Muistuttaako lapsesi enemmän sinua vai toista vanhempaa?
Vai onko tullut hyvä kombo? Henkisiltä ominaisuuksiltaan siis.
Kommentit (10)
Vaikea sanoa. Ollaan miehen kanssa henkisiltä ominaisuuksiltamme hyvin samanlaisia keskenämme, lapsi taas on ihan erilainen kuin kumpikaan meistä.
Esikoisesta on vaikea sanoa, sekä luonne että ulkonäkö molemmilta. Kaksospojista on toinen hyvin paljon samanlainen kuin minä, ja toinen kuin isänsä, ulkonäköä ja luonnetta myöden, se mua muistuttava poika kyllä on luonteeltaan kuulemma myös isoisoisäänsä muistuttava, isän puolelta. Pojat on kyllä keskenään kuin yö ja päivä.
Esikoinen on luonteeltaan kuin minä, kuopus kuin anoppi ja kolmannesta en osaa vielä sanoa mitään kun on vasta vauva.
Esikoinen ja kuopus on kuin isänsä, ekstrovertteja. Keskimmäinen on kuin minä, introvertti. Kumpi on parempi, en tiedä.
Esikoinen muistuttaa mielestäni luonteeltaan, ulkonäöltään ja ilmeiltään ja eleiltään paljon minua, vaikka olemme eri sukupuolta. Tosin mies ja minäkin olemme monella tapaa samanlaisia. Tokasta on vaikea sanoa vielä, hän ei muistuta oikein ketään meistä muista perheenjäsenistä. Äitini on tosin huomauttanut että kakkonen on paljon kuin minä samanikäisenä (taaperona).
Tämä kysymys olisi hyvä kysyä Suvi Pitkäseltä kun hän taas pullauttaa ulos lapsen, kummalta hän näyttää, isältään vai entiseltä äidiltään?
Tyttö on niinkuin minä (äiti) ja poika on isänsä luontoinen.
Minä tulen paremmin toimeen pojan kanssa kun omat huonot puolet ei häiritse toisessa.
Mies taas tulee tytön kanssa paremmin toimeen kun pojan.
Pojalla on äitinsä temperamentti ja äkkipikaisuus ja isänsä positiivinen asenne, tyttärellä isänsä päättäväisyys ja äitinsä empatia ja estetiikan taju.
1. esikoispoika: fyysisesti ja henkisesti isänsä kaltainen
2. tyttö: äidinäidin kopio kaikin puolin
3. tyttö: eniten äitiinsä tullut, värit äidinäidiltä
4. tyttö: fyysisesti isäänsä (rakenne, pituus), ulkonäkö isänäidiltä, henkisesti kombo meistä molemmista (lapsiraukka:D Tempperamenttia ja sähäkkyyttä molemmin puolin... )
Miten on?:)