Vain Elämää 2016 virallinen!
Kommentit (1186)
Minä toivoisin ohjelmaan näitä (joka kategoriasta 1-2):
Vanhempi nainen: Marion Rung, Eini, Arja Koriseva, Anna Hanski, Karita Mattila
Vähän nuorempi nainen: Irina, Johanna Kurkela, Elli Haloo, Anna Eriksson, Jonna Tervomaa
Vanhempi mies: Eino Grön, Tapani Kansa, Matti tai Teppo, Michael Monroe, Frederik, Danny, Tommi Läntinen, Matti Esko, Pepe Wilberg, M.A. Numminen
Vähän nuorempi mies: Jarkko Martikainen, Teemu Brunila, Lauri Ylönen, Ville Valo, Jarkko Ahola, Timo Kotipelto, A.W. Yrjänä, Kalle Ahola, Mikko Kauste, Samuli Putro, Aki Tykki, J. Karjalainen
Vielä nuorempi mies: Robin
Kiintiöräppäri voisi olla Tommy Lindgren, Redrama, Mariska tai Paleface
Onko kukaan katsonut Chisun jaksoa jo? Mitähän biisejä esitetään?
Tämä ohjelma toimii tulevaisuudessa vaan, jos saavat sinne oikeasti kovia nimiä joilla hittejä eikä tällaisia tylsiä artisteja joilla ei ole mitään sanottavaa koskaan. Tänä vuonna kokoonpano on maailman tylsin, Chisu ja Anna Puu, ei oikein mitään otetta saa kummastakaan persoonina vaikka ovatkin miellyttävän oloisia ja lahjakkaita muusikoita. Mikko Kuustonen on kanssa ihan perus, ei tarttumapintaa. Lauri Tähkällä on persoonaa, varmaan versioi aika kivasti tyylilleen uskollisena joten hyvä valinta siltä osin.Suvi Teräsniskalla hyviä biisejä mutta lienee kaikkien aikojen tylsin ja persoonattomin artisti. MG nyt on ainoa jolla jotain särmää, herättää edes jotain mielipiteitä joten toimii kyllä. Hectoria tylsempi persoona on vain Pepe Wilberg. Olisin kyllä toivonut, että sinä kautena kun Hector on mukana, olisivat muut artistit sellaisia, jotka uskaltaisivat versioida rohkeasti. Mutta mites versioit rohkeasti, jos artistilla ei ole persoonaa itselläänkään..
Tämän vuoden kattaus on niin tylsä, että en ilman googlea edes muista keitä mukana. Kun avasin ketjun tänään niin ihmettelin, että kuka Mikko, kun en muistanut eiliseltä koko äijää. Ehkä se kertoo jotakin.
Samuli Putro
Siis onko Katri Ylander jollain tavalla vihattu artisti, vai miksi häntä täällä alapeukutetaan ja tälle ehdotukselle naurettiin? Olem vähän nuorempaa sukupolvea niin en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauko Röyhkä, Ismo Alanko ja Apulannan Toni ois mielenkiintoisia!
Onneksi kukaan noista ei suostu.
Paitsi että Apulannan Toni suostui jo.
Mut lihahampurilaiset on Tonille no-no. On sen verran korkea moraali ja ammattietiikka tällä älykkörokkarilla.
60+ ikäisiä, ylipainoisia naisia vähintään kaksi mukaan ensikaudelle. Kun Mikko ja Hectorkin pääsivät. Ketä ne naiset vois olla? Anneli Saaristo ja Marion ? Ne osais laulaakin.
Olisi ihanaa, jos Juha Vainio eläisi vielä. Saataisiin upeita tulkintoja muun muassa mestariteoksista Paljaana sekä Aina mielessä. Ah!
Frederikiä kaipaisin ensi kaudelle. TI-TA-NIC!
Kätkien siskoksista Virpi ensi kaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Kwanin Mariko!
Salkkarit-Virpi :D
Sellainen Masaversio pitäis olla ens vuonna. Meikäläise elämää. Nykänen, Reetu, Yö Olli, Tero Mamba, Koriseva, Taavitsaine ja Peitsamo puristelemaan perseitä kännissä.
Mua häiritsee se että mitenköhän itsenäisesti nuo muusikot ja "muusikot" tekee itse näitä uusia versioita biiseistä. Aika monella taitaa bändin pojat tehdä suurimmaksi osaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi MG:tä haukutaan nilkiksi? Perusteluja pliis. Mukavalta vaikutti tuossa ohjelmassa, ja tykkään hänen biiseistään. Väkevää nuoruuden tuskaa lyriikoissa, näen itseni nuorena niissä jutuissa.
Huumeiden käyttö ( pilven polttelun myöntänyt) veljeily cannonball äijien kanssa. Facen kaverina Janne Nacci. Kanuunoilta saattaa ostaa huumeita.
Vierailija kirjoitti:
60+ ikäisiä, ylipainoisia naisia vähintään kaksi mukaan ensikaudelle. Kun Mikko ja Hectorkin pääsivät. Ketä ne naiset vois olla? Anneli Saaristo ja Marion ? Ne osais laulaakin.
Noh tuota, Mikko Kuustonen on syntynyt vuonna 1960 eli ei ole vielä 60-vuotias. Vaikka hänen iästään aina noissa paneliohjelmissa vitsaillaankin.
Marion, Eini, Anneli Saaristo ja Lea Laven ei oo vielä ohjelmassa olleet. Eikä muuten Arja Korisevakaan. Näillä ei vain taida olla niin tunnettua tuotantoa kuin vaikkapa Paula Koivuniemellä tai Katri Helenalla. Ehkä heiltä yhden tunnetun biisin per naama osaisin sanoa. Mutta koska tänä vuonna ei mukana ole ns. vanhaa naista, niin se ei ollu ilmeisesti niin pakollinen kuin räppärin mukanaolo.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Katri Ylander jollain tavalla vihattu artisti, vai miksi häntä täällä alapeukutetaan ja tälle ehdotukselle naurettiin? Olem vähän nuorempaa sukupolvea niin en tiedä.
Minä olen yksi alapeukuttaja enkä minä ainakaan vihaa katria, mutta ei sen tuotannossa riittävästi biisejä ole tällaiseen formaattiin. Sama kuin otettaisiin mukaan Idols-Ilkka.
Ja ei jooko spolereita tähän ketjuun!
Tykkään siitä, että mies näyttää ne herkimmätkin tunteensa. Tähkä on aito ja pukee tunteensa musiikkiin. Uskaltaa avata itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yksi alapeukuttaja enkä minä ainakaan vihaa katria, mutta ei sen tuotannossa riittävästi biisejä ole tällaiseen formaattiin. Sama kuin otettaisiin mukaan Idols-Ilkka.
Ja ei jooko spolereita tähän ketjuun!
No tuota, Sanni oli viime kaudella ja juuri ja juuri taisi biisit riittää kuudelle artistille :D
Anita Hirvonen voisi muuten kanssa olla hyvä artisti vanhemmista naisista ensi kaudelle, tällä kaudella kun ei sellaista ole.
Mä toivon oikeastaan ettei Robin lähtisi ihan vielä ainakaan ohjelmaan mukaan. Biisejä riittää muille ja varmaan hauskoja versioita sais aikaan muidenkin biiseistä ja oishan häntä hauska kattoa. Mutta hän vaikuttaa vähän ihmiseltä, joka varautuu jokseenkin kameroiden edessä eikä muutenkaan vaikuta innostuneelta avautumaan yksityiselämästään. Eli luulen, että tilaisuus voisi kääntyä huonossa tapauksessa häntä vastaan kun varmasti häneltä odotettaisiin todella paljon.
Robin ois ihan hauska ens kaudelle! Nyt kun se on just täyttänyt 18 ni vois vaikka tullakin :) ja vaikka sillä on ikää vasta vähän niin hittejä jo ihan hirveesti!
J. Karjalainen ois myös mahtava mutta tuskin lähtee mukaan :(
Räppäreistä Paperi T mukaan!