Perjantai-ilta. Miksi sulla on hyvä mieli just nyt?
Mulla ei ole ketään kelle kertoa, siksi tein tämän aloituksen. Haluan kuulla myös teidän illasta :)
Mä istun uuden kodin parvekkeella, lapsi nukkuu jo. Otin äsken uunista sämpylöitä, tein aamupalalle valmiiksi, mutta piti ottaa pari ihan lämpimänä. Pari kynttilää, vastapaistetut sämpylät ja lämmin tee kupissa. Jotenkin vain nautin niin kovasti tästä hetkestä, ensimmäistä kertaa aikoihin on hyvä olla. Käytiin myös lapsen kanssa saunassa alkuillasta, sekin rentoutti. Pieniä juttuja, tiedän, mutta tuli vaan hyvä olo.
Kommentit (46)
Koko viikon aina työpäivän jälkeen ihan takki tyhjänä. Tänään töitten jälkeen 3 tunnin päiväunet.
Hihih, oli vähän koomainen ja flunssainen olo, kävin ostamassa vähän olutta ja tein hyvää ruokaa. Kuuntelen pitkästä aikaa Jujua ja fiilistelen, juttelen siskon kanssa netissä. Ihan hyvä fiilis. Peukku
Takana tiukka työviikko, johon sisältyi kolme 10 tunnin työpäivää ja kaksi vain 8 tuntista, mutta koko ensi viikko täysin vapaata. Olen sen ansainnut :)
Kuivaksi opettelevalle taaperolle ei ole sattunut yhtään vahinkoa koko päivänä, ja on hoksannut itse kertoa, koska pitää mennä potalle. Neljättä päivää harjoittelee, tosi hienosti mun mielestä sujuu!
Aamupäivän leikkipuistoreissulla nähtiin liuta vesikilpikonnia puiston lammessa. Ne tulivat "moikkaamaan" kun menimme laiturille katsomaan, josko niitä näkyisi. Siis uivat laumana luo ja jäivät siihen pyörimään. Taapero uskoo vakaasti, että tulivat häntä tervehtimään. Mä taas luulen, että noita (luonnonvaraisia) eläimiä on ihmiset ruokkineet aika paljon kyseiseltä laiturilta.
Tulin iloiseksi, kun pystyin auttamaan ja piristämään rakasta ystävääni.
On myös ihanaa, kun jääkaapissa on eilisen ruuan jämät, eikä tänään tarvi miettiä riisin keittämistä kummempaa ruuanlaittoa.
Kaiken huipuksi on vielä perjantai ja viikonloppu edessä. Tänään on hyvä päivä! 😊
Rankka viikko takana, tappelua kotona, lopulta sovittiin ja sain miehen isoa <3 http://aijaa.com/2Ndl3u
En oikein tiedä onko hyvä vai huono mieli, olin tänään tuhoisassa auto-onnettomuudessa, mutta pääsin jo pois sairaalasta.
Pitäisi kai olla hyvä mieli kun pääsin niin vähällä, ketään ei kuollut ja kolmesta meidän autossa olleista vain kuljettaja joutui jäämään sairaalaan.