Uggit vai Sorelit?
Kommentit (9)
Ehdottomasti Sorelit jos haluat pysyä pystyssä. Minulla on ollut Uggit mutta ei niitä voinut käyttää talvella koska niissä oli ihan pirun liukkaat pohjat. Vähän kun oli jäätä tai lunta niin heti oli perseellään, pohjissa ei ollut mitään pitoa.
Molemmat, sillä ne ovat eri käyttöön. Uggeja on enemmän eri mallisia. Sorelit käyvät myös loskaan ja ovat enemmän vapaa-aikaan.
Molemmat löytyy, Sorelit sopii märällä säällä hyvin. Uggit (omaan silmään) rumat mutta lämpimät. Soreleissa palelee varpaat heti kun ollaan pakkasen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat löytyy, Sorelit sopii märällä säällä hyvin. Uggit (omaan silmään) rumat mutta lämpimät. Soreleissa palelee varpaat heti kun ollaan pakkasen puolella.
Eikä palele! Niitähän on erilaisia! Mulla on sellaiset järeät Sorelit, hyvin niillä tarkenee!
Riippuu käyttötarkoituksesta. Mä oon päiväkodissa töissä, soreleita käytän loskakelillä ja pienellä pakkasella, kovemmilla pakkasilla uggit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä palele! Niitähän on erilaisia! Mulla on sellaiset järeät Sorelit, hyvin niillä tarkenee!
Varmaan riippuu ihmisestä, mulla on naisten järein malli ja kylmät on :( mutta loskasäillä mainiot!
Sorelit on paremmat, kestää loskaa :) Niitä on myös sirompia malleja. Itsellä on melko isot ja tukevat Sorelin saappaa, on kyllä lämpimät ja täysin vedenpitävät. Sopii 0-kelille ja -10 pakkasillekkin villasukan kanssa. Aidot Uggit on lämpimät, sopii n. -5 ja -20 asteen pakkasille, mutta ei loskakeleille.