Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantai-ilta. Miksi sulla on hyvä mieli just nyt?

Vierailija
16.09.2016 |

Mulla ei ole ketään kelle kertoa, siksi tein tämän aloituksen. Haluan kuulla myös teidän illasta :)

Mä istun uuden kodin parvekkeella, lapsi nukkuu jo. Otin äsken uunista sämpylöitä, tein aamupalalle valmiiksi, mutta piti ottaa pari ihan lämpimänä. Pari kynttilää, vastapaistetut sämpylät ja lämmin tee kupissa. Jotenkin vain nautin niin kovasti tästä hetkestä, ensimmäistä kertaa aikoihin on hyvä olla. Käytiin myös lapsen kanssa saunassa alkuillasta, sekin rentoutti. Pieniä juttuja, tiedän, mutta tuli vaan hyvä olo.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siivottua, jeeeee!!

Vierailija
22/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen koska minulla on viiden sinkkuvuoden jälkeen uusi nainen. tapailtu noin pari kuukautta.

hymyä vahvistaa se että kyllä se yh-isäkin kelpaa kunnon naiselle. Kauniskin vielä ja hyvät elämänarvot.

en ole myöskään mikään av:n unelma adonis vaan työtön ja lyhyt (siis todellakin lyhyt ei mikään 170cm)

Vierailija
24/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksen jalkimainingit alkavat jo helpottaa, eika sarkylaakkeita tarvitse enaa vetaa kaksin kasin. :)

Youtubesta nakyy kissanpentuja samalla kun otan rennosti sohvalla.

Eteisessa palaa ihanan tuoksuinen kynttila.

Vierailija
25/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saadaan eka vauva, tein tänään testin ❤

Vierailija
26/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paha olla. Juon yksin ja mietin sitä miten kuolla.

No paha ihminen ansaitsee tämän.

Vierailija
27/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain erään matemaattisen ongelman ratkaistua, jota mietin kolme päivää. Ja minulla oli sittenkin ruokaa jääkaapissa, kokonainen avaamaton kolmiovoileipä. Pidän kolmiovoileivistä.

Vierailija
28/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilen koska minulla on viiden sinkkuvuoden jälkeen uusi nainen. tapailtu noin pari kuukautta.

hymyä vahvistaa se että kyllä se yh-isäkin kelpaa kunnon naiselle. Kauniskin vielä ja hyvät elämänarvot.

en ole myöskään mikään av:n unelma adonis vaan työtön ja lyhyt (siis todellakin lyhyt ei mikään 170cm)

unohdin laittaa vielä haistattelut markkina-arvo jutuille ja muille ikiksille. 

nainen on myös yh ja sattuu nyt olemaan 8 vuotta nuorempi. olen itse 32. en edes tiennyt ikää hyvään aikaan kun en koskaan kysynyt.

Vierailija
29/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa savuttomana tänään! Riittää hyvään fiilikseen;)

Vierailija
30/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin hyvä mieli. :( kuulin tänään että työpaikkani (toimipiste) lakkautetaan. Potkuja ei sentään tule, mutta saan siirron toiseen toimipisteeseen, ja tiedän sen esimiehen olevan ihan hirviöakka. Eli jotain muuta työtä tai sitten kestämään kauheaa esimiestä. Jumankekka että v*tuttaa. Työpaikat muutenkin kiven alla, ja vielä opiskelujen oheen sopivaa työtä pitäisi löytää.

Jos jotain hyvää tästä päivästä pitäisi sanoa niin se, että löin lukkoon graduni aiheen, ja olen jopa innoissani siitä. :)

Vierailija
31/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain erään matemaattisen ongelman ratkaistua, jota mietin kolme päivää. Ja minulla oli sittenkin ruokaa jääkaapissa, kokonainen avaamaton kolmiovoileipä. Pidän kolmiovoileivistä.

Hei, mulla tuo sama. Luulin että joutuisin lähtemään kauppaan, mutta pakastimesta löytyi pitsa!

Vierailija
32/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin vasemman käden kynnet kerralla täydellisesti.

Vierailija
33/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään paljon aikaiseksi (omalla mittapuullani). Ensin yhdeksän tunnin varhaisaamuvuoro, sitten  päiväunet. Pesin kylppärin kauttaaltaan, laitoin ruoan, tiskasin, tyhjensin kissan kusipurut ja vein roskat. Nyt otan oluen ennen nukkumaanmenoa. Kiva aloittaa vapaa viikonloppu näin :)

Vierailija
34/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin tänään töissä saamaan yhteyden todella haastavaan nuoreen. Voittajafiilis.

Vierailija
35/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas terve pitkän sairastamisen jälkeen ja sain käydä pienellä iltakävelyllä nuuskimassa raikasta syysilmaa.

Esikoinen nukahti onnellisena ja vauva nukahti syliini. Siirsin vauvan sänkyyn, peittelin esikoisen ja katselin nukkuvia lapsiani suuren rakkauden vallassa. Päätin että teen parhaani pitääkseni terveydestäni hyvää huolta, että voisin olla heidän kanssaan vielä vuosikymmeniä eteenpäin hyväkuntoisena.

Olen niin onnellinen nyt tästä tervehtymisestäni.

Vierailija
36/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITSEMURHA KUTSUU IHANAA

Vierailija
37/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kerättyä tarpeeksi voimia itseni lopettamiseen. Olen tyytyväinen siitä. Viimeiset hetket voin viettää rennosti, koska tiedän, että kärsimys on kohta ohi

Vierailija
38/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei ole velkaa 👏

Vierailija
39/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkupullo ja hyvää mieltä tuovat biisit, esim.

Vierailija
40/46 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain just😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan