Onko Huuto.net ihan kuollut?
Muutamia vuosia sitten sitä käytin ahkerasti. Silloin kauppa kävi. Nyt kohteita ei edes ole katsottu parin viikon sisällä oikeastaan yhtään! Eikö kauppa käy enää Huuto.netissä?
Vähemmällä vaivalla taitaa päästä, kun kantaa suoraan kaatopaikalle. Facen kirput on sieltä jä syvältä, kokeilin, mutta ei helkkari ole mun juttu ollenkaan. Melkosia terapiaryhmiä tuntuvat olevan.
Kommentit (45)
Minä olen myynyt tuotteita torissa tosi hyvin. Ostankin paljon. En käytä huutonettiä enää ollenkaan.
Joo kuolleelta tuntuu koko paikka näin ostajankin näkökulmasta.
Ennen oli vaikka mitä tarjolla! Vaatepaketitkin toinen toistaan ihanampia. Nykyään vaan lumppuja ja yli-hintaisia sellaisia vielä. 😒
Tuotteiden hakukin hankalaa ja tuntuu että uudistusten myötä huutis on kuollut.
Kierrän tavallisia kirppareita. Sieltä tekee joskus löytöjä. Myös siellä myyn, en enää huutiksessa.
Tosin tuntuu että kirppikselläkin on laatu huonontunut ja hinnat nousseet.
"Muistat vaan tiukat säännöt torissa, eli ei varauksia, sanot tinkaamisesta, jos sulla ei ole tinkivaraa hinnassa jne. ainakin omasta mielestäni torin ostajat on ihan tavallisia ihmisiä ja huuto.netin on nykyään 90% mielenterveysongelmaisia, osa varmaan vaarallisiakin veikkaisin."
-Ohoh, aika monta Huutonetin käyttäjää pidät mielenterveysongelmaisena.... Saako kysy, mihin tuo veikkauksesi perustuu? - Huutiksessa palautteesta sentään voi tehdä edes auttavan päätelmän kun taas esim. Tori.fi:m ilmoituksien takana olevista et senkään vertaa ja / - tai vieläkin vähemmän ellei myyjä (tai ostaja) ole jättänyt itsestään mitään muita yhtyestietojakaan, kuin Torin oman "lomakkeen."
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni maku muutama vuosi sitten huuto.net palstaan ihan yhden älykääpiö käyttäjän takia. Tuskin olin ainoa.
Muistatko myyjän tunnuksen?
Harmi jos huuto.net on pilalla, koska ilman palautejärjestelmää on hyvin vähän syytä luottaa myyjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä enää huutista. Postimaksut on niin suuria nykyään.
Samat postimaksuthan ne on joka paikassa jos postin palveluita käyttää. Huuto.netillä on kyllä se huutopaketti joka on aika edullinen jos lähettää paljon tavaraa, seitsemällä eurolla voi lähettää 10kg tavaraa.
Aiksi olenkin siirtynyt paikallisille facekirppareille. Suuri säästö kun ei tarvii postimaksuja maksaa.
Suomalaisten pitäisi ruveta käyttämään ebayta myös keskinäisessä kaupassa, palvelun ominaisuudet ovat ihan ylivertaiset sisältäen esim. Paypalin maksuturvan. Itse käyttänyt jo vuosikausia ebayta. Kerran sattumalta osui myyjäksi toinen suomalainen.....
Huuto.net on ihan amatöörimainen, en ymmärrä mikseivät ole kunnolla kehittäneet palvelua. Tori.fi on myös surkea, esim. palauteominaisuudet puuttuu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Harmi jos huuto.net on pilalla, koska ilman palautejärjestelmää on hyvin vähän syytä luottaa myyjään.
Sen takia torissa onkin ideana hakea tuote läheltä, ei sitä taida juuri kukaan käyttää postittamiseen.
Itse käyttänyt ebayta tähän mennessä vain ostajana mutta kun katsoo siellä tehtävää kauppaa niin ihan hyvin kannattaisi toimia myös myyjänä ja olla valmis toimittamaan ainakin EU:n alueelle jos ei sen laajemmalle. Tällöin ostajakunta on ihan eri luokkaa kuin pelkästään Suomessa myyminen. Toki jos myy jotain vähäarvoista tavaraa niin se on eri asia. Joskus ostajana kysynyt myyjältä joka ilmoittaa toimittavansa vain Saksaan että voitko kuitenkin toimittaa Suomeen, niin vastaus olla aina että kyllä voin toimittaa.
Entä missä myydä lastenvaatteita, vähän isompien? Samoin kodin juttuja, kenkähyllyä yms, ruokapöytäkin olisi.? Meillä on nykyään kirppis lähellä, mutta kallis enkä tiedä käykö kauppa. Kauempana oleva kirppis samanhintainen ja ennen kauppa kävi, nykyään ei yhtä hyvin. Somessa en juurikaan ole, joten fb kirppis ei käy.
Eikö se kerro jo huutiksen suosiosta, että tehomyyjänä pysyy, kun myy vähintään 50 kohdetta vuodessa. Se on alle 5 tuotetta kuukaudessa. Millä mittarilla se on tehomyyntiä?! Tehomyyjiltä huuttis sitten repii provisiota...
Itse myyn siellä. Välillä menee hyvin ja välillä kukaan ei osta mitään. En jaksa facekirppuja eikä torissakaan ole hyvää hupiostajien poissulkua...
Vierailija kirjoitti:
Eikö se kerro jo huutiksen suosiosta, että tehomyyjänä pysyy, kun myy vähintään 50 kohdetta vuodessa. Se on alle 5 tuotetta kuukaudessa. Millä mittarilla se on tehomyyntiä?! Tehomyyjiltä huuttis sitten repii provisiota...
Itse myyn siellä. Välillä menee hyvin ja välillä kukaan ei osta mitään. En jaksa facekirppuja eikä torissakaan ole hyvää hupiostajien poissulkua...
Tämä 50 taisi olla rajana jo silloin joitakin vuosia sitten, sen saavutti jo ensimmäisellä myyntikierroksella. En sitä ole pitänyt kovin pahana. Nyt epäilen, ettei tällä tahdilla tule kyllä vuodessa tuota 50 täyteen.
Harmittaa kun olen hankkinut vahvan feedback-historian huuto.net:ssä mutta siitä ei ole enää juuri mitään hyötyä kun kukaan ei osta sieltä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 50 taisi olla rajana jo silloin joitakin vuosia sitten, sen saavutti jo ensimmäisellä myyntikierroksella. En sitä ole pitänyt kovin pahana. Nyt epäilen, ettei tällä tahdilla tule kyllä vuodessa tuota 50 täyteen.
Joo jossain kohtaa laski 100 tuohon. Itse lopetin myymisen 2014 ja aloitin uudelleen 2016 huhtikuussa ja kyllä mä oon tehomyyjäksi tullut kesäkuussa. Eli 3kk meni. Kyllästyin totaalisesti facekirppuihin eikä aina jaksa livekirppujakaan. Myyn lähinnä vaatteita yms.
Myyn jatkuvasti jotain huutiksessa. 50 kauppaa tarkoittaa 1 kauppa viikossa, riittää mulla.
Systeemi on selkeä, laitan hinnan mitä haluan, jos tulee huutokauppaa, hienoa.
Jos kukaan ei huuda, laitan parin kerran jälkeen osta heti haluamallani huudolla.
Annan olla ehkä pari kk, sitten alan tiputtaa hintaa aina 2 vkon välein.
Tällä hetkellä on n 50 kohdetta myynnissä , kaikki osta heti kohteina ja kun ilmaiset kaupat loppuu, lopetan myynnit kunnes tulee taas ilmaisia kauppoja.
On tehnyt tätä vuosia ja uusia kohteita ei juurikaan tule kun koti on niin moneen kertaan käyty läpi.
Osta heti on loistotoiminto. Vähintään kerran vuodessa joku ostaja ostaa monta kohdetta.
Postihan on tässä suurin voittaja.
Tori on mullakin toiminut hyvin. Ihan täyspäistä sakkia kaikinpuolin. Mies on sitä kautta lahjoittanut puulavoja ja sekin on sujunut hyvin.
Mä oon myynyt huutiksessa 57 tuotetta 2,5 kk:n aikana, 2,5 vuodessa yli 800 tuotetta. Eikä ole mitään kovin erikoista tai harvinaista tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Myyn jatkuvasti jotain huutiksessa. 50 kauppaa tarkoittaa 1 kauppa viikossa, riittää mulla.
Systeemi on selkeä, laitan hinnan mitä haluan, jos tulee huutokauppaa, hienoa.
Jos kukaan ei huuda, laitan parin kerran jälkeen osta heti haluamallani huudolla.
Annan olla ehkä pari kk, sitten alan tiputtaa hintaa aina 2 vkon välein.
En jaksaisi katsella nurkissani tavaraa, josta haluan eroon, kovin pitkään. Ennen tosiaan meni kaupaksi pääsääntöisesti sillä ensimmäisellä 1 - 2 viikon kierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei tarvita kuin yksi typerä käyttäjä niin saitti on pilalla.
Tori toimii ja kauppa käy.