Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut kamalinta mitä sulle on sanottu seksin aikana?

Vierailija
15.09.2016 |

Itseä vainoaa joskus vieläkin noin kymmenen vuoden takainen pano, joka nuoli mua niin että istuin hänen naamallaan. Jossain vaiheessa tyyppi raotti vähän mun jalkaa ja tuskastuneella äänellä mumisi sieltä "tuu nyt jo" Aaargh, voitte arvata sainko sitten sitä orkkua. Oikeen puistattaa toi tilanne vieläkin. :D

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko säälistä? Ja kyseessä oli poikaystäväni, ei mikään yhden illan juttu.

Täytyy sanoa, että ajan mittaan hiipui kaikki into seksistä ja nimenomaan noiden "säälipano" -puheiden takia. Se jätkän asenne söi loppujen lopuksi kaikki halut, ihan kuin en olisi ollut seksuaalisesti aktiivinen ja haluava ihminen. No suhteen alkupuolella olin, en ollut enää paljoakaan loppuvaiheessa. Huono itsetunto oli toki syynä ja kai se olisi halunnut jatkuvasti vakuutteluja siitä mikä ori on. Itse taas koin nuo jutut minun halujeni vähättelynä. Että nainen aina antaa vähän vasten tahtoaan tai vaihtokauppana jollekin. Hyi kun alkaa taas puistattaa.

Vierailija
22/48 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni yhden yön juttu:

"Saanko ottaa tän kortsun pois? No miks ei? Enkö saa ottaa tän pois?"

Kamalinta ja rasittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onko sua seksuaalisesti ahdisteltu, kun oot noin varovainen ja herkkä?" - ensimmäinen poikaystävä nauraen, kun ekan kerran harrastettiin seksiä. sattui olemaan myös mun eka kerta.

ja kyllä, mua on seksuaalisesti ahdisteltu ollessani lapsi, jonka tankia vieläkin jännitän ja stressaan seksuaalisia tilanteita.

Vierailija
24/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

" älä oo noin vitun kuiva." Joku random pano nuoruudessa.

Vierailija
25/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, sun hengitys haisee.

Vierailija
26/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pahaa. Mä olen valinnut kumppanini.

Vierailija
27/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyi vittu, paska haisee"

Multa pääsi siis vahingossa pieru kun olin just syönyt..pilasi kyllä tunnelman tuo kommentti. Kyllä pitkässä suhteessa pitäisi ymmärtää näitä normaaleja vahinkoja. Enkä ole mikään synnyttänyt lorppaperse vaan ihan normaali, siisti hoikka nainen. No nyt tuolle voi jo nauraa.. 😂

Vierailija
28/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyi vittu, paska haisee"

Multa pääsi siis vahingossa pieru kun olin just syönyt..pilasi kyllä tunnelman tuo kommentti. Kyllä pitkässä suhteessa pitäisi ymmärtää näitä normaaleja vahinkoja. Enkä ole mikään synnyttänyt lorppaperse vaan ihan normaali, siisti hoikka nainen. No nyt tuolle voi jo nauraa.. 😂

Niin se pieru ja paskanhaju ei varmaan pilannut miehen tunnelmaa? Hyi helvetti mikä juokale olet.

Vierailija
29/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

v..... lehmä!

Vierailija
30/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Jokositä ruvetaan mulukuttammaan?'

Vierailija
31/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ny pääs kiinni. Vastauksena siihen, kun sanoin, että toi sattuu.

Vierailija
32/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän peppiseksistä ja kerran kun nuolin eksäni pillua hän sanoi: "lopeta, et sä kuitenkaan nauti tosta", hämmennyin ja kysyin "täh?" sitten hän vastasi: "mun kehossa on vaan yks kohta joka kiihottaa sua ja me nolemmat tiedetään mikä se on!" (peppu oli siis kyseessä). Tuo oikeasti loukkasi minua aika pahasti, vaikken sitä sanonutkaan.

Vierailija
33/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhteisymmärryksessä alettiin hommiin ja hoideltuani miehen hän kysyi: olisitko säkin halunnut jotain. No en tietenkään, aargh!!

Vierailija
34/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin paha, mutta tapailemani mies kivahti: "sulla on kylmät kädet", kun yritin koskea häntä. Vetäydyin aina poispäin, enkä uskaltanut sen jälkeen tehdä mitään. Nykyinen huomautti myös joskus ekoina kertoina kylmistä käsistä. Vetäydyin tottuneesti poispäin, mutta sitten hän sanoi: "anna minä lämmitän" ja otti tiukemmin syleilyyn. Just sillon rakastin häntä vain enemmän.

Vierailija
35/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nosta nyt nuo sorkat pystyyn" vihaisella äänellä ja mieheni käyttää kyseistä turn-off-imaisua useinkin seksin aikana - tosin meillä ei ole enää ollut lainkaan seksiä pariin vuoteen. Lisäksi jalkani ovat pitkät ja hoikat, joten koen kyseisen sanonnan loukkaavana. Sama mies sanoi usein myös "onks se jo sisällä?" ja vielä tykätessään minusta kysyi joskus "tulitsä jo?". Hänellä on erektio-ongelmia, joten monesti saattoi suuttua seksin aikana "yritä nyt jotain edes" sekä tönäisi mua ilkeästi ja aggressiivisesti sekä melkein uhkasi lyödä tms., vaikka olin intohimoinen ja aktiivinen. Ko. miehelläni on myös melko pieni ja ohut vehje. Hän myös seurusteluaikoina vertaili mua seksin aikana johonkin lyhytkasvuiseen personal trainer -exäänsä ja valitti jopa seksin aikana sitä, kun olen "liian pitkä" ja pitkäsäärinen (olen 174 cm pitkä, mies itse on varmaan noin 179 cm tms., jos edes sitä). Kuulemma sellainen lyhyt, pieni nainen olisi ihanampi ja seksin aikana kätevämpi.

Alussa olin niin ihastunut, että ajattelin, ettei vehkeen koolla ole väliä, mutta miehelöä on lisäksi asenneongelma ja erektio-ongelmiakin. Ollaan edelleen naimisissa, mutta seksiä ei ole ollut pitkään aikaan.

Vierailija
36/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin paha, mutta tapailemani mies kivahti: "sulla on kylmät kädet", kun yritin koskea häntä. Vetäydyin aina poispäin, enkä uskaltanut sen jälkeen tehdä mitään. Nykyinen huomautti myös joskus ekoina kertoina kylmistä käsistä. Vetäydyin tottuneesti poispäin, mutta sitten hän sanoi: "anna minä lämmitän" ja otti tiukemmin syleilyyn. Just sillon rakastin häntä vain enemmän.

Kannattaisiko ne kädet ensin lämmittää vaikka omassa haarovälissä ennen kuin koskee mieheen? Niin tuo ongelma poistuisi.

Vierailija
37/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tyttöystävä kysäisi kesken touhujen: "Voidaanko mennä sitten käymään Ikeassa?"

Vierailija
38/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: Onko se sisällä?

Nainen: En tiedä.

Kyseessä tilanne, jossa nainen oli todella märkä pitkästä esileikistä ja minulla lerpahti kumia laittaessa. Ajattelin, että kun saan peniksen sisälle, niin lähteehän se siitä kiihottumaan. Eli laitoin siis lähes löysän peniksen sisään, eikä kyllä tuntunut yhtään miltään. Tosin siitä se homma lähti sitten luistamaan ja molemmilla orgasmit.

Vierailija
39/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, sori. Voisit lukita oven kun menet runkulle.

Vierailija
40/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkkari mitä miehiä!

Olen kai ollut onnekas kun en tuollaisiin ole törmännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän