Nyt on sitten soppaa keitelty oikein huolella :/ Minä naimisissa ,ulkomaan lomaromanssiin rakastunut
Nyt on soppaa kerrakseen :( Olen 32v 2 lapsen naimisissa oleva äiti. Tapasin lomalla ollessani nuoren ihanan herran, nyt olemme tavanneet parin kuukauden sisällä 2 kertaa viikon lomareissullani, uusi reissu edessä ja minustapa tuntuu että olen rakastumassa :((
Herra on minua 10vuotta nuorempi, ei sinällään haittaa olen itse nuoren näköinen ja itsestäni huoltapitävä, ongelmaksi muodostuukin tämä suomen elämäni, minulla on ihana mies,lasteni isä, jostain syystä fyysinen vetovoima on kadonnut ja sitä kautta myös henkinenkin kärsii, en pysty ajattelemaan kuin tätä ulkomaan ihanuutta ja odottamaan hänen viestejään (niitä tulee ja paljon joka päivä).
kääk apua en tiedä mitä tehdä hylätäkkö suomi ja avioliitto ja syöksyä vieraaseen kulttuuriin,vai onko tämä ohimenevä keski-iän kriisi ?? Muita samassa tilanteessa olleita?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
askim kirjoitti:
Nyt on soppaa kerrakseen :( Olen 32v 2 lapsen naimisissa oleva äiti. Tapasin lomalla ollessani nuoren ihanan herran, nyt olemme tavanneet parin kuukauden sisällä 2 kertaa viikon lomareissullani, uusi reissu edessä ja minustapa tuntuu että olen rakastumassa :((
Herra on minua 10vuotta nuorempi, ei sinällään haittaa olen itse nuoren näköinen ja itsestäni huoltapitävä, ongelmaksi muodostuukin tämä suomen elämäni, minulla on ihana mies,lasteni isä, jostain syystä fyysinen vetovoima on kadonnut ja sitä kautta myös henkinenkin kärsii, en pysty ajattelemaan kuin tätä ulkomaan ihanuutta ja odottamaan hänen viestejään (niitä tulee ja paljon joka päivä).
kääk apua en tiedä mitä tehdä hylätäkkö suomi ja avioliitto ja syöksyä vieraaseen kulttuuriin,vai onko tämä ohimenevä keski-iän kriisi ?? Muita samassa tilanteessa olleita?Miksi olet lomareissulla jatkuvasti?
Juurikin tämän miehen vuoksi,keksi kaikkea typerää miksi minun lähdettävä reissuun,ja aina joku esiliina löytyy mukaan :((
Hyi vittu et tuo sitä karvakättä tänne.
Ite painu vittuun täältä sinne Turkkiin ja pysy siellä.
Olet perheesi mätäpaise.
Ei hemmetti jos ei ole provo niin olet kyllä WT-klisee! Ja miksi helvetissä kutsut nuorta miestä herraksi?!
Vierailija kirjoitti:
Nyrkin ja hellan väliin pääset turkkilaisessa parisuhteessa. Ulkona et sen jälkeen liiku, kun mullahi sanoo aamen. Naisen paikka on kotona ja vain ja ainoastaan kotona.
Mikä ihmeen mullahi? Siellä taas yksi tietäväinen
Vierailija kirjoitti:
Rupea syyttämään miestäsi pettäjäksi. Nuuhkit vaatteita ja kun olette yhdynnässä niin nuuhkit miehen penistä samalla syytät häntä siitä kun vieraan pillu tuoksuu! Muista vaatia kännykkä tarkastettavaksi ja käy miehen taskut läpi. Kokoajan syytä ja hauku jopa lasten kuullen miten sika petturi miehesi on!
Sitten voit hyvällä omallatunnolla lähteä vieraan matkaan!
Miksi tätä on alapeukutettu. Naisethan ovat pilluntuoksun nuuhkijoita tai koettavat luulevat haistavansa vieraan pillun tuoksun. Minun eksäni seurasi minua vessaan ja nuuhki minun penistä... Ja oli varma miten vieras pillu tuoksui...
No ei tuoksunut kun en pettänyt.
Sitten tämä eksäni meni lattialle ja rupesi nuuhkimaan omaa emätintää samalla huutaen " VIERAS PILLU HAISEE SUN MULKUSTA "
Tämmöistä meillä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupea syyttämään miestäsi pettäjäksi. Nuuhkit vaatteita ja kun olette yhdynnässä niin nuuhkit miehen penistä samalla syytät häntä siitä kun vieraan pillu tuoksuu! Muista vaatia kännykkä tarkastettavaksi ja käy miehen taskut läpi. Kokoajan syytä ja hauku jopa lasten kuullen miten sika petturi miehesi on!
Sitten voit hyvällä omallatunnolla lähteä vieraan matkaan!
Miksi tätä on alapeukutettu. Naisethan ovat pilluntuoksun nuuhkijoita tai koettavat luulevat haistavansa vieraan pillun tuoksun. Minun eksäni seurasi minua vessaan ja nuuhki minun penistä... Ja oli varma miten vieras pillu tuoksui...
No ei tuoksunut kun en pettänyt.
Sitten tämä eksäni meni lattialle ja rupesi nuuhkimaan omaa emätintää samalla huutaen " VIERAS PILLU HAISEE SUN MULKUSTA "
Tämmöistä meillä....
Olisit sihissyt vessanpöntöllä varpaat ilmassa polvet kyykkyyn vedettynä nännien tasolle ja karvat vähän pystyssä vaimollesi. Tee irvistys ja pieraise hani.
- Sinä senkin kullin haistelija! Olet taatusti haistellut muidenkin miesten paskan hajuisia kulleja salongeissa päivisin, kun minä olen töissä makkaratehtaalla. Imet takulla vieraan hajuisen pillun spermat vaostasi!
Et voi sietää kun valehtelen sinulle kulta. Otahan nyt diapamisi ja käy nukkumaan. Tästä jutellaan seuraavalla kerralla psykologin kanssa torstaina klo 12. Muista ilmestyä sinne.
Toinen on 14v ja toinen 13v, olemme nuorena tehneet lapset ja menneet naimisiin,tästä syystä varmaankin tunnen nyt elämäni ns eläneeni ja olevani keski-ikäinen. Ja ikävä kyllä tämä ei ole provo, voi kun olisikin :(