Perjantai-ilta. Miksi sulla on hyvä mieli just nyt?
Mulla ei ole ketään kelle kertoa, siksi tein tämän aloituksen. Haluan kuulla myös teidän illasta :)
Mä istun uuden kodin parvekkeella, lapsi nukkuu jo. Otin äsken uunista sämpylöitä, tein aamupalalle valmiiksi, mutta piti ottaa pari ihan lämpimänä. Pari kynttilää, vastapaistetut sämpylät ja lämmin tee kupissa. Jotenkin vain nautin niin kovasti tästä hetkestä, ensimmäistä kertaa aikoihin on hyvä olla. Käytiin myös lapsen kanssa saunassa alkuillasta, sekin rentoutti. Pieniä juttuja, tiedän, mutta tuli vaan hyvä olo.
Kommentit (46)
Hymyilen koska minulla on viiden sinkkuvuoden jälkeen uusi nainen. tapailtu noin pari kuukautta.
hymyä vahvistaa se että kyllä se yh-isäkin kelpaa kunnon naiselle. Kauniskin vielä ja hyvät elämänarvot.
en ole myöskään mikään av:n unelma adonis vaan työtön ja lyhyt (siis todellakin lyhyt ei mikään 170cm)
Leikkauksen jalkimainingit alkavat jo helpottaa, eika sarkylaakkeita tarvitse enaa vetaa kaksin kasin. :)
Youtubesta nakyy kissanpentuja samalla kun otan rennosti sohvalla.
Eteisessa palaa ihanan tuoksuinen kynttila.
Me saadaan eka vauva, tein tänään testin ❤
Minulla on paha olla. Juon yksin ja mietin sitä miten kuolla.
No paha ihminen ansaitsee tämän.
Sain erään matemaattisen ongelman ratkaistua, jota mietin kolme päivää. Ja minulla oli sittenkin ruokaa jääkaapissa, kokonainen avaamaton kolmiovoileipä. Pidän kolmiovoileivistä.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilen koska minulla on viiden sinkkuvuoden jälkeen uusi nainen. tapailtu noin pari kuukautta.
hymyä vahvistaa se että kyllä se yh-isäkin kelpaa kunnon naiselle. Kauniskin vielä ja hyvät elämänarvot.
en ole myöskään mikään av:n unelma adonis vaan työtön ja lyhyt (siis todellakin lyhyt ei mikään 170cm)
unohdin laittaa vielä haistattelut markkina-arvo jutuille ja muille ikiksille.
nainen on myös yh ja sattuu nyt olemaan 8 vuotta nuorempi. olen itse 32. en edes tiennyt ikää hyvään aikaan kun en koskaan kysynyt.
Kaksi viikkoa savuttomana tänään! Riittää hyvään fiilikseen;)
Olisikin hyvä mieli. :( kuulin tänään että työpaikkani (toimipiste) lakkautetaan. Potkuja ei sentään tule, mutta saan siirron toiseen toimipisteeseen, ja tiedän sen esimiehen olevan ihan hirviöakka. Eli jotain muuta työtä tai sitten kestämään kauheaa esimiestä. Jumankekka että v*tuttaa. Työpaikat muutenkin kiven alla, ja vielä opiskelujen oheen sopivaa työtä pitäisi löytää.
Jos jotain hyvää tästä päivästä pitäisi sanoa niin se, että löin lukkoon graduni aiheen, ja olen jopa innoissani siitä. :)
Vierailija kirjoitti:
Sain erään matemaattisen ongelman ratkaistua, jota mietin kolme päivää. Ja minulla oli sittenkin ruokaa jääkaapissa, kokonainen avaamaton kolmiovoileipä. Pidän kolmiovoileivistä.
Hei, mulla tuo sama. Luulin että joutuisin lähtemään kauppaan, mutta pakastimesta löytyi pitsa!
Lakkasin vasemman käden kynnet kerralla täydellisesti.
Sain tänään paljon aikaiseksi (omalla mittapuullani). Ensin yhdeksän tunnin varhaisaamuvuoro, sitten päiväunet. Pesin kylppärin kauttaaltaan, laitoin ruoan, tiskasin, tyhjensin kissan kusipurut ja vein roskat. Nyt otan oluen ennen nukkumaanmenoa. Kiva aloittaa vapaa viikonloppu näin :)
Onnistuin tänään töissä saamaan yhteyden todella haastavaan nuoreen. Voittajafiilis.
Olen taas terve pitkän sairastamisen jälkeen ja sain käydä pienellä iltakävelyllä nuuskimassa raikasta syysilmaa.
Esikoinen nukahti onnellisena ja vauva nukahti syliini. Siirsin vauvan sänkyyn, peittelin esikoisen ja katselin nukkuvia lapsiani suuren rakkauden vallassa. Päätin että teen parhaani pitääkseni terveydestäni hyvää huolta, että voisin olla heidän kanssaan vielä vuosikymmeniä eteenpäin hyväkuntoisena.
Olen niin onnellinen nyt tästä tervehtymisestäni.
Olen saanut kerättyä tarpeeksi voimia itseni lopettamiseen. Olen tyytyväinen siitä. Viimeiset hetket voin viettää rennosti, koska tiedän, että kärsimys on kohta ohi
Punkkupullo ja hyvää mieltä tuovat biisit, esim.
Sain siivottua, jeeeee!!