Nyt on sitten soppaa keitelty oikein huolella :/ Minä naimisissa ,ulkomaan lomaromanssiin rakastunut
Nyt on soppaa kerrakseen :( Olen 32v 2 lapsen naimisissa oleva äiti. Tapasin lomalla ollessani nuoren ihanan herran, nyt olemme tavanneet parin kuukauden sisällä 2 kertaa viikon lomareissullani, uusi reissu edessä ja minustapa tuntuu että olen rakastumassa :((
Herra on minua 10vuotta nuorempi, ei sinällään haittaa olen itse nuoren näköinen ja itsestäni huoltapitävä, ongelmaksi muodostuukin tämä suomen elämäni, minulla on ihana mies,lasteni isä, jostain syystä fyysinen vetovoima on kadonnut ja sitä kautta myös henkinenkin kärsii, en pysty ajattelemaan kuin tätä ulkomaan ihanuutta ja odottamaan hänen viestejään (niitä tulee ja paljon joka päivä).
kääk apua en tiedä mitä tehdä hylätäkkö suomi ja avioliitto ja syöksyä vieraaseen kulttuuriin,vai onko tämä ohimenevä keski-iän kriisi ?? Muita samassa tilanteessa olleita?
Kommentit (48)
ap.... kirjoitti:
Näin tunnen itsekkin olevani, en vain voi itselleni mitään :( Perkele!
no kyllä voit. et ole tunteiden orja. voit ihan hyvin lopettaa yhteydenpidon ja muistella mukavia yhteisiä hetkiänne ihan kuin muitakin loman tapahtumia. ja jatkat vaan omaa elämääsi oman perheesi kanssa. pian lomamuistot alkavat haihtua ja pystyt taas ajattelemaan normaalisti.
Voi ei. Miksi av:llä pitää aina olla niin tuomitsevia? Ei aloittaja sitä kaivannut. Sun kannattaa puhua asia miehesi kanssa auki. Suhteessanne on lomaromanssin mentävä aukko, auts. Mikä on pielessä? Haluaako miehesi vielä jatkaa kanssasi? Jos haluaa, niin mitä voisi tehdä, että säkin haluat jatkaa hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
ap.... kirjoitti:
Näin tunnen itsekkin olevani, en vain voi itselleni mitään :( Perkele!
Voithan, peru matka ja lopeta yhteydenpito. Hyvin yksinkertaista. Katso lapsiasi ja kysy itseltäsi onko se mies tosiaan sen arvoinen että sekoitat lastesi elämän? Kun äijä todennäköisesti vielä jahtaa sua vain päästäkseen Suomeen. Jättää sut heti kun mahdollista ja sitten olet yksin. Onko se tosiaan sen arvoista?
Hän haluaisi minut ja lapset turkkiin :( Ei ole edes tulossa suomeen,kun vanhempansa ovat siellä.
ap--- kirjoitti:
Ei olisi muuttamassaanh, vaan maalailee yhteistä elämäämme turkissa jne, itsekkin kokoajan haen syytä että pyytäisi rahaa tms, mutta ei mitään sellaista, maksaa turkissa ollessa minulle kaiken,vaikka yrittäisin itse kustantaakkin ruokailuja tms, hän on ns vanhoillinen eli että mies elättää ja vaimo ei käy töissä,tietää työn olevan minulle tärkeää (olen yrittäjä) ja sanoo että voin tehdä töitä, vaikkakin hän toivoo että jos päätän turkkiin lähteä ottaisin lapset mukaan ja hoitaisin heidän koulutuksen siellä (täysi mahdottomuus).
Sä et muuten sitten lapsia sinne Turkkiin vie noin vaan, siihen pitää olla lasten isän suostumus. Jos ja kun mies sanoo ei, niin silloin sä lähtisit sinne Turkkiin ilman lapsia.
Paa hyvä ihminen suhde poikki. Lopeta yhteydenpito kokonaan. Ei se mies ole sen arvoinen että sen takia hylkäisit lapsesi. Ja vaikka isä antais luvan viedä lapset Turkkiin niin eihän siinä ole mitään järkeä. Ei kukaan normaalijärkinen raahaa lapsia Turkkiin.
ap--- kirjoitti:
Ei olisi muuttamassaanh, vaan maalailee yhteistä elämäämme turkissa jne, itsekkin kokoajan haen syytä että pyytäisi rahaa tms, mutta ei mitään sellaista, maksaa turkissa ollessa minulle kaiken,vaikka yrittäisin itse kustantaakkin ruokailuja tms, hän on ns vanhoillinen eli että mies elättää ja vaimo ei käy töissä,tietää työn olevan minulle tärkeää (olen yrittäjä) ja sanoo että voin tehdä töitä, vaikkakin hän toivoo että jos päätän turkkiin lähteä ottaisin lapset mukaan ja hoitaisin heidän koulutuksen siellä (täysi mahdottomuus).
ottaisit lapset mukaan?!? onko mieleesi tullut että lasten isälläkin voisi olla mielipide siihen, missä lapset asuvat? ja lapset menisivät sitten turkinkieliseen kouluun? vai kustantaisiko rakkaasi kenties englanninkielisen koulun nelinumeroiset kuukausimaksut lapsillesi? mitä työtä ajattelit itse siellä tehdä, riittääkö kenties turkin kielen taitosi sikäläiseen työelämään?
siis hyvä nainen, herää todellisuuteen ja anna koko asian olla. pian se koko romanssi unohtuu. älä ala rikkomaan perhettäsi moisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko pannu? Tuolta päin olevat on pääasiallisesti paskoja sängyssä.
No sanotaanko näin,että aviomieheni ei todellakaan ole huonosti varusteltu suomalainen ja osaa tehdä temppuja,mutta tämä lomarakkaus on paremmin varusteltu ,kestävä (ympärileikkaus) , ja erittäinkin taitava ja notkea..
Vierailija kirjoitti:
ap--- kirjoitti:
ottaisit lapset mukaan?!? onko mieleesi tullut että lasten isälläkin voisi olla mielipide siihen, missä lapset asuvat? ja lapset menisivät sitten turkinkieliseen kouluun? vai kustantaisiko rakkaasi kenties englanninkielisen koulun nelinumeroiset kuukausimaksut lapsillesi? mitä työtä ajattelit itse siellä tehdä, riittääkö kenties turkin kielen taitosi sikäläiseen työelämään?
siis hyvä nainen, herää todellisuuteen ja anna koko asian olla. pian se koko romanssi unohtuu. älä ala rikkomaan perhettäsi moisen takia.
,
Lapset yläkoulussa,ei ne suostuisivat edes suomesta lähtemään, täällä tyttö ja poikaystävät harrastukset ja kaverit, eli en ottaisi mukaan,en myöskään kykenisi jättämään. Karsee tilanne, nyt mulle järkeä päähän ja oma avioliitto kuntoon :( Mutta en vain pysty olemaan ajattelematta tätä nuorukaista,niin tuoretta ja ihanaa tää tunne ja kutkutus vatsanpohjassa, tuntuu että kaikki rypytkin kadonneet tän fiiliksen myötä...
ap... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko pannu? Tuolta päin olevat on pääasiallisesti paskoja sängyssä.
No sanotaanko näin,että aviomieheni ei todellakaan ole huonosti varusteltu suomalainen ja osaa tehdä temppuja,mutta tämä lomarakkaus on paremmin varusteltu ,kestävä (ympärileikkaus) , ja erittäinkin taitava ja notkea..
haloo, se turkkilainenkin vanhenee ja seksi muuttuu ihan samalla tavalla arkipäiväiseksi kuin oman aviomiehesikin kanssa!
kysyit onko samassa tilanteessa olleita, no minü olin 10vuotta sitten sun ikäisenä ap ja lapsetkin oli saman ikäisiä. onneksi en puhunut asiasta miehelleni mitään ja se lomaromanssikin kuihtui omia aikojaan, yhteydenpito lopahti. nyt jälkeenpäin ihan hävettää miten typerä olin ja että petin silloin miestäni, jonka kanssa edelleen olen naimisissa.
askim kirjoitti:
Nyt on soppaa kerrakseen :( Olen 32v 2 lapsen naimisissa oleva äiti. Tapasin lomalla ollessani nuoren ihanan herran, nyt olemme tavanneet parin kuukauden sisällä 2 kertaa viikon lomareissullani, uusi reissu edessä ja minustapa tuntuu että olen rakastumassa :((
Herra on minua 10vuotta nuorempi, ei sinällään haittaa olen itse nuoren näköinen ja itsestäni huoltapitävä, ongelmaksi muodostuukin tämä suomen elämäni, minulla on ihana mies,lasteni isä, jostain syystä fyysinen vetovoima on kadonnut ja sitä kautta myös henkinenkin kärsii, en pysty ajattelemaan kuin tätä ulkomaan ihanuutta ja odottamaan hänen viestejään (niitä tulee ja paljon joka päivä).
kääk apua en tiedä mitä tehdä hylätäkkö suomi ja avioliitto ja syöksyä vieraaseen kulttuuriin,vai onko tämä ohimenevä keski-iän kriisi ?? Muita samassa tilanteessa olleita?
Miksi olet lomareissulla jatkuvasti?
Nyrkin ja hellan väliin pääset turkkilaisessa parisuhteessa. Ulkona et sen jälkeen liiku, kun mullahi sanoo aamen. Naisen paikka on kotona ja vain ja ainoastaan kotona.
Taitaa olla, että joko tää on provo tai ap:llä pahemmanlaatuinen 30-kriisi. Lopeta yhteydenpito ja nauti kivasta muistosta. Käytä muistoja vaikka fantasiassa, kun panet omaa miestä. Ties vaikka liittonne kokisi uuden nousun. Nyt järki käteen, voit helposti pilata lasten elämän. Mieti lapsiasi, kun seuraavan kerran hehkuttelet turkin pojulla.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla, että joko tää on provo tai ap:llä pahemmanlaatuinen 30-kriisi. Lopeta yhteydenpito ja nauti kivasta muistosta. Käytä muistoja vaikka fantasiassa, kun panet omaa miestä. Ties vaikka liittonne kokisi uuden nousun. Nyt järki käteen, voit helposti pilata lasten elämän. Mieti lapsiasi, kun seuraavan kerran hehkuttelet turkin pojulla.
Voi kun olisikinn provo :(
Eikö miehesi epäile mitään kun jatkuvasti siellä Turkissa lomailet?
Jos olet 32-vuotias, miten sun molemmat lapset voi olla jo yläkoulussa?
Sun pitäisi kyllä nyt puhua miehellesi, jota olet ilmeisesti pettänyt. Ja se turkkilainen mies... No, sanot että hän on vasta 22-vuotias, mutta kuvailet itseäsi keski-ikäiseksi. Jos 32-vuotiaana tuntee itsensä keski-ikäiseksi, suhteesta tuskin tulee mitään. Olette ihan eri elämänvaiheissa tällä hetkellä.
PS. Ympärileikkaus ei ole hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehesi epäile mitään kun jatkuvasti siellä Turkissa lomailet?
Ei sen tarvitse epäillä kun se itse käy Thaimaassa hoidattamassa terveyttään. Ja jos Thaimaahan ei ehdi, Tallinna on myös ihan kiva paikka.
Tää provo on ihan liian laimea. Keksi parempi ap!
Voiko enää mustasukkaisempaa ja omistuksenhaluisempaa ukkoa maa päällään kantaa kuin turkkilainen mies. Auta armias, jos erehdyt naisena edes vilkaisemaan jonkun vieraan miehen suuntaan.
Rakkaus ei ole tunteen, vaan tahdon asia, vaikka tunnetta on paljon mukana.
Kunnostaudut pettäjänä, auts. Vaikka sinua nyt kovasti hivelee, kadut raskaasti myöhemmin.
Tietääkö aviomiehesi vielä edesottamuksistasi?
ap... kirjoitti:
Turkkilaisesta
Aivoton h*ro.
Voithan, peru matka ja lopeta yhteydenpito. Hyvin yksinkertaista. Katso lapsiasi ja kysy itseltäsi onko se mies tosiaan sen arvoinen että sekoitat lastesi elämän? Kun äijä todennäköisesti vielä jahtaa sua vain päästäkseen Suomeen. Jättää sut heti kun mahdollista ja sitten olet yksin. Onko se tosiaan sen arvoista?