Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut kamalinta mitä sulle on sanottu seksin aikana?

Vierailija
15.09.2016 |

Itseä vainoaa joskus vieläkin noin kymmenen vuoden takainen pano, joka nuoli mua niin että istuin hänen naamallaan. Jossain vaiheessa tyyppi raotti vähän mun jalkaa ja tuskastuneella äänellä mumisi sieltä "tuu nyt jo" Aaargh, voitte arvata sainko sitten sitä orkkua. Oikeen puistattaa toi tilanne vieläkin. :D

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin paha, mutta tapailemani mies kivahti: "sulla on kylmät kädet", kun yritin koskea häntä. Vetäydyin aina poispäin, enkä uskaltanut sen jälkeen tehdä mitään. Nykyinen huomautti myös joskus ekoina kertoina kylmistä käsistä. Vetäydyin tottuneesti poispäin, mutta sitten hän sanoi: "anna minä lämmitän" ja otti tiukemmin syleilyyn. Just sillon rakastin häntä vain enemmän.

Kannattaisiko ne kädet ensin lämmittää vaikka omassa haarovälissä ennen kuin koskee mieheen? Niin tuo ongelma poistuisi.

Onneksi tuota ongelmaa ei enää ole, koska nyksä ei ole tilannetajuton moukka. Eikä hänen seurassaan jää kylmäksi 😉

Vierailija
42/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän peppiseksistä ja kerran kun nuolin eksäni pillua hän sanoi: "lopeta, et sä kuitenkaan nauti tosta", hämmennyin ja kysyin "täh?" sitten hän vastasi: "mun kehossa on vaan yks kohta joka kiihottaa sua ja me nolemmat tiedetään mikä se on!" (peppu oli siis kyseessä). Tuo oikeasti loukkasi minua aika pahasti, vaikken sitä sanonutkaan.

Peppiseksistä en ole kuullutkaan. Onko siinä mukana naapurin tenavia, hevonen ja marakatti? Vai pelkästään sojottavalettinen oranssi peruukki? Roikutaan kattokruunussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sanonut, mutta mies pieraisi kerran kesken suihinoton. Olemme edelleen yhdessä :D

Pahempi olisi toisin päin. Että nainen pieraisisi kesken nuolennan.

Vierailija
44/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin paha, mutta tapailemani mies kivahti: "sulla on kylmät kädet", kun yritin koskea häntä. Vetäydyin aina poispäin, enkä uskaltanut sen jälkeen tehdä mitään. Nykyinen huomautti myös joskus ekoina kertoina kylmistä käsistä. Vetäydyin tottuneesti poispäin, mutta sitten hän sanoi: "anna minä lämmitän" ja otti tiukemmin syleilyyn. Just sillon rakastin häntä vain enemmän.

Kannattaisiko ne kädet ensin lämmittää vaikka omassa haarovälissä ennen kuin koskee mieheen? Niin tuo ongelma poistuisi.

Tuo olisi aika hyvä lausahdus kumppanille kesken seksin 😂

Vierailija
45/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienesti varustettu silloinen panokaveri sanoi että ei ole tämän enemmän antaa. Ei se kyllä oikeasti tuntunut miltään mutta kai sillä oli hyvä kokematonta puskea. Itse sain mieheni kerran menettämään halunsa kun kokeilin aktin aikana kaulaa ja säikähdin itse että mikä patti kaulassa on (oli vain verisuoni) mutta kun toiselta puolelta kaulaa on imusolmukkeet syövän vuoksi poistettu niin siihenpä se halu loppui sillä kertaa.

Vierailija
46/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei tapahtunut seksin aikana vaan ennen sitä. Oltiin aloiteltu jo puuhia kun miehen piti mennä käymään vessassa. Huikkasi ovelta: "räplää ittes märäks".

Vierailija
47/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoitko säälistä? Ja kyseessä oli poikaystäväni, ei mikään yhden illan juttu.

Täytyy sanoa, että ajan mittaan hiipui kaikki into seksistä ja nimenomaan noiden "säälipano" -puheiden takia. Se jätkän asenne söi loppujen lopuksi kaikki halut, ihan kuin en olisi ollut seksuaalisesti aktiivinen ja haluava ihminen. No suhteen alkupuolella olin, en ollut enää paljoakaan loppuvaiheessa. Huono itsetunto oli toki syynä ja kai se olisi halunnut jatkuvasti vakuutteluja siitä mikä ori on. Itse taas koin nuo jutut minun halujeni vähättelynä. Että nainen aina antaa vähän vasten tahtoaan tai vaihtokauppana jollekin. Hyi kun alkaa taas puistattaa.

No huh huh mikä dorka.

Vierailija
48/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienesti varustettu silloinen panokaveri sanoi että ei ole tämän enemmän antaa. Ei se kyllä oikeasti tuntunut miltään mutta kai sillä oli hyvä kokematonta puskea. Itse sain mieheni kerran menettämään halunsa kun kokeilin aktin aikana kaulaa ja säikähdin itse että mikä patti kaulassa on (oli vain verisuoni) mutta kun toiselta puolelta kaulaa on imusolmukkeet syövän vuoksi poistettu niin siihenpä se halu loppui sillä kertaa.

Taisi tuo tuntumattomuus olla kiinni teidän molempien asenteesta, eikä niinkään teidän värkkienne koosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän