"Tinder ei halua sinun löytävän rakkautta- näin huijaat sovellusta" Maksullinen IL artikkeli, voiko joku referoida?
Kiinnostaisi kovasti mitä tuossa nyt sanotaan keinoiksi, jos joku maksanut jaksaa referoida niin kiva ja kiitos 😊
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/db184ce7-0cf5-4397-a121-8603ca5b3267
Kommentit (41)
Ei kiinnosta. Poistin tinderin muutama vuosi sitten.
Mä olen apn kanssa ihan samaa mieltä, että joku muu vois maksaa ja tehdä työt, minä nautin hedelmistä.
T. Kokkari
Vierailija kirjoitti:
Mä olen apn kanssa ihan samaa mieltä, että joku muu vois maksaa ja tehdä työt, minä nautin hedelmistä.
T. Kokkari
Namnam
Eikös Tinderin raison dêtre ole vapaa ilonpito, ei mikään tosirakkaus tai sitoutuminen?
Naisille ilmainen buffetti, koska saavat tykkäyksen useimmilta eikä tarvitse maksaa keskustelusta. Yritin tätä kerran yhdelle ylipainoiselle naiselle selittää, joka ei ollut koskaan maksanut mistään deittiapista, vaan pääsi heti juttelemaan mieluisten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Tinderin raison dêtre ole vapaa ilonpito, ei mikään tosirakkaus tai sitoutuminen?
No kyllä siellä ihan rakkauttakin etsitään.
Sehän on bisnestä tinderin ylläpitäjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä siellä ihan rakkauttakin etsitään.
No Suomessa lähinnä tuo sovellus otetaan niin vakavasti.
http://www.businessofapps.com/data/tinder-statistics/
Tinder nettosi viime vuonna 1,91 miljardia dollaria. Sovelluksen tavoite ei siis ole mikään hyväntekeväisyys.
Kun ihmisiä eroaa joka päivä, niin ihmettelen näkemystä että kaikki deittisovellukset tehtäisii tahallaan huonoiksi. Ei se potentiaalinen asiakaskunta mihinkään katoa vaikka ihmiset pariutuisivat. Toisaalta Tinder on vain kontaktinsaamisen apuväline ja pariutuminen on sitten ihmisistä itsestään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mä hain parisuhdetta. Muut väännöt ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihmisiä eroaa joka päivä, niin ihmettelen näkemystä että kaikki deittisovellukset tehtäisii tahallaan huonoiksi. Ei se potentiaalinen asiakaskunta mihinkään katoa vaikka ihmiset pariutuisivat. Toisaalta Tinder on vain kontaktinsaamisen apuväline ja pariutuminen on sitten ihmisistä itsestään kiinni.
Mutta tällä apuvälineellä on monet keinot, miten siellä pidetään tuloja tuova ihmismassa sovelluksessa kiinni. Kuten aiemmin laitoin linkin, Tinderin tulos oli viime vuonna 1,91 miljardia dollaria.
Vierailija kirjoitti:
http://www.businessofapps.com/data/tinder-statistics/
Tinder nettosi viime vuonna 1,91 miljardia dollaria. Sovelluksen tavoite ei siis ole mikään hyväntekeväisyys.
Revenue on liikevaihto.
Vierailija kirjoitti:
Naisille ilmainen buffetti, koska saavat tykkäyksen useimmilta eikä tarvitse maksaa keskustelusta. Yritin tätä kerran yhdelle ylipainoiselle naiselle selittää, joka ei ollut koskaan maksanut mistään deittiapista, vaan pääsi heti juttelemaan mieluisten miesten kanssa.
Millä tavalla naisen ylipaino liittyy tähän asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että naisilla on helppoa. Ei tarvitse olla mikään malli ja sattumoisin pääsee jutuille juuri niiden muutamien itseä kiinnostavien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tällä apuvälineellä on monet keinot, miten siellä pidetään tuloja tuova ihmismassa sovelluksessa kiinni. Kuten aiemmin laitoin linkin, Tinderin tulos oli viime vuonna 1,91 miljardia dollaria.
Laitoit linkin, minkä mukaan Tinderin liikevaihto oli 1,91 miljardia dollaria. Oletan Tinderissä toimivan saman logiikan kuin muissakin sovelluksissa eli pieni osa käyttäjistä maksaa palvelusta, suurin osa käyttää ilmaiseksi. Tinderin algoritmistä kuulee paljon, mutta useimmat väitteet ovat todfella lennokkaita ja puhdasta arvailua.
Täältä voi lukea miten hyvin tinder toimii naisille ja millaista laatukeskusteluseuraa naiset sieltä löytää: https://www.instagram.com/tinderonpaskapeli/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että naisilla on helppoa. Ei tarvitse olla mikään malli ja sattumoisin pääsee jutuille juuri niiden muutamien itseä kiinnostavien miesten kanssa.
Joo mutta mitä väliä jollain jutustelulla ja kerran parin tapaamisella kun ne miehet on seksin perässä eikä sieltä löydy parisuhdetta mitä naiset etsii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat naisen pääsevän jutuille juuri niiden naista kiinnostavien miesten kanssa? Ovatko nämä miehet tahdottomia otuksia? Minulla on selvät seikat, joiden myötä sivuutan toisen samantien. Ihan sama vaikka nainen olisi miten kiinnostunut keskustelemaan minun kanssa. Lisäksi pidän selvän ikä- ja etäisyyshaarukan, joten lukuisat Tinder-käyttäjät jäävät minulta kokonaan näkemättä.
Ei vois vähempää kiinnostaa 😂