Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: kaduttaako perheen perustaminen joskus sinua?

Vierailija
16.09.2016 |

Minä myönnän. Etenkin kun alkaa vituttaa se, ettei mies nuole pillua. Siis mielellään. Ehkä pari kertaa vuodessa, kun jaksaa katkerasti muistuttaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo siitä piti tietysti kysyä, että miten itse toimisit tällaisessa tilanteessa? Jos edes pystyt kuvittelemaan tilannetta jossa miehesi ei pilluasi nuolisi koskaan. Ap

Vierailija
22/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomittu? Loppuiäksesi? Sä voit jättää miehesi vaikka tänään ja hankkia tilalle paremman. Vaikka olisit katolinenkin. Virallista eroa et saisi mutta erilläsi voisit kyllä asua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko sä kivikissaäiti/äitihullu?

Vierailija
24/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeästi ap on mies.... Joo.o naiset ei koskaan kirjoita noin halventavasti itsestään.

Vierailija
25/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? En taida olla.

Ja sille joka heitti että sen kun vain jätät miehesi heti niin itsekö niin tekisit jos pieni lapsi, tästä syystä?

Niin ja miten muka olen puhunut itsestäni halventavasti?

Ap

Vierailija
26/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? En taida olla.

Ja sille joka heitti että sen kun vain jätät miehesi heti niin itsekö niin tekisit jos pieni lapsi, tästä syystä?

Ap

En tietenkään jättäisi noin naurettavasta syystä. Enkä katuisi perheen perustamista noin naurettavasta syystä.

Vierailija
27/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? En taida olla.

Ap

En tietenkään jättäisi noin naurettavasta syystä. Enkä katuisi perheen perustamista noin naurettavasta syystä.

Eli tyydyttävä seksielämä on naurettava syy?! Ap

Vierailija
28/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolentaa!! Onko toi edes sana? Hyi hitto. Onko taas ällöttävämpää touhua olemassa.

Vierailija
29/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut lapsia ja koskaan en ole sitä kyseenalaistanut, lapseni ovat kaikki kaikessani. Sen sijaan olen kyllä kyseenalaistanut sen tuliko lapset tehtyä oikeaan aikaan ja oikean miehen kanssa.

Vierailija
30/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kitistä kun paskat on housussa. Nuole ite haisuvärkkis.

Vierailija
31/32 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun välillä sitä, että menin huonon miehen kanssa naimisiin. Toisaalta sain ihanat lapset ja en haluakaan enää miestä elämääni. Yksi huono riittäköön. Siinä kävi kuitenkin niin hyvin, että toinen nainen vei hänet mukanaan. Pääsin siis helpolla eroon, kiitos uudelle naiselle siitä. Ei ole palautusoikeutta, kun havaitset, millainen tapaus on.

Vierailija
32/32 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadun välillä sitä, että menin huonon miehen kanssa naimisiin. Toisaalta sain ihanat lapset ja en haluakaan enää miestä elämääni. Yksi huono riittäköön. Siinä kävi kuitenkin niin hyvin, että toinen nainen vei hänet mukanaan. Pääsin siis helpolla eroon, kiitos uudelle naiselle siitä. Ei ole palautusoikeutta, kun havaitset, millainen tapaus on.

Ei se mies ehkä takaisin haluakkaan.