Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Huuto.net ihan kuollut?

Vierailija
16.09.2016 |

Muutamia vuosia sitten sitä käytin ahkerasti. Silloin kauppa kävi. Nyt kohteita ei edes ole katsottu parin viikon sisällä oikeastaan yhtään! Eikö kauppa käy enää Huuto.netissä?

Vähemmällä vaivalla taitaa päästä, kun kantaa suoraan kaatopaikalle. Facen kirput on sieltä jä syvältä, kokeilin, mutta ei helkkari ole mun juttu ollenkaan. Melkosia terapiaryhmiä tuntuvat olevan.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä enää huutista. Postimaksut on niin suuria nykyään.

Samat postimaksuthan ne on joka paikassa jos postin palveluita käyttää. Huuto.netillä on kyllä se huutopaketti joka on aika edullinen jos lähettää paljon tavaraa, seitsemällä eurolla voi lähettää 10kg tavaraa.

Postihan juuri alensi pakettihintoja: S-koon paketti pakettiautomaatista lähetettynä 5.90 e. R-kioskilla on myös pakettipalvelut - Miniärräpaketti 5.50 e (syyskuun tarjouksessa 4.90 e) ja Ärräpaketti 6,90 e.

Vierailija
42/45 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin minäkin, mitä huutonetille on tapahtunut sen jälkeen, kun siellä on pitänyt maksaa se vuosimaksu, jotta saa täydet oikeudet.

Yksi hupihuutelija osui kohdalle, ja hänen historiansa oli täynnä negatiivista ja silti sai jatkaa siellä.

Kerran sain kotimyyntifirman joltain sihteeriltä tms vihaisen viestin, ettei heidän tuotteitaan saa huutokaupassa myydä. ne olivat kyllä omia, maksettuja tuotteita, joita myin, kun en niitä tarvinnut.

No, oli aika, jolloin mulla oli huutonetissä myyntiä joka viikko, ja ostin itsekin sieltä.

Tajusin, että ehkä nämä Facebookin alueelliset ryhmät ovat korvanneet huutonetin. Ei tule hankalaa pakkaamis-postikulusäätö-vaihetta. Omalla kohdalla nämä ryhmät toimivat hyvin. Kivoja, iloisia ihmisiä olen tavannut kaupankäynnin ohessa. On niissäkin hupivaraajia, mutta ei niistä oikeastaan mitään haittaa ole, kun voi myydä sitten seuraavalle jonossa, jos ekasta varaajasta ei mitään kuulu.

Ei ne mitään terapiaryhmiä ole. Olen 2 mukana ja hyvin toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samata tavarat myynnissäFB-kirppisellä, torilla ja huutiksessa (osta heti -hinnalla). FB:ssa menee parhaiten kaupaksi, toiseksi parhaiten torilla ja viimeiseksi Huutonetissä. Pelkästään huutonetissä myyn lasten vaatepaketit huutokaupalla sekä sellaiset tuotteet huutokaupalla, josta en oikein osaa sanoa paljonko pyytäisin. Juuri tällaisen tuotteen pistin huudettavaksi, pyyntöhinta 9 e, siitä huudettiin 37 euroa.

Vierailija
44/45 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista parhaat kokemukset sekä myyjänä että ostajana. Ihan tavallisia ihmisiä, jotka haluavat kierrättää tavaraa. Huutiksessa oli aina jotain kyselijää, varaajaa, vinkujaa, vonkujaa ja ohareiden tekijää. Mä tykkään, että jos jotain myyn, ja joku haluaa ostaa niin kaupat voi tehdä samana iltana.

Vierailija
45/45 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyn jatkuvasti jotain huutiksessa. 50 kauppaa tarkoittaa 1 kauppa viikossa, riittää mulla.

Systeemi on selkeä, laitan hinnan mitä haluan, jos tulee huutokauppaa, hienoa.

Jos kukaan ei huuda, laitan parin kerran jälkeen osta heti haluamallani huudolla.

Annan olla ehkä pari kk, sitten alan tiputtaa hintaa aina 2 vkon välein.

En jaksaisi katsella nurkissani tavaraa, josta haluan eroon, kovin pitkään. Ennen tosiaan meni kaupaksi pääsääntöisesti sillä ensimmäisellä 1 - 2 viikon kierroksella.

Nämä ovatkin eteisen kaapissa, alahyllyssä.

Ei tarvii hirveesti katsellakaan, kun pidän oven kiinni.

Sain muutaman Arabian seinälutasen äidiltäni eilen. Taidankin kuvata ne heti ja laitan myyntiin.

Koti kun on perattu muutamaan otteseen, on vaatehuoneess tilaa kuten kaapistoissakin

Lisäksi kyllä näistä aina raha tulee. Tänä vuonna oon tienannut lähe 800 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän