Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2016 virallinen!

Vierailija
16.09.2016 |

.

Kommentit (1186)

Vierailija
221/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi MG:tä haukutaan nilkiksi? Perusteluja pliis. Mukavalta vaikutti tuossa ohjelmassa, ja tykkään hänen biiseistään. Väkevää nuoruuden tuskaa lyriikoissa, näen itseni nuorena niissä jutuissa.

Huumeiden käyttö ( pilven polttelun myöntänyt) veljeily cannonball äijien kanssa. Facen kaverina Janne Nacci. Kanuunoilta saattaa ostaa huumeita.

En itekkää tykkää Mikaelista yhtään mut naurahdin :DDDDDDDDD oikein pilven polttelun myöntänyt ja saattaa ostaa ehkä mahdollisesti huumeita.

Vierailija
222/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko Katri Ylander jollain tavalla vihattu artisti, vai miksi häntä täällä alapeukutetaan ja tälle ehdotukselle naurettiin? Olem vähän nuorempaa sukupolvea niin en tiedä.

Minä olen yksi alapeukuttaja enkä minä ainakaan vihaa katria, mutta ei sen tuotannossa riittävästi biisejä ole tällaiseen formaattiin. Sama kuin otettaisiin mukaan Idols-Ilkka.

Ja ei jooko spolereita tähän ketjuun!

No tuota, Sanni oli viime kaudella ja juuri ja juuri taisi biisit riittää kuudelle artistille :D

Mutta sanni oli vähän tuoreempi artisti. Milloin katriltä on viimeksi tullut musiikkia, 10 vuotta sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuon tähkän lärviä vaivaa?

Miksi vitussa tuo mg on tuolla?

224/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri on karismaattinen taiteilija, sielukas ja koko sydämellään mukana!

Vierailija
225/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura Voutilainen olisi kiva nähdä tässä ohjelmassa. Vai onko jo ollu? Mitenkä tilaa ottava tapaus on, osaisiko yhtään kuunnella?

Ja sitten joku tosi rohkea ja arvaamaton valinta: Tauski/Ressu Redford/Danny... Joku tosi kova riidanhaastaja ja konfliktihakuinen tyyppi. Saatais vähän draamaa itkuhymistelyn sijaan.

Miksi pitäisi olla kova riidanhaastaja mukana? Sitä draamaa näkee kyllä nykyään vähän liikaakin joka ohjelmassa. Ei sitä enää tähän tarvita.

Vierailija
226/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi MG:tä haukutaan nilkiksi? Perusteluja pliis. Mukavalta vaikutti tuossa ohjelmassa, ja tykkään hänen biiseistään. Väkevää nuoruuden tuskaa lyriikoissa, näen itseni nuorena niissä jutuissa.

Huumeiden käyttö ( pilven polttelun myöntänyt) veljeily cannonball äijien kanssa. Facen kaverina Janne Nacci. Kanuunoilta saattaa ostaa huumeita.

MG vähän laski suosiotaan munkin silmissä tässä välillä, en oikein tiedä miksi.

No äsken kävin lapsosen kanssa hakemassa pizzaa ja odotellessa luin lehteä, jossa oli juttu MG:stä. Lapsi alkoi lallattaa yhtä laulua, höristin korvia ja kysyin, että mitä, kuka ton on tehnyt ja toihan on kiusaamista.

Toi on niin törkeetä dissaamista, etenkin tuo sijoitusta koskeva osio, että nyt oikein toivon, että MG:n suosio nousee Vain Elämään johdosta.

Etenkin kun tän biisin tekijä ei itse se puhtain pulmunen ole...

Vierailija
227/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MG vähän laski suosiotaan munkin silmissä tässä välillä, en oikein tiedä miksi.

No äsken kävin lapsosen kanssa hakemassa pizzaa ja odotellessa luin lehteä, jossa oli juttu MG:stä. Lapsi alkoi lallattaa yhtä laulua, höristin korvia ja kysyin, että mitä, kuka ton on tehnyt ja toihan on kiusaamista.

Toi on niin törkeetä dissaamista, etenkin tuo sijoitusta koskeva osio, että nyt oikein toivon, että MG:n suosio nousee Vain Elämään johdosta.

Etenkin kun tän biisin tekijä ei itse se puhtain pulmunen ole...

Sun viesti on sekava. Opettele artikuloimaan.

Vierailija
228/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuustonen on otettu porukkaan varmaan enemmän hengen luojaksi mahtavan huumorinsa vuoksi. Ei niinkään laulunsa vuoksi. Osaa laulaa, mutta tyyli ei ehkä kovin tunnistettava. Tosin tässä jaksossa se huumorinkin ollut aika vähäistä.

Se vitsi oli hauska, missä Mikko selitti, että se linnunpönttö on lintujen Ikea-kamaa, itse koottava vai miten se nyt menikään. 😄

Vierailija
229/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MG on siis ollut sijoitettuna, ellei mammat sitä jo tienneet.

Kube : MIKSU 

Hei miksuu nyt puhutaa suoraa! Hei miksuu ku sä olit neljätoist! Hei miksuu ei sua otettu huostaa! Hei Miksuu sun mutsi anto sut pois! Ku ei se kestäny sua, sä olit liia räkis sä oot vielki liia räkis. Nyt koitat pyörittää lafkaa mut oisko diison su lafkal jos en ois ollu sen träkil? Haa, Eiks oo aika ironist? Hei ironia eiks oo aika ironi. Niinku se et nyt oot paha poika vaik 07 lauloit tuiskuu idolssis! Joo sä koitit mennä läpi jään, mut nyt on räppirooli pääl kyl mä läpi nään. Sua vituttaa ettei räppipäät arvosta sua ja kun ne puhuu Suomen kovimmast ne ei tarkota sua eei. Raha ei tee sust aitoo, MDS:n biitit ei tee sust räppärii. Sun pikkufanit ei ees fanittais sua jos ne tietäis mitä duunaat enne keikkaa siel bäkkäril. Sul on hitti hookei, mitä et itte skriivaa. Kolmen gramman tuuttei mut ne on kaikkee muut ku priimaa Ja sun weedmani sanoo et se heittää sulle bämää mist sä joudut maksaa liikaa Mä toivon et sä heräät jo sun tripiltä ja tajuut et sun läpissä on perää niiku nikillä. Sust ei tuu aitoo ikinä, sust ei tuu räppärii vaik sä raidaisit mun dikillä God damn god damn sä oot hukas boi, lasten synttärit on se mesta mis sun musa soi. Oot geimis mukan boi sul on homma hallus sul on puolen millin laina ja waiffi jallus. Kato sul on tasoi täs jutus mut mä oon se stallioni te ootte fasui täs jutus ja ku mä flowaan sä hukut ja ku sä flowaat mä nukun Moni näist jäbist on mulle fämii sä et oo ees sukuu sä et ees samaa lajii fakin matelija sun ura kuolee tänään syötä sille vika vegeateria popparit hakee biiffii en usko tätä todeksi sä oot yhtä uskottava ku sun osamaksu rolexi (deem!) osamaksu rolexi (klarna!) osamaksu rolexi (deem!) osamaksu rolexi sä oot yhtä uskottava ku sun osamaksu rolexi (klarna!)

Vierailija
230/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kukaan muu kiinnittänyt huomiota, että aLauri pomppi paljain jaloin ruokapöydällä. 😱😖

Vierailija
231/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Kuustonen kun katsoi laulun loputtua sivulleen (soittajiin tjs) ja hymyili, kasvonpiirteistä tuli mieleen ihan John Travolta. 😍

Vierailija
232/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri on niin hot..

Vierailija
233/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei miksuu nyt puhutaa suoraa! Hei miksuu ku sä olit neljätoist! Hei miksuu ei sua otettu huostaa! Hei Miksuu sun mutsi anto sut pois! Ku ei se kestäny sua, sä olit liia räkis sä oot vielki liia räkis. Nyt koitat pyörittää lafkaa mut oisko diison su lafkal jos en ois ollu sen träkil? Haa, Eiks oo aika ironist? Hei ironia eiks oo aika ironi. Niinku se et nyt oot paha poika vaik 07 lauloit tuiskuu idolssis! Joo sä koitit mennä läpi jään, mut nyt on räppirooli pääl kyl mä läpi nään. Sua vituttaa ettei räppipäät arvosta sua ja kun ne puhuu Suomen kovimmast ne ei tarkota sua eei. Raha ei tee sust aitoo, MDS:n biitit ei tee sust räppärii. Sun pikkufanit ei ees fanittais sua jos ne tietäis mitä duunaat enne keikkaa siel bäkkäril. Sul on hitti hookei, mitä et itte skriivaa. Kolmen gramman tuuttei mut ne on kaikkee muut ku priimaa Ja sun weedmani sanoo et se heittää sulle bämää mist sä joudut maksaa liikaa Mä toivon et sä heräät jo sun tripiltä ja tajuut et sun läpissä on perää niiku nikillä. Sust ei tuu aitoo ikinä, sust ei tuu räppärii vaik sä raidaisit mun dikillä God damn god damn sä oot hukas boi, lasten synttärit on se mesta mis sun musa soi. Oot geimis mukan boi sul on homma hallus sul on puolen millin laina ja waiffi jallus. Kato sul on tasoi täs jutus mut mä oon se stallioni te ootte fasui täs jutus ja ku mä flowaan sä hukut ja ku sä flowaat mä nukun Moni näist jäbist on mulle fämii sä et oo ees sukuu sä et ees samaa lajii fakin matelija sun ura kuolee tänään syötä sille vika vegeateria popparit hakee biiffii en usko tätä todeksi sä oot yhtä uskottava ku sun osamaksu rolexi (deem!) osamaksu rolexi (klarna!) osamaksu rolexi (deem!) osamaksu rolexi sä oot yhtä uskottava ku sun osamaksu rolexi (klarna!)

Ja yhtä lapsellisen lällätyslaulun räkäs Miklu tohon ite vastineeksi.

Vierailija
234/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon oikeastaan ettei Robin lähtisi ihan vielä ainakaan ohjelmaan mukaan. Biisejä riittää muille ja varmaan hauskoja versioita sais aikaan muidenkin biiseistä ja oishan häntä hauska kattoa. Mutta hän vaikuttaa vähän ihmiseltä, joka varautuu jokseenkin kameroiden edessä eikä muutenkaan vaikuta innostuneelta avautumaan yksityiselämästään. Eli luulen, että tilaisuus voisi kääntyä huonossa tapauksessa häntä vastaan kun varmasti häneltä odotettaisiin todella paljon.

Hän on omien sanojensa mukaan jo kieltäytynyt pariin otteeseen, sillä ei ole kokenut elämänkokemuksensa riittävän ohjelmassa käytäviin keskusteluihin.

Vierailija
235/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yhtä lapsellisen lällätyslaulun räkäs Miklu tohon ite vastineeksi.

Totta tämäkin, mutta toi, mitä MG:n äidistä sanotaan on jo vähän liikaa.

Vierailija
236/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mg haastattelu oli just me naisissa. Ihmettelin sitä kun hehkutteli rahojaan. Iso kämppä, 10.000 € rolexi ja mallityttöystävä!. Ottanu kuulemma uniikista mallia. Lapselliset jutut vajaa 30 v.jäbältä.

Vierailija
237/1186 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MG on kuuma, mutta mm. sen Putinin fanitus on vähän turn off.. Ottanut tatuointina Putinin naaman ihoon ja taitaa seurata aika paljon ns. vaihtoehtoisia uutislähteitä eli ei siis ihan penaalin terävin kynä, ikäistään reilusti lapsellisemmat jutut tuntuu olevan. Tavallaan haluan antaa mahdollisuuden ja toivoisi että järkevöityy ja kyllähän sitä ihminen kasvaa eikä hänellä helpoimmat lähtökohdat olleet (koulukoti, perheväkivaltaa kai?) mutta pahoin pelkään että rahaa ja kuuluisuutta viihdemaailma ei ihan tue aikuistumista.

Vierailija
238/1186 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku toivoo mukaan Eppu Normaalia :D Samassa viestissä vielä erittelee Kalle Aholan Don huonoista niin luuli vissiin oikeasti että Martti Syrjän nimi on Eppu Normaali, hienoo. Itsekin luulin niin joskus 20 vuotta sitten kun olin pikkukoululainen :D 

Vierailija
239/1186 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri on niin hot..

Laurin kampaus se vasta onkin hot... Hiukset nousee pystyyn ihan itsestään!

Vierailija
240/1186 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mifi kirjoitti:

Lauri on karismaattinen taiteilija, sielukas ja koko sydämellään mukana!

Kyllä, samaa mieltä. Harmi vain että biisinsä ovat hirveitä ja laulumaneerinsa täydellinen turn off. Onneksi ohjelmassa ei kuulla yhdistelmää Lauri laulamassa Laurin biisejä. Silti vaikka oli helpotus kuulla biisejään ilman niitä maneereja niin eihän niistä versioinneista ollut mitenkään säväreitä aiheuttava, edes siihen tapaan kuin Cheekin ärsyttävät biisit muiden tulkitsemina.

Ketju on lukittu.