Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pitää katsoa (pakkomielteisesti?) kaikki vastaantulevat naiset :)

Vierailija
16.09.2016 |

Jopa minun ja lapsen seurassa. Onko normaalia? Ymmärrän toki, että kauneutta haluaa katsoa ja saakin ihailla, mutta silloin kun kyseessä on asia, jota ilman ei voi ottaa askeltakaan ulkona, ei liene enää ihan normaalia?

Olisi kiva kuulla miesten mielipiteitä tästä. Tarkoittaako se, että oma vaimo ei enää kiinnosta? Tai ettei rakasta enää? No, meillä tuo heppu ollut tuollainen aivan alusta asti, eli tuskin mikään pitkän parisuhteen aiheuttama kyllästyminen? Itsekin voin katsoa jos on todella komea tai muuten kiinnostava mies nenän edessä, muttei sentään tarvetta katsoa jokaista miestä.

Onko tuo tuollainen muuten huonoa itsetuntoa? Siis kun hakee vastakkaisen sukupuolen katseita ja hymyjä kaiken aikaa. Pieni flirtti toki piristää kenen tahansa päivää, mutta jos on tarve siihen koko ajan?

N28

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen monesti nähnyt tympeitä naamoja naisten osalta, kun olen kävellyt ohi heistä ja miehistään. Kyllä minä nykyään voin myöntää olevani viehättävä, sen verran tullut palautetta elämän aikana.

Nykyinen mieheni ei sanojensa mukaan ole mikään muiden katselija, mutta jos paljastuu sellaiseksi niin aion jättää hänet sitten. Jos saat minut, et tarvitse muita :D

Vierailija
22/24 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen monesti nähnyt tympeitä naamoja naisten osalta, kun olen kävellyt ohi heistä ja miehistään. Kyllä minä nykyään voin myöntää olevani viehättävä, sen verran tullut palautetta elämän aikana.

Nykyinen mieheni ei sanojensa mukaan ole mikään muiden katselija, mutta jos paljastuu sellaiseksi niin aion jättää hänet sitten. Jos saat minut, et tarvitse muita :D

Nautit siitä että muiden miehet katsovat sinua, mutta et voisi sietää jos oma miehesi katselisi muita? Aika itsekeskeistä, HUH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautit siitä että muiden miehet katsovat sinua, mutta et voisi sietää jos oma miehesi katselisi muita? Aika itsekeskeistä, HUH!

Toki nautin huomiosta, mutta nämäkin miehet VOISIVAT pysyä sinkkuina, jolloin katselu ei loukkaisi ketään. Mutta minkä minä heidän valinnoilleen voin? Tai katseluille? Ei minun tarvitse hyväksyä omalta kullalta jotain, koska joku muukin tekee niin.

Vierailija
24/24 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa minun ja lapsen seurassa. Onko normaalia? Ymmärrän toki, että kauneutta haluaa katsoa ja saakin ihailla, mutta silloin kun kyseessä on asia, jota ilman ei voi ottaa askeltakaan ulkona, ei liene enää ihan normaalia?

Olisi kiva kuulla miesten mielipiteitä tästä. Tarkoittaako se, että oma vaimo ei enää kiinnosta? Tai ettei rakasta enää? No, meillä tuo heppu ollut tuollainen aivan alusta asti, eli tuskin mikään pitkän parisuhteen aiheuttama kyllästyminen? Itsekin voin katsoa jos on todella komea tai muuten kiinnostava mies nenän edessä, muttei sentään tarvetta katsoa jokaista miestä.

Onko tuo tuollainen muuten huonoa itsetuntoa? Siis kun hakee vastakkaisen sukupuolen katseita ja hymyjä kaiken aikaa. Pieni flirtti toki piristää kenen tahansa päivää, mutta jos on tarve siihen koko ajan?

N28

Kyllä minä miehenä katson kaikki teini-iästä aina kuusikymppiseksi läpi.

Jokaisen perseen ja rinnat katson jos vaan pystyn. Jos on vaikka Legginsit niin yritän katsoa näkyykö etupuolella mitään.

Se on oikeasti automaatio eikä sitä edes ajattele. Katse vaan harhautuu määrättyihin kohtiin.

Ihan samoin kuin jos muija vaikka kusee julkisella paikalla niin pakkohan sitä on jäädä katsomaan.

Se tapa millä selitit mitä teet, ei näytä "automaatiolta" vaan todellakin valinnalta, opitulta tavalta: "yritän katsoa", "katson jos pystyn". Koska ilmeisesti valitset katseesi kohteeksi ensin tietynikäiset naiset, sitten heidän sukupuolielimensä, sekin näyttää tietoiselta valinnalta. Sen sijaan ilmeisesti miehiä ja heidän paikkojaan et katsele, edes automaattisesti, niinkö? Miksiköhän?

Olet siis epärehellinen itsellesikin. Puolustelet törkeää tuijottamistasi muka "automaatiolla".

Ap:n miehellä on myös sama ongelma. Tuollainen varmaan johtuu huonosta kasvatuksesta, ettei osaa pitää silmiään kurissa. Yököttäväksi juttu muuttuu kun miehesi alkaa kuolata lastesi koulukavereita tms. Sun pitää ottaa mies puhutteluun ja kertoa, että kaikki huomaavat asian ja että se on loukkaavaa käytöstä.

Minkä hemmetin takia katse pitäisi pitää kurissa? Eihän siinä ole mitään järkeä.

Onko sitten järkeä antaa muiden nähdä, että olet huonostikäyttäytyvä moukka?

Ehkä et itse ole myöskään ollut katseen kohteena, joten et ymmärrä kuin ällöttävää se on. Kuvittelepa että joku kyttäisi sinun peppuasi ja etumustasi silmät kiiluen ja kuola valuen?

Haluatko myös että sinun vaimoasi, siskoasi, ja tyttäriäsi kyylätän samalla lailla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi