askim

Nyt on soppaa kerrakseen :( Olen 32v 2 lapsen naimisissa oleva äiti. Tapasin lomalla ollessani nuoren ihanan herran, nyt olemme tavanneet parin kuukauden sisällä 2 kertaa viikon lomareissullani, uusi reissu edessä ja minustapa tuntuu että olen rakastumassa :((
Herra on minua 10vuotta nuorempi, ei sinällään haittaa olen itse nuoren näköinen ja itsestäni huoltapitävä, ongelmaksi muodostuukin tämä suomen elämäni, minulla on ihana mies,lasteni isä, jostain syystä fyysinen vetovoima on kadonnut ja sitä kautta myös henkinenkin kärsii, en pysty ajattelemaan kuin tätä ulkomaan ihanuutta ja odottamaan hänen viestejään (niitä tulee ja paljon joka päivä).
kääk apua en tiedä mitä tehdä hylätäkkö suomi ja avioliitto ja syöksyä vieraaseen kulttuuriin,vai onko tämä ohimenevä keski-iän kriisi ?? Muita samassa tilanteessa olleita?

Sivut

Kommentit (48)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olisiko mies muuttamassa Suomeen? Onko pyytänyt rahaa? Noita nuoria gigoloja kyllä riittää, toivottavasti et ole mennyt sellaiseen lankeamaan. Vaikka ei yrittäisikään käyttää sinua hyväksi, niin 22-vuotias ei varmasti halua isäpuoleksi lapsiperhe-elämän keskelle. Unohda koko mies.

Vierailija

Rupea syyttämään miestäsi pettäjäksi. Nuuhkit vaatteita ja kun olette yhdynnässä niin nuuhkit miehen penistä samalla syytät häntä siitä kun vieraan pillu tuoksuu!  Muista vaatia kännykkä tarkastettavaksi ja käy miehen taskut läpi. Kokoajan syytä ja hauku jopa lasten kuullen miten sika petturi miehesi on!

Sitten voit hyvällä omallatunnolla lähteä vieraan matkaan!

Vierailija

Kerran me eletään. Samoin kävi mun akalle vuosia sitten. Ero tuli ja tosin lapsia ei ollut ja minä ainakin olen tyytyväinen tapahtuneeseen. Löyty paremmanäköinen tilalle. Vanhasta en ole kuullut mitään. Hänen uusi mies oli antaliasta.

Vierailija

Eh, itse olin juurikin samanikäinen, tosin en parisuhteessa, kun tapasin todella mukavan turkkilaismiehen. Suhde kariutui muihin asioihin kuin miehen ulkomaalaisuuteen. Saimme ihanan lapsenkin, nyt jo aikuinen, hyvin pärjännyt elämässään, tohtoriksikin opiskellut.

Sinun tilanteesi on toki eri, mutta koska olet parisuhteessa, olisi reiluinta katkaista suhteet jompaan kumpaan tai molempaan. Vain yksi mies kerrallaan!!

Vierailija

Vi**n tyhmä lehmä. Et ole ensinnäkään lähelläkään keski-ikää ja toisekseen, jokaiselle tulee arki vastaan, jolloin pitää päättää rakastaa sitä nuivaa/kuivaa puolisoaan ja nauttia elämän pikku ihmeistä.
Mitään hyvää ei seuraa sinun toiminnastasi. Alkuhuuman haihduttua huomaat särkeneesi sen kaikkein tärkeimmän maailmassa.

ap---

Ei olisi muuttamassaanh, vaan maalailee yhteistä elämäämme turkissa jne, itsekkin  kokoajan haen  syytä että pyytäisi rahaa tms, mutta ei mitään sellaista, maksaa turkissa ollessa minulle kaiken,vaikka yrittäisin itse kustantaakkin ruokailuja tms, hän on ns vanhoillinen eli että mies elättää ja vaimo ei käy töissä,tietää työn olevan minulle tärkeää (olen yrittäjä) ja sanoo että voin tehdä töitä, vaikkakin  hän toivoo että jos päätän  turkkiin lähteä ottaisin  lapset mukaan  ja hoitaisin heidän koulutuksen siellä (täysi mahdottomuus).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ap... kirjoitti:
Turkkilaisesta
Parempi se on että painut turkkiin kun otat hänet tänne

Jaa miksihän näin? Kaikki tuntemani turkkilaiset Suomessa tekevät töitä, ja aika kovastikin. Suurin osa yrittäjinä, mutta muutenkaan kulttuuriin ei kuulu jäädä laiskana makaamaan ja odottamaan, että joku elättäisi.

Vierailija

Voi sinua! Rakastutko rakastumiseen ja sen huumaan vai itse mieheen?

En kyllä sinuna nykyistä suhdetta uhraisi, kun kerran ei ole aihetta eroon. Siis ihana mies Suomessa, ei valittamista...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat