Kampaaja veloitti tyttäreni hiusten leikkuusta ja väristä 280!
Tytöllä oli puolipitkät hiukset. Halusi liukuvärjäyksen ja mallii leikkauksen. Kampaaja piti tuntitolkulla odotuttamassa pesua/leikkuuta/väriä ja hoiteli välillä muita asiakkaita. Tyttö joutui odottamaan 2 ja puoli tuntia! Olin pyörtyä kun kuulin kuinka paljon maksoi. Tyttö on 13.
Kommentit (292)
Provo.
Terveisin: Parturi-kampaaja Jyväskylästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostan. Mielenkiinnosta haluun tietää miksei ap oo vastannut siihen kun on ehdotettu ottamaan yhteyttä kampaajaan.
No kun ei se kehtaa. Ap on niitä, jotka eivät saa suutaan auki silloin kun "tilanne on päällä".
Hän kyselee nyt muilta palstoilta vinkkejä miten tänne vastaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
arvonlisaveroalennusehdottelija kirjoitti:
Taalla Zurichissa on halvempaa. Ehka teidan pitaisi laittaa kampaamoalalle arvonlisaveroale, ettei maksaisi noin paljoa?
Kampaajathan ne alvit päättää...
Suomessa kokeiltiin alennettua alvia mm. kampaamopalveluihin siinä toivossa että kuluttajahinnat laskisivat. Hyvin harva kampaamo laski muutoksen seurauksena hintoja.
Niin. Harva meistä muunkaan alan työntekijöistä palkankorotuksesta kieltäytyisi. Olisi kuitenkin mielenkiintoista nähdä kuinka monen tuotteen/palvelun hinta (alalla kuin alalla) halpenisi jos esim alv poistuisi kokonaan tai laskisi reilusti.
Minä käyn design-kampaamossa. Minulla on pitkät hiukset, joihin yleensä otan sävytteen, muotoon leikkauksen ja tyven vaalennuksen. Lisäksi olaplex-hoito. En silti ikinä ole maksanut kampaamokäynnistä yli 200euroa! En edes jonkun ylimääräisen hiustuotteen kanssa. Nyt kyllä kusetusta ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Nostan. Mielenkiinnosta haluun tietää miksei ap oo vastannut siihen kun on ehdotettu ottamaan yhteyttä kampaajaan.
No siksi, kun ei ole vielä päättänyt kumpaan suuntaan lopettaa provonsa. Jos väittää että kampaaja olisi pysynyt kannassaan tuosta summasta, ja siihen ei olisi kuulunut muuta kuin tuo leikkaus ja liukuvärjäys, joku kaivaa esiin kaikki Jyväskylän keskustassa sijaitsevat kampaamot ja todistaa ap:n trolliksi. Ainoa uskottava ulospääsy ap:lla on "paljastaa", että tytär on vedättänyt äiskää nenästä ja ostanut laskuun muutakin. Mutta sitten joutuisi antamaan kuvan kierosta teinityttärestä, eikä sekään oikein sovi ap:n ketjun muihin kommentteihin. Todennäköisesti ap ei tule kommentoimaan enää, jolloin jää ikuisesti ilmaan myytti Jyväskylän "luksuskampaajasta", joka veloittaa teiniltä 280 hiusten leikkauksesta ja värjäyksestä.
Oisko tää mennyt niin, että tyttö on innostunut ostamaan "muutaman" hiustuotteen joita kampaaja on kovasti suositellut, ja nyt ap ei kehtaa tulla myöntämään asiaa :D
No tuollasia hintoja helposti jos värjätään monella värillä, liukuvärjäillään ja leikataan.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt ap sen kampaamon nimi?
Ei tietenkään kerro. Kusetusta taas. Tokihan kertois jos tää totta ois.
Selvisi että lapsi on väärentänyt kuitin summaa ja vienyt osan rahoista. Lapsi on nyt arestissa ja rahat oli piiloittanut puhelimen ja takakuoren väliin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Selvisi että lapsi on väärentänyt kuitin summaa ja vienyt osan rahoista. Lapsi on nyt arestissa ja rahat oli piiloittanut puhelimen ja takakuoren väliin
Ap
Miksi pidät lastasi niin syvässä köyhyydessä, että hän joutuu varastamaan?
Miten se lapsi voi muka olla varastanut nuo rahat, jos kuitissa luki 280? :D Ap, herää.
Vierailija kirjoitti:
Olen Jyväskylästä, ja käynyt jokaisella kampaajalla värjäämässä hiuksiani. Ainakaan keskustassa ei ole yhtään kampaamoa jossa minun (lantioon yltävät) hiukseni olisivat maksaneet yli 180euroa Olaplexin kanssa. Ja keskustan ulkopuolella kampaamot ovat hinnoiltaan pelkästään halvempia.
Feikki.
Jyväskylässä on niin paljon kampaamoja, että vaikka kävisit kerran kuussa värjäyttämässä hiuksesi, et ehtisi käydä kaikkia keskustan kampaamoja läpi. Liikkeet vaihtuvat.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten se lapsi sen kuitin oli väärentänyt?
Tuleva rikollisnero. Miten on voinut kuitin väärentää?
Häh, ite maksoin ennen joulua Helsingissä julkkiskampaajalla 400€. Enkä saanut ees kuittia. 😐 Taisin joutua huijatuksi. Yksi värisävy, mallin muutos, Olaplex, hoitoaine ja hiusnaamio.. Tapahtui pari päivää ennen joulua. Sinne meni joulurahat. Enkä ollut edes tyytyväinen lopputulokseen. Teki mulle tanttatukan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli vähän isompi järkytys viikonloppuna. Menin hiusten leikkaukseen ja väriin keskustassa olevaan tunnettuun kampaamoon. Väri ja leikkaus erittäin hyvät, samoin muotoilu joka laitettiin lopuksi. Mutta mutta. Yli 400 euron hintalappu kyllä kammotti. Esim. hiustenmuotoilusta otettiin 166,50 euroa vaikka ei mitään juhlakampausta laitettu vaan kampaajan kysyessä laitetaanko vähän lainetta sanoin että joo. Väri pitkään tukkaan 188 euroa, sitten leikkaus (latvojen tasaus) 50 euroa. Jatkossa menen taas kyllä lähiostarikampaamoon, missä tekevät saman homman 120 eurolla...
Erehdyin varmaan samaan puljuun. Oliko paikka Punavuoressa? Käynnistä kyrsiintyneenä en aio käydä vuoteen kampaajalla yhtään missään. Voisko joku vinkata edullisen ja hyvä paikan Helsingissä tai lähistöllä. <3
Itse halusin liukuvärin ja katsoin kantiskampaamoni hinnastosta siellä hinta 210e. Ymmärrettäväähän tuo kun siinä tehdään eka väri pohjalle ja sen jälkeen toisella värillä liukuvärjäys, meneehän siihen aikaakin. Siihen vielä muut härpäkkeet päälle niin ihan voi olla mahdollinen tuo mainitsemasi hinta.
Vierailija kirjoitti:
Ai? mä kävin just eilen kampaajalla. Juuret ja paljon vaaleita raitoja laitettiin. Tietenkin pesut ja föönaukset siihen. Maksoi 47,50 e, annoin 50, koska tässä maassa kuuluu antaa tippiä.
Sun kaltaiset siat opettaa yrittäjät tipeille. Ei kuulu tipit tämän maan kulttuuriin! Ei varsinkaan kampaamoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli vähän isompi järkytys viikonloppuna. Menin hiusten leikkaukseen ja väriin keskustassa olevaan tunnettuun kampaamoon. Väri ja leikkaus erittäin hyvät, samoin muotoilu joka laitettiin lopuksi. Mutta mutta. Yli 400 euron hintalappu kyllä kammotti. Esim. hiustenmuotoilusta otettiin 166,50 euroa vaikka ei mitään juhlakampausta laitettu vaan kampaajan kysyessä laitetaanko vähän lainetta sanoin että joo. Väri pitkään tukkaan 188 euroa, sitten leikkaus (latvojen tasaus) 50 euroa. Jatkossa menen taas kyllä lähiostarikampaamoon, missä tekevät saman homman 120 eurolla...
Erehdyin varmaan samaan puljuun. Oliko paikka Punavuoressa? Käynnistä kyrsiintyneenä en aio käydä vuoteen kampaajalla yhtään missään. Voisko joku vinkata edullisen ja hyvä paikan Helsingissä tai lähistöllä. <3
Hesarissakin mainostetaan jotain kampaamoja leikkaus ja väri yht. alle 100 €. Katsokaa netistä tarjoukset ennenkuin menette ja varmistakaa ennen työtä vielä hinta paikanpäällä.
Rovaniemellä ei värjätä hiuksia alle 16 vuotiailta.
Soitin usemapaan paikkaan ja kysyin, että eikö edes raitoja laiteta. Sanoivat, että laki kieltää alle 16v hiusten värjäyksen. Ollaan tehty siis liukuvärjäykset kotona hintaan 8 €.