Mikä on ollut kamalinta mitä sulle on sanottu seksin aikana?
Itseä vainoaa joskus vieläkin noin kymmenen vuoden takainen pano, joka nuoli mua niin että istuin hänen naamallaan. Jossain vaiheessa tyyppi raotti vähän mun jalkaa ja tuskastuneella äänellä mumisi sieltä "tuu nyt jo" Aaargh, voitte arvata sainko sitten sitä orkkua. Oikeen puistattaa toi tilanne vieläkin. :D
Kommentit (48)
Sä voisit olla paremmin varusteltu.
Nainen hoki "Aiku tekköö hyvvää, aiku tekköö hyvvää."
Joko pian laukeat, pitäisi päästä pian vessaan 💩 ja tuli sarana huiluntuhtiin 😣
"Et helvetti pure minua." Mutta kun olisin halunnut.
"Joko se on siellä?"
M
(no vitsi vitsi, mutta pahinta mitä voisi miehenä kuulla...)
"Osuinko oikeaan reikään?" Kuinka seksikästä... Yäk.
Nainen huusi orkun hetkellä "Isiiiiiiiii!"
Parisuhteessa aina ei seissyt. Siitä seurasi puolison itsesyyttely ja itkukohtaus joka helvetin kerta.
Röyh. Mulla on pakki ihan sekasin. (arvatkaa loput)
Junttaa kunnolla, pohjaan asti ja se oli muumimamma
Oltiin vierekkäin ja mies sanoi että oon viihtyny hyvin ruokapöydän ääressä...
Esileikin aikana kuultu: Yök, kiimavelliä. Se leikki loppu lyhyeen.
Ei nyt sanonut, mutta mies pieraisi kerran kesken suihinoton. Olemme edelleen yhdessä :D
"sä olet tiukoin, mitä mä olen ikinä pannut"
Ei vertailla kesken touhujen!
Anteeks ap, mutta toi kaveri meinas varmaan tukehtua torttuun. Taisit täydellä painolla istua naaman päällä.
Vierailija kirjoitti:
Itseä vainoaa joskus vieläkin noin kymmenen vuoden takainen pano, joka nuoli mua niin että istuin hänen naamallaan. Jossain vaiheessa tyyppi raotti vähän mun jalkaa ja tuskastuneella äänellä mumisi sieltä "tuu nyt jo" Aaargh, voitte arvata sainko sitten sitä orkkua. Oikeen puistattaa toi tilanne vieläkin. :D
Mulla myös tää kyssäri saitko.
Kun saan niin sen huomaa, oon nykyään hiljaa koska ollut pienten lasten äiti, mutta kun tulen sitä ei voi olla huomaamatta.
Näitä kun lukee niin ei kyllä heti huomenna paneta! Vastenmielistä.
Kutsuttu väärällä nimellä.