Vierailija

Tytöllä oli puolipitkät hiukset. Halusi liukuvärjäyksen ja mallii leikkauksen. Kampaaja piti tuntitolkulla odotuttamassa pesua/leikkuuta/väriä ja hoiteli välillä muita asiakkaita. Tyttö joutui odottamaan 2 ja puoli tuntia! Olin pyörtyä kun kuulin kuinka paljon maksoi. Tyttö on 13.

Sivut

Kommentit (277)

Vierailija

Mulla muuten myöhästy mun kampaamoaika, kun edellinen asiakas - nuori tyttö - oli halunnut liukuvärjäyksen. On ilmeisen työläs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No käy kampaajalla kysyys et menikö kaikki ihan oikein. Kuulostaa järkyltä. Ja mulkulta jos onodotuttanut asiakasta. Ehkä aatteli et nuorta voi kusettaa. Millä muuten tyttö maksoi? Oliko noin paljon mukana tai tilillä?

Vierailija

Nyt on jossain kustu silmään? Paljonko sä annat ton ikäiselle rahaa mukaan kampaajalle?
Etkö ohjeistanut, että hinta kysytään etekäteen?

Vierailija

Niin siis .. värjäykseen kuluu aikaa, ja toki siinä muutaman kuontalon saa välissä leikata... Koska miksi sinun pimullesi pitäisi koko kampaamo varata?

0/5

ps: Ootko kuullut hinnastosta ? Mene ensikerralla tallinnaan syrjäsemmälle kuin keskustaan sitä kuontaloa värjäyttämään. Siellä saa usein alle 100 tuon homman.

Vierailija

No mutta miksi noin vähän työtä tuohon hintaan? Väri oli joku kevyt sävy, koska tyttö on niin nuori.
Tuohon hintaan olisi lopputuloksen pitänyt olla spektaakkelimainen. Nyt eroa juuri ja juuri huomaa.
280€.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin siis .. värjäykseen kuluu aikaa, ja toki siinä muutaman kuontalon saa välissä leikata... Koska miksi sinun pimullesi pitäisi koko kampaamo varata?

0/5

ps: Ootko kuullut hinnastosta ? Mene ensikerralla tallinnaan syrjäsemmälle kuin keskustaan sitä kuontaloa värjäyttämään. Siellä saa usein alle 100 tuon homman.

Toki voi odottaessa hoitaa muita asiakkaita, mutta sitten ei voi velottaa ajasta.

Vierailija

Itse kyllä kävelisin takaisin kampaamoon tyttären kanssa ja pyytäisin perustelut tuolle hinnalla. Kuulostaa ihan kohtuuttomalta. 100 euroa liikaa, vaikka Helsingissä olisikin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mutta miksi noin vähän työtä tuohon hintaan? Väri oli joku kevyt sävy, koska tyttö on niin nuori.
Tuohon hintaan olisi lopputuloksen pitänyt olla spektaakkelimainen. Nyt eroa juuri ja juuri huomaa.
280€.
Ap

No kai olet nyt katsonut sitä hinnastoa, että onko veloittanut oikein? Kyllä tuossa on työtunnille tullut satanen hintaa, ja kun on työksi laskenut vaikutusajat ja muut odottelut....

Vierailija

Jos on pitkä ja paksu tukka, niin väriä ja aikaa menee paljon! Samoin mallinmuutoksesta veloitetaan aina vähän lisää. Tiedätkö oliko tehty muita hoitoja? Esim tämä uudehko olaplex, jota kampaajat monesti myyvät siinä samalla kun tekevät asiakkaan tukkaa. Jos tyttösi on vaan myöntynyt kaikelle mitä kampaaja ehdottaa, eikä ole tajunnut niiden olevan maksullisia palveluita.
Ja 2,5h kampaajalla on minusta ihan normaali aika, jos tukkaa värjäillään paljon.
Helsingissä en pitäisi siis tota hintaa ihan mahdottomana, mutta jos vaivaa, niin ehkä kävisin vielä varmistamassa, että mitä on tehty ja mistä veloitettu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
280€.
Ap

No kai olet nyt katsonut sitä hinnastoa, että onko veloittanut oikein? Kyllä tuossa on työtunnille tullut satanen hintaa, ja kun on työksi laskenut vaikutusajat ja muut odottelut....

Uusi malli: 45€, puolipitkien hiusten värjäys 80€
Sävytykseen en löytänyt erillistä hintaa, joten oletan sen maksavan korkeintaan saman kuin värjäys.
Yhteensä siis 125, joka kuulostaa ihan kohtuulliselta. Tuossa vaan on YLI puolet enemmän.
Tyttö maksoi itse, olin jättänyt hälle lompakkoni.
ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä kävelisin takaisin kampaamoon tyttären kanssa ja pyytäisin perustelut tuolle hinnalla. Kuulostaa ihan kohtuuttomalta. 100 euroa liikaa, vaikka Helsingissä olisikin.

Juuri näin. Käytte kohta kohdalta läpi toimenpiteet ja katsot hinnastosta, paljonko maksavat. Ikävää, jos tuollaisen kampaamon nimi vuotaisi nettiin. Itse en ainakaan käivisi siellä ja kehottaisin kaikkia muitakin olemaan poissa. Jos asiakkaana on 13-vuotias tyttö, hänelle olisi myös etukäteen kampaajan kannattanut sanoa hinta. Huh, huh! Tämän vuoksi en käy kampaajalla, vaan luotto kampaajatuttuni tekee tarvittavat toimenpiteet ja halvalla. Tytön nuorta ikää käytetty hyväksi.

Moni ei tuhlaa edes terveyteenä ja erikoislääkäreihin niin paljon kuin kampaajaansa. Jotain on pielessä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat