin tuo summa saattaa olla aivan mahdollinen. Pelkkä laadukas shampoo saattaa maksaa sen 50 euroa. Ja 13-vuotiaalla ei välttämättä ole käsitystä rahasta, aina kannattaisi äidin olla itse maksamassa... mutta ota yhteyttä kampaajaan mahdollisimman pian, uusia asiakkaita tulee kokoajan ja vaikeampi muistaa mitä juuri tytöllesi tehtiin.

Miten kuvittelet parturikampaamojen poikkeavan muista yrittäjistä? Ihan samoja maksuja kaikki muutkin yrittäjät maksaa. Kumma vaan että esim. Saksassa kampaamojen hinnat on alle puolet Suomen hinnoista, vaikka yrittäminen on sillä jopa kalliimpaa kuin Suomessa. Jopa Sveitsissä on halvempaa kuin Suomessa.

Olenko sanonut kampaajien poikkeavan muista yrittäjistä? :D ole hyvä ja tule kokeilemaan, saatat yllättyä.

Suomessa kaikki melkein kaikki yrittäjät ovat perseilyahnteita. Varsinainen kultakimpale jos löytää yrittäjän joka ei yritä rikastmista jokaisen asiakkaan kohdalla, vaan myy palvelua kohtuu hinnalla.

Siis minkä takia luulet että kukaan mitään yrittää? Olen elänyt luulossa, että kaikki pyrkivät työtä tekemällä nostamaan omaa elintasoaan. Vai käytkö itse ilmaiseksi töissä? :D

Mutta liiallinen ahneus vie kyllä asiakkaat, eli siinä ampuu omaan jalkaansa.

Vierailija
205/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellisyyspalvelut maksavat. Kannattaisi kysyä hinta ensin, ennenkö tekee tilauksen.

Vierailija
206/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta liiallinen ahneus vie kyllä asiakkaat, eli siinä ampuu omaan jalkaansa.

Olet oikeassa. Rajansa kaikella tottakai.

Ahneudeksi en silti laskisi sitä, että pyrkii saamaan rahan työstään joka elättää.

Vierailija
207/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä kävelisin takaisin kampaamoon tyttären kanssa ja pyytäisin perustelut tuolle hinnalla. Kuulostaa ihan kohtuuttomalta. 100 euroa liikaa, vaikka Helsingissä olisikin.

Juuri näin. Käytte kohta kohdalta läpi toimenpiteet ja katsot hinnastosta, paljonko maksavat. Ikävää, jos tuollaisen kampaamon nimi vuotaisi nettiin. Itse en ainakaan käivisi siellä ja kehottaisin kaikkia muitakin olemaan poissa. Jos asiakkaana on 13-vuotias tyttö, hänelle olisi myös etukäteen kampaajan kannattanut sanoa hinta. Huh, huh! Tämän vuoksi en käy kampaajalla, vaan luotto kampaajatuttuni tekee tarvittavat toimenpiteet ja halvalla. Tytön nuorta ikää käytetty hyväksi.

Moni ei tuhlaa edes terveyteenä ja erikoislääkäreihin niin paljon kuin kampaajaansa. Jotain on pielessä.

Sulla on varmaan myös luotto lääkärituttu, luotto tietokoneen korjaaja, luotto remppamies...? Ärsyttävää käyttää tuttujen ammattitaitoa että itse pääsee halvemmalla kun haluaa täyden palvelun muttei maksaa siitä

Sinänsä osuva vertaus että yksi kampaamokäynti toisiaan maksaa yhtä paljon yksityisellä lääkärillä käynti, sillä erotuksella vaan että kampaajalla käydään 10 kertaa vuodessa ja lääkärillä joka toinen vuosi.

On totta että kampaajan palvelut ovat lähes  yhtä kalliita kuin erikoislääkärin palvelut, mutta niistä ei saa kela-korvauksia.  On sillä lääkärilläkin kulunsa esim maksaa osan vastaanottoapulaisen kuluista ja tilavuokran.

Aika laaja käsite tuo "lähes". Kun olen itse lääkärissä käynyt, niin hinnoittelu menee jotakuinkin käytettyjen minuuttejen mukaan, esim 15min, 20 min. Jos istuisin erikoislääkärillä tunnin tai puolitoista, uskon laskun olevan tuplat siitä mitä kampaaja samasta ajasta veloittaisi. Eikö yleisesti kampaajat veloita 50-70e/h? Paljonkohan lääkäri mahtaa veloittaa?

Ehkä se oli puoliksi vitsi.  Kampaaja käy peruskoulun ja amiksen kun taas lääkäri  ( lis.) lukion ja  n. 10 v koulutuksen. Ei voi verrata.

Vierailija
208/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cm hiustalo?

Tässä paikassa siskoni jolla lyhyt tukka, joutui pulittamaan jostakin pikku raidoituksesta vajaat 200e pari vuotta sitten ja muistan hänen ihmetellen, että ei nyt ihan hinta-laatutaso kohdannut kun markettikampaamosta vielä kyse. Joten en ihmettelisi jos ap kampaamo olisi sama.

Vierailija
209/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käynti on törkeän kallista. Ymmärrän kyllä, että kampaajat maksavat paljon veroja ja muita kuluja, ja kampaajan tuntipalkka ei todellakaan ole korkea, mutta ainakaan minulla ei siitä huolimatta yksinkertaisesti ole varaa tuhlata satoja euroja yhteen käyntiin.

Lisäksi kampaamoyrittäjät ovat yleensä aika hyvätuloisia. Kyllä heille rahaa jää, kun jokainen asiakas maksaa niin suuria määriä palvelusta. Yrittäjät pitävät sitten pilkallisella tuntipalkalla työntekijöitä, jotka eivät ole hyvätuloisia.

Itse en enää käy kampaajalla. Kävin yli viisi vuotta, kunnes meni hermot useita eri paikkoja kokeiltuani. Syitä oli mm, että kampaajat suosittelivat minulle aina jotain hankalaa mallia ja väriä, joita olisi pitänyt olla kuukauden päästä taas laittamassa kampaajalla, että olisivat näyttäneet hyvältä... Lisäksi harvemmin sain haluamaani. Lisäpalveluja ja tuotteita tuputettiin, jos olin tehnyt jotain itse hiuksilleni niin syyllistettiin..

Nyt minulla on pitkät hiukset, joita ei tarvitse leikata kuin muutaman kerran vuodessa, ja se onnistuu hyvin itse, kun vain vetää hiukset molemmilta puolilta eteen sivulle ja pätkäisee. Sama lopputulos 0e, kun se kampaajalla olisi varmaan 50e. Hiusvärejä en enää käytä, sillä allergisoiduin niille.

Vierailija
210/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis .. värjäykseen kuluu aikaa, ja toki siinä muutaman kuontalon saa välissä leikata... Koska miksi sinun pimullesi pitäisi koko kampaamo varata?

0/5

ps: Ootko kuullut hinnastosta ? Mene ensikerralla tallinnaan syrjäsemmälle kuin keskustaan sitä kuontaloa värjäyttämään. Siellä saa usein alle 100 tuon homman.

Tai ihan vaan Suomessa maaseutukampaamoissa. Kylän ainoa kampaaja on yleensä hyvä. Monesti lähtevät kaupunkiin, pettyvät sekä hintaan että tulokseen ja palaavat vanhaan. 

Vierailija
211/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tampereella ja tiedän täällä liikehuoneistojen hintatason. Keskustasta kampaamoksi riittävä liiketila, johon mahtuu kaksi kampaajaa on alle 1000 Euroa keskustassa. Ehkä Helsingin ydinkeskustan paraatipaikalla voi olla 10 000 Euroa vuokra pienestäkin tilasta, mutta epäilenpä. Kampaamon vuokratila on yleensä pieni. Tottakai joku pösilö maksaa ylihintaa, mutta niistä liiketiloista pystyy varmaan kaikkialla muualla kuin Tampereella neuvottelemaan. Onhan näitä, jotka ovat pyytäneet maltaita vuokraa, mutta jos haluavat vuokralaisen realistisella liiketoimintasuunnitelmalla, niin siitä vuokrapyynnistä on tingittävä.

Uskon, että kampaamon kiinteät kulut saa 1200 Eurolla keskustakampaamoonkin täällä. Se tekee aukiolopäivää kohden noin 55 Euroa. Vaikka tekisi yksin töitä, niin kahdella leikkauksella maksaa jo kiinteät kulut. Sitten alkaa raha juosta omaan bussiin. Toki tarvikkeet maksaa, mutta ei kai kukaan vakavissaan selitä jostain 50 Euron shampoosta normaalissa pesussa. Ja saksia ei tarvi uusia ostaa, koska ne tippui lattialle. Toki rikki mennessään, mutta ei normaalisti. Ja ne sakset ei todellakaan maksa 169 Euroa, vaikka kalliimmat ovatkin kuin Fiskarsit.

en väitä, että kampaamolla rikastuu, ellei ole sitten iso pulju ja paljon työntekijöitä, mutta ei se nyt niin kallistakaan ole firmaa pystyssä pitää.

t: yrittäjä, jolla kiinteät kulut 3600 Euroa/kk

Vierailija
212/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

280 e? Sillä saa jo kaupunkiloman ja voi mennä paikalliseen kampaajalle.

Vierailija
213/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla Zurichissa on halvempaa. Ehka teidan pitaisi laittaa kampaamoalalle arvonlisaveroale, ettei maksaisi noin paljoa?

Vierailija
214/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvonlisaveroalennusehdottelija kirjoitti:

Taalla Zurichissa on halvempaa. Ehka teidan pitaisi laittaa kampaamoalalle arvonlisaveroale, ettei maksaisi noin paljoa?

Kaikki on niin suhteellista. Mita olen Sveitsissa ollut niin palvelut on kalliita ainakin suomalaisnakokulmasta, toki palkatkin eri luokkaa. Paikalliset kayvat ostoksilla, hammaslaakarissa, kampaajalla etc. Saksan puolella

Vierailija
215/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa ole käynyt niin että lasku on ollut esim. 180e mutta tytär on halunnut käyttörahaa vähän itselleen. Meni sitten vähän överiksi ja halusi satasen.

Mitä tytär sanoo kun sinä äitinä kerrot meneväsi keskustelemaan kampaajalle moisesta hintarosvouksesta? Jos on nyysinyt rahat itselleen tuskin päästää sinua sinne.

Vierailija
216/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää haiskahtaa...;)

Ensinnäkin, kampaajat ei värjää alle 16v hiuksia. Toiseksi, toi hinta ei ole mitenkään mahdollinen. Jengi tais nyt mennä halpaan täällä, heh..

Vierailija
217/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat asiakkaat, ilmaittakaa aina varausvaiheessa mitä haluatte hiuksillenne tehtävän, jotta osaamme varata tarpeeksi aikaa sinulle. Palkkä värjäys ja leikkaus ei ole sama asia kuin vaalennus, liukuvärjäys ja uuden muodon leikkaaminen. Hinta Tulee aina sopia etukäteen ja jos et ole tyytyväinen johonkin niin kerro se meille. Seläntakana valittaminen ei ratkaise tilannetta ja kampaaja jää siihen käsitykseen että olit tyytyväinen kaikkeen.

Omaa oksaansa sahaavat. En ole vuosiin käynyt enää suomalaisella kampaajalla, vaan käyn aina Tallinnassa tai muuten matkoilla. Tallinnan hotellimatka tulee kevyesti säästöllä kuitattua.

Totta kai Tallinnassa on halvempaa, suurin osa on työn hinnasta palkoissa ja palkat ovat Suomessa suurempia. Samalla tavalla se teidän tekemä duuni on Virossa halvempaa.

Vierailija
218/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? mä kävin just eilen kampaajalla. Juuret ja paljon vaaleita raitoja laitettiin. Tietenkin pesut ja föönaukset siihen. Maksoi 47,50 e, annoin 50, koska tässä maassa kuuluu antaa tippiä.

Miten kehtaat antaa noin vähän tippiä? Mun kampaaja ottaa $55 hiustenleikkuusta ja annan $12 tippiä siihen päälle.

Itse pistän viidenkympin leikkauksesta toisen viiskybäsen tiskiin ja sanon Ameriikan malliin et kiip te tseings, oon parempi ku sä!

Vierailija
219/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala mikä summa. Mä kakistelisin jo siitä, jos yksityisellä lääkärillä käynti maksaisi tuo 280 euroa, mut puhumattakaan kampaajalla. Lääkärillä jos käy ja tulee vielä joku labra, niin siinä tulee kuitenkin käytyä korkeastikoulutetun ihmisen luona ja laboratoriossa joku ottaa verikokeen ja vielä joku toimistossa/kassalla laskuttaa, niin vielä jotenkin ymmärrän 280 euroa, mutta että yksi kampaaja ottaa tuon saman summan ja vielä välillä palvelee muita asiaikkaita ja laskuttaa varmasti heitäkin.

Vierailija
220/292 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopa shampoon nimi. joka maksaa 50 €.

En ole se jolta kysyit, mutta meillä kalleimmat tuotteet on system professional -sarjasta, jossa shampoo saattaa maksaa 30-35 euroa. Tähän vielä hoitoaine niin pelkät pesutuotteet kattavat laskusta 60-70 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä