Vain Elämää 2016 virallinen!
Kommentit (1186)
Miten niin ei oo Suomessa tarpeeksi tähtiä? Odotan innolla jos se pieni pinkki Karma-Alma tulis joskus ohjelmaan. Tosin sen ei taida tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Suvi ei selvästi tunne oloaan mukavaksi tuolla. Muut juttelevat ja hehkuttavat ja Suvi vain syö :D
Toi Suvi on mun mielestä jotenkin sosiaalisesti vähän onneton, helposti saa todella töykeän käsityksen hänestä. Työssäni olen häntä kohdannut. Jotenkin yllättävää että on lähtenyt tohon ohjelmaan mukaan, tai no pitäähän hänenkin jollain perheensä elättää ja laskut maksaa.
Ilkeästi sanottu.Suvi on mielestäni just sellainen tavallinen jalatmaassa tyyppi jonka kohdalla ei varmaan kertaakaan tarvii tuntea myötähäpeää.Ja Suvi on hyvä laulamaan. Tuskin tulee yhtään huonoa versiota häneltä. En kyllä mitenkään pystyisi saamaan töyteätä hänen persoonastaan. Emmenminkin mukava, tavallinen naapurintyttö.
Suvi ei oo tarpeeks narsisti tähdeksi. Jää semmonen harmaa varpunen -vaikutelma. Ehkä sit ku tulee ikää ja itsetuntoa lisää? Radiosta kyllä kuuntelen, ei tartte vaihtaa kanavaa.
Höpöhöpö. Vaikuttaa rauhalliselta, mutta samalla mielestäni vahvalta omanlaisenaan. Voi olla hyvinkin karismaattinen ja sympaattinen vaikkei olisi koko ajan äänessä ja puhumassa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chisu oli kyllä aivan paska. En tykkää sen omista sanotuksista, mutta tiedän sen olevan lahjakas artisti, joten odotin aika paljon. Mutta Polte on kyllä paljon parempi Tähkältä. Ja jotenkin se oli hiffannu sen biisin ihan väärin?
Samaa mieltä. Himo puuttui. Ehkä se ei stadilaisena tajunnu mitä polte tarkoittaa?
Olihan biisi ihan eri tunnelmaltaan kuin alkuperäinen, mut mun mielestä se on just tän ohjelman juju! Kyllä Chisu varmaan ois osannu vetää sen yhtä raastavasti kuin mitä alkuperäinen on, mutta mut mielestä on just virkistävää tehdä kappaleista oikeesti erilaisia. Sitä paitsi oikea version on tunnelmaltaan niin uskomaton, että siitä on jo vaikea pistää paremmaksi, joten lopputulos olisi saattanut olla vain tylsähkö kopio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chisu oli kyllä aivan paska. En tykkää sen omista sanotuksista, mutta tiedän sen olevan lahjakas artisti, joten odotin aika paljon. Mutta Polte on kyllä paljon parempi Tähkältä. Ja jotenkin se oli hiffannu sen biisin ihan väärin?
Samaa mieltä. Himo puuttui. Ehkä se ei stadilaisena tajunnu mitä polte tarkoittaa?
Olihan biisi ihan eri tunnelmaltaan kuin alkuperäinen, mut mun mielestä se on just tän ohjelman juju! Kyllä Chisu varmaan ois osannu vetää sen yhtä raastavasti kuin mitä alkuperäinen on, mutta mut mielestä on just virkistävää tehdä kappaleista oikeesti erilaisia. Sitä paitsi oikea version on tunnelmaltaan niin uskomaton, että siitä on jo vaikea pistää paremmaksi, joten lopputulos olisi saattanut olla vain tylsähkö kopio.
Samaa mieltä. Taidokkaanpaa tehdä teksti edellä omanlaisensa versio. Ei kopioida.
Anna Puu oli hauska nintendo latinalaishumppa. Nillitys autotunen käytöstä ihan typerää, ja hirveen suomalaista - kyllähän nyt tuollaista muokkausta on käytetty vaikka kuinka paljon ja siinä ei ole kyse mistään korjailusta, Ainna osaa laulaa, vaan tyylistä.
Mun mielestäni Chisu oli liian varovainen verrattuna Annann joka teki täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meinannut pystyä katsomaan tätä MG:n takia, koska en voi sietää sitä. Rämmin kuitenkin ohjelman läpi ja häivyin jääkaapille kun MG:n naama tuli ruutuun.
Minkä takia tähän pitää aina ottaa joku kiintiöräppäri? Ne eivät osaa edes tehdä biiseistä omia versioitaan kunnolla, kun ei vaan laulutaidot riitä. Tämänkertainen sentään oli edes jonkinlainen, mutta esim. viimevuotiset VilleGallen biisit aivan paskoja. Oli pitänyt tehdä koko biisi uudestaan ja johonkin väliin vain heittää kertosäettä ja sekin jonkun toisen laulamana.
Kukahan räppäri otetaan seuraavalle kaudelle? Ei niitä oikein tahdo enää Suomessa riittää ellei tosiaan haluta jotain lähiötähteä mukaan.
Sini Sabotage?
Tai Musta Barbaari? Tai ehkä ens vuonna siellä on joku youtubetähtönen... Arttu jotain?
Mä haluaisin tehdä ketjun mihin saa kirjoittaa vain positiivisia kommentteja tästä ohjelmasta, mutta tämän palstan tuntien siellä olisi vain kolme kommenttia, joista kaksi olisi omiani.
Tämä on ihana hyvänmielenohjelma, missä päästään tutustumaan tuttuihin artisteihin enemmän, ja nähdään uusia puolia jo entuudestaan tutuista.
Mulle tulee vaan huono olo tästä "sysipaskaa"-huutelusta. :/ Ja joo, ei tarvitse lukea ketjua, mutta kun yksin katsoo ohjelmaa, niin olisi mukava päästä keskustelemaan siitä muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni Chisu oli liian varovainen verrattuna Annann joka teki täysillä.
Minusta taas just toisin päin, mutta pakko myöntää, että Anna on aina jotenkin ollut mulle vaikea tajuttava.
MG yllätti, en todellakaan odottanut yhtään mitään, mutta sehän lauloikin ihan ok. Kuustoseen oon tosi väsynyt, mutta oli eilen kyllä mun makuuni selkästi paras. Hector, jota ihailen suuresti, oli jopa lievä pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jotenkin selitti sitä silleen hetkellisenä poltteena. Ihan niinku tapahtuma olis ollut se, että mies ja nainen kerran kohtasivat ja sillon kipinöi ja siinäpä se. Mutta biisihän kertoo ihan täysin pitkäaikaisesta suhteesta, jossa on käynyt kuten pitkissä suhteissa tuppaa käymään - vähän on sammunut se kipinä. Ja kertoja toivoo, että saisi kipinän uudestaan syttymään.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin tehdä ketjun mihin saa kirjoittaa vain positiivisia kommentteja tästä ohjelmasta, mutta tämän palstan tuntien siellä olisi vain kolme kommenttia, joista kaksi olisi omiani.
Tämä on ihana hyvänmielenohjelma, missä päästään tutustumaan tuttuihin artisteihin enemmän, ja nähdään uusia puolia jo entuudestaan tutuista.Mulle tulee vaan huono olo tästä "sysipaskaa"-huutelusta. :/ Ja joo, ei tarvitse lukea ketjua, mutta kun yksin katsoo ohjelmaa, niin olisi mukava päästä keskustelemaan siitä muiden kanssa.
Mä en koskaan kommentoi ohjelman aikana, koska haluan katsoa ja kuulla itse ohjelman rauhassa. Katselen ohjelman viivästettynä boksilta, niin voin skipata mainokset kokonaan. Tulen tänne kommentoimaan yleensä seuraavana päivänä. Parhaat biisit saatan kaivella Ruudusta ja katsoa sieltä uudelleen.
En ylistä ohjelmaa maasta taivaisiin, koska siinä on vikansa: joskus kässärimäisyys, live-versioiden korvaaminen levyversioilla kotikatsojille, biisien lyhentely, liiat mainokset, tulevien biisien spoilaaminen ennen mainoskatkoa ja muiden ohjelmien mainoskatkoilla, kiintiöräppärit yms. Näistä vioista huolimatta katson Vain elämään kaikki kaudet aina alusta loppuun inhoamieni räppärien jaksoja skippaamatta, kuuntelen artistien kommentit, eläydyn tunnetiloihin ja ennen kaikkea keskityn biisien kuunteluun ajatuksella.
Minusta saisit keskustelukaverin, jos jaksat aina odottaa lauantaihin saakka :)
Munki mielestä oli vähän outoa että ekat sanat mitä Suvi taitaa tässä ohjelmassa sanoa on "olen raskaana" :D Jaahas, kiva tietää! Sitähän ei nähnytkään jo?
Vierailija kirjoitti:
En meinannut pystyä katsomaan tätä MG:n takia, koska en voi sietää sitä. Rämmin kuitenkin ohjelman läpi ja häivyin jääkaapille kun MG:n naama tuli ruutuun.
Minkä takia tähän pitää aina ottaa joku kiintiöräppäri? Ne eivät osaa edes tehdä biiseistä omia versioitaan kunnolla, kun ei vaan laulutaidot riitä. Tämänkertainen sentään oli edes jonkinlainen, mutta esim. viimevuotiset VilleGallen biisit aivan paskoja. Oli pitänyt tehdä koko biisi uudestaan ja johonkin väliin vain heittää kertosäettä ja sekin jonkun toisen laulamana.
Kukahan räppäri otetaan seuraavalle kaudelle? Ei niitä oikein tahdo enää Suomessa riittää ellei tosiaan haluta jotain lähiötähteä mukaan.
Kyllä meillä hyviä räppäreitä riittäisi, mutta eivät he halua mukaan tähän ohjelmaan. Miettikää nyt jotain taitavaa ug-räppäriä jonka biisit kertovat syrjäytymisestä, köyhyydestä ja huumeista, esiintymään tuohon ohjelmaan. Juu ei. Olisi kiva saada joku hevimieskin mukaan, mutta samoista syistä eivät halua osallistua.
Tässä ekassa jaksossa ainakin tuntui olevan jotenkin nopeampi tahti kuin ennen. Aiemmin näytettiin ajan kanssa se kun jokainen tuli paikalle, sellaista hitaampaa alkua, joka eteni sitten siihen ekaan ruokailuun. Nyt mentiin lähes suoraan siihen ruokailuun.
Nyt kuului myös jotenkin aiempaa huomattavasti selvemmin se, että musiikki on päälle liimattu studioversio. On ennenkin varmasti niitä raitoja muokattu, mutta silti ne on kuulostaneet siltä kuin ne olisi siinä tilassa esitetty ja soitettu. Nyt kuva ja ääni oli välillä ihan erillään toisistaan. Tämä oli todella suuri pettymys. Ennemmin ne on olleet aidompia ja vähemmän käsiteltyjä ja Vesalan aikaankin se oikein selitti että sillä on nyt tällainen laite jota se on opetellut käyttämään esitystään varten, joka luo sellaisen ja tällaisen soundin. Nyt ei selitelty mitään, painettiin vaan playtä. Tämä näkyi ihan jokaisessa esityksessä. Hectorinkin esityksessä ei näyttänyt yhtään siltä että se kitaran ääni olisi lähtenyt Hectorin sormista siinä tilanteessa. Jossain toisessa biisissä taas taustalla ollut rumpu oli niin kaiulla käsitelty, ettei se vaan voisi syntyä siinä tilassa. Vei maun koko jutusta. Ei se näin ilmiselvää ole aiemmilla kausilla ollut. Aiemmin se on kuulostanut aina siltä että se soitetaan siinä hetkessä ihan aidosti, mutta sitä on ehkä hieman paranneltu tms.
Miksi mukana ei oo yhtään vanhaa naista??? Ikärasismia, joka kohdistuu naisiin. Just Vicky Rosti, Paula Koivuniemi - ne on tuoneet särmää ja näkemystä koko hommaan aiempina vuosina. Nää kaksi paksukaista - liki kuusikymppinen Kuustonen, rakastunut mies... Tosi löysää yleishumanistista, maailmaasyleilevää, lempeää ja ymmärtävää paskaa tulossa... Nää masennukset ja valinnat suomen positiivisimmaksi on niin kuultu. Vanhoja naisia kehiin - just näitten Kuustosten ja Hectoreiden ja heidän ensimmäisten vaimojensa ikäisiä !
Ihan kun ei olisi live-esityksiä. Sellainen metallinen, kylmä, autotune/studiosoundi viety liian pitkälle. Tunne menee, pienet epävireydet ja mokat ei haittaa. Liian pitkälle käsiteltynä menee esityksen pilalle. Ei oo elämää tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Chisukin tohon lähti. Ei olis tarttenu. Hänen juttunsa on tuo pidättäytyminen ja salaperäisyys. Hektori voi vetää sadannen jäähyväiskiertueensa taas ohjelman jälkeen. Ja levyä ja konserttikiertuetta pukkaa joka ikiselle ohjelman jälkeen.
Hector on vetänyt yhden "jäähyväiskiertueen" aikoinaan, kun luuli ettei enää jatkossa voi soittaa. Nyt kun kaikki on taas ok, ilmeisesti pitäis pysyä pois musakentiltä, kun on kerran jo vikan rundin vetänyt. Järki hoi!
Onko se Sarita siellä, vai ite Veltoriko se tiällä kirjottelloo ?
Nää julkimothan pörrää tiiviisti Somessa yrittämässä muokata julkisuuskuvaansa. Toi kommentti ehkä just keski-iän ylittäneen, kihti -ja eturauhasvaivoista kärsivän keski-iän ylittäneen, liikaa juomaa ja ruokaa nauttineen mieshenkilön kommentiksi sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihana hyvänmielenohjelma, missä päästään tutustumaan tuttuihin artisteihin enemmän, ja nähdään uusia puolia jo entuudestaan tutuista.Mulle tulee vaan huono olo tästä "sysipaskaa"-huutelusta. :/ Ja joo, ei tarvitse lukea ketjua, mutta kun yksin katsoo ohjelmaa, niin olisi mukava päästä keskustelemaan siitä muiden kanssa.
tämä ei ole hyvänmielenohjelmaa nähnytkään. Käsikirjoitettua huttua, kahden ison levy-yhtiön promoa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun ei olisi live-esityksiä. Sellainen metallinen, kylmä, autotune/studiosoundi viety liian pitkälle. Tunne menee, pienet epävireydet ja mokat ei haittaa. Liian pitkälle käsiteltynä menee esityksen pilalle. Ei oo elämää tämä!
Joo, totta. Muistan ekalla kaudella, kun Kaija Koo lauloi Erinin Vanha sydän -biisin. Tunnetta oli mukana hurjasti ja sitten Kaija veti sen kertsin jotenkin riipaisevan kauniisti. Levyversiolla sitä oli muutettu, ei ollut enää ollenkaan yhtä riipaiseva.
Sillä kaudella, jossa oli mukana Jukka Poika, meinasi reggaemiehelle tulla itku jossain biisissä. Miten tällaiset voisi kuulua, jos biisiä ei esitetä alkuperäisellä tavalla, eli siten, kuten artistit sen paikan päällä kuulevat.
Tää päälleliimaus konkretisoitui viime kaudella, kun Maija Vilkkumaa esitti sellaisen kaamean vonkujoi´un, en enää muista, mikä biisi se oli. Hirveä joka tapauksessa.
Suvi ei oo tarpeeks narsisti tähdeksi. Jää semmonen harmaa varpunen -vaikutelma. Ehkä sit ku tulee ikää ja itsetuntoa lisää? Radiosta kyllä kuuntelen, ei tartte vaihtaa kanavaa.