Vierailija

pari kertaa kuulunu nyt et lopettakaa se metelöinti ja siis huutanut sseinän takaa joka ei kovin fiksua
tänään siis heräsin keittään kahvia vähän jälkeen viiden niinkuin joka aamu tällä viikolla kun aamuvuorossa olen
olin siis torkuttanut pari kertaa kun siihen olen tottunut jo usean vuoden ajan menin sen jälkeen vessaan ja sitten keittään kahvia ja valutin vettä pannuun kun kuuluu kerrosta alempaa et ''eikö se jo lopu, lopettakaa'' pari kolausta ehkä pääsi kun otin kahvipaketin pitää varmaan muuttaa johonkin missä saa elää niinkuin entisessä kämpässä jossa ei naapureista kuullut yleensä mitään jossei ollut juhlia tai kesällä ikkunat auki

Kommentit (4)

Vierailija

Ensin voisit opetella käyttämään pisteitä ja pilkkuja, niin kuin suomen kielessä on tapana. Sen jälkeen voisit alkaa ottamaan myös muita ihmisiä huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jotkut ei siedä mitään ääntä naapurista ja jotkut taas eivät tajua aiheuttavansa meteliä. Esim. entinen avopuolisoni keitti aamukahvit yleensä klo 6:15 ja huolettomasti sulki keittiön kaapistojen ovia rivakoilla liikkeillä yhtään niiden sulkeutumista kädellä jarruttamatta (niin kuin hänella oli tapana) samoin kahvikuppi ja lusikat ym. kolisivat todella kuuluvasti pöydälle aamuhiljaisessa rivitaloasunnossa. Kysyin häneltä että eikö hän huomaa aiheuttavansa ihan tolkutonta meteliä ja hän oli oikeasti ymmällään "että mitä?", ei siis ollut ajatellutkaan, että aikaisin aamulla voisi askaroida hiljaisemmin, kuin päiväsaikaan. 

Vierailija

joo heräsin ja tais unohtua kaikki pisteet ja pilkut:o

raskas työviikko takana ja naapuri on siis työtön. Ainut ääni mitä olen naapurista kuullut on oksentaminen silloin tällöin ja se kuuluu niinkuin viereisessä huoneessa olisi. Kaikki hanaäänet, kun naapurit ottaa vettä kuuluu ihan selvästi. 

+ kuuluu aina kun rapussa liikkuu joku tai avaa oven

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat