Perjantai-ilta. Miksi sulla on hyvä mieli just nyt?
Mulla ei ole ketään kelle kertoa, siksi tein tämän aloituksen. Haluan kuulla myös teidän illasta :)
Mä istun uuden kodin parvekkeella, lapsi nukkuu jo. Otin äsken uunista sämpylöitä, tein aamupalalle valmiiksi, mutta piti ottaa pari ihan lämpimänä. Pari kynttilää, vastapaistetut sämpylät ja lämmin tee kupissa. Jotenkin vain nautin niin kovasti tästä hetkestä, ensimmäistä kertaa aikoihin on hyvä olla. Käytiin myös lapsen kanssa saunassa alkuillasta, sekin rentoutti. Pieniä juttuja, tiedän, mutta tuli vaan hyvä olo.
Kommentit (46)
Tein tänään hyvää ruokaa ja polttelin pilveä. Ajattelin huomenna toistaa tämän.
Työviikko päättyi juuri äsken, tulin just kotiin. Nyt alkoi viikonloppu!!! 😊
Käytän alkoholia ja kannabista sekaisin. Se saa aina naaman virneelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvä mieli.
Miksi? :(
Ap
Tulin äsken iltavuorosta ja kotona odotti lämmin sauna. Jääkaapista löytyi vielä makaronilaatikon jämät jotka maistuu hyvälle näin iltapalana :)
Kummallakin lapsella on bestikset yökylässä. Lastenhuoneista kuuluu kikatusta ja hohotusta. Ihania laspia kaikki neljä! 💜
Käytiin esikoisen kanssa kirpparilla ja tehtiin iso kasa löytyjä. Alunperin haettiin vain vaatteita mutta löydettiin hänelle ja kuopukselle lelut, joihin ei varmaan uutena olisi varaa.
Helpottunut olo, koska tiedän että kohta kaikki on ohi.
Erosta tulee tämän kuun lopulla vuosi. Pikkuhiljaa tumma pilvi elämästäni on häipymässä. Näen syksyn värit, nautin elämästä. Yksinäiset hetket eivät enää ole katastrofi, nautin yksinäisyydestäkin. Olen yhä puolikas, mutta koko ajan kokonaisempi 😀
Aamusta asti vain ollut hyvä olo :)
Vierailija kirjoitti:
Kummallakin lapsella on bestikset yökylässä. Lastenhuoneista kuuluu kikatusta ja hohotusta. Ihania laspia kaikki neljä! 💜
*lapsia
Sain just, huolella 😂 terkuin reilu kk ilman. Samalla saatiin juteltua vähän lasten isän kanssa asioita halki (olen jäänyt höyläämään eksää, koska eron syyt eivät olleet sellaiset, etteikö yhteenpalaaminen olisi joskus mahdollista jos vain hänellä kiinnostusta riittää hoitamaan itsensä kuntoon) ja nyt on hyvä mieli :)
Jospa tämä tästä, todennäköisesti mää vaan tipun taas lujaa mutta toivossa on hyvä elää, sanoi lude.
Minulla on hyvä mieli kun olen saanut elämästäni pois ilkeät ihmiset
Minulla on huono mieli. Masentaa ja ahistaa ja väsyttää. Jotain positiivista yritän nyt väkisin keksiä kuitenkin, hmm... katsottiin lasten kanssa kiva leffa ja meillä oli suklaata :)
Ihanaa lukea näitä vastauksia, tulee hyvä mieli itsellekin näistä :)
Söin äsken jumbojuusto naksuja, sai hyvälle mielelle. Harmittaa tosin kun ne loppui jo.
Mulla on iloinen olo, koska juttelin vihdoinkin salilla yhden tyypin kanssa, joka on vaikuttanut tosi kiinnostavalta jo heti ekasta hetkestä kun näin hänet. Toivottavasti saan hänestä hyvän kaverin, tai jopa ystävän.