Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mahtaa Tervon suomalaisten mollaaminen vaikuttaa kirjamyyntiin

Vierailija
15.09.2016 |

Aiemmin tuli kirjat ostettua. Nyt jää kauppaan. Ottaa päähän tuollainen suomalaisten mollaaminen.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaa puffatakseen joutuvat tosiaan kaivelemaan laarin pohjalta noita jutun aiheita. Jaria ja muijaansa pelottaa mökillä pimeys, vittu ketä kiinnostaa.

Vierailija
22/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ostan. Tykkään Tervon ekonomisesta lauseesta ja uuden kirjan aihe on hyvä.

Eikä hän minusta sano kuin totuuden. Rasistit on umpiluupäiyä idiootteja.

Kirjat on kyllä hyviä, mutta jää jatkossa ostamatta. Eikö tuollainen jonkun tietyn kansan ja samalla vammaisten/sairaiden halveksuminen ole juuri sitä rasismia, jota hän muka vastustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaa puffatakseen joutuvat tosiaan kaivelemaan laarin pohjalta noita jutun aiheita. Jaria ja muijaansa pelottaa mökillä pimeys, vittu ketä kiinnostaa.

No mutta pöllyttäväthän he ahkerina petivehkeitä ja suuteloivat :D (Ketä kiinnostaa?)

Ja rouva uikuttaa natsitaustoistaan telkussa. Mikähän sillekin on tullut, pidin ihan fiksuna aiemmin. Mutta ei kai Tervon kanssa tervejärkinen kestäisikään. Minäminäminä...

Ne varmaan haluavat jonkun tositv-ohjelmankin, "Tuutin täydeltä Tervoja"...pervoja....

Vierailija
24/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole loukkaantunut hänen sanomisistaan, koska tiedän, että hän ei tarkoittanut minua, vaikka suomalainen olenkin. Jostain syystä tämä kolahtaa toisiin enemmän kuin toisiin. Jännä juttu.

Vierailija
25/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole loukkaantunut hänen sanomisistaan, koska tiedän, että hän ei tarkoittanut minua, vaikka suomalainen olenkin. Jostain syystä tämä kolahtaa toisiin enemmän kuin toisiin. Jännä juttu.

Niin, monessa perheessä autisminkirjon diagnoosi on juuri lapsella ja toki se kiinnostaa, onko levitetäänkö heistä asiallista tietoa vai populistista disinformaatiota. Sinua ei kosketa, hyvä sinulle. Jännää tosiaan. -11

Vierailija
26/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole autisti ja rehentelet sillä. Et ole suvaitsevainenkaan, mutta kuitenkin muita parempi. Ihan kuin Tervokin.

Vierailija
27/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, luuleeko se Tervo että ne vastemistolaiset älyköt lukevat sen p*skaa tuotantoa. Tuskinpa. Jari ampuu itseään nilkkaan mollaamalla kirjojensa kohderyhmää, eli meitä ihan tavallisia suomalaisia. Että kannattaako :)

Vierailija
28/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No zuvakit varmaan ostaa sitten senkin edestä. Suomalaisiahan saa ja kuuluukin yleistää ja lyödä kuin vierasta sikaa...

Vierailija
29/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, luuleeko se Tervo että ne vastemistolaiset älyköt lukevat sen p*skaa tuotantoa. Tuskinpa. Jari ampuu itseään nilkkaan mollaamalla kirjojensa kohderyhmää, eli meitä ihan tavallisia suomalaisia. Että kannattaako :)

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. :) Tervo on rahvasta ja kirjoittaa rahvaan makuun. Nyt yrittää päästä älymystön pöytiin. Ei huolita.

Vierailija
30/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, minä taas tykkään Tervon kirjoista ja olen sataprosenttisen samaa mieltä hänen maahanmuuttajakannoistaan.

Ei hän suomalaisia mollaa, vaan rasisteja. Ja sietää niitä mollatakin.

Ilmeisesti autistejakin saa, kunhan ne vain ovat ihan vaan suomalaisia autisteja? -11

Ei Tervo ole autisteja pilkannut. Hän sanoi vaan ihan totuuden eli sen, että suomalaiset eivät puhu ja ovat sosiaalisesri estyneitä.

Se tietenkään ei ole ihan sama kuin että olisi sosiaalisesti kyvytön.

Mutta ei se mitenkään ainakaan minua, autistisen lapsen äitiä loukannut. Ilmenemismuodot ovat kumminkin aika samoja...

Vierailija
31/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Jari!

Vierailija
32/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA TAAS! Keski-Suomen paikallisuutisissa näytettiin Pervoa käymässä kirjapainossa. >:(

Vierailija
33/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, minä taas tykkään Tervon kirjoista ja olen sataprosenttisen samaa mieltä hänen maahanmuuttajakannoistaan.

Ei hän suomalaisia mollaa, vaan rasisteja. Ja sietää niitä mollatakin.

Ilmeisesti autistejakin saa, kunhan ne vain ovat ihan vaan suomalaisia autisteja? -11

Ei Tervo ole autisteja pilkannut. Hän sanoi vaan ihan totuuden eli sen, että suomalaiset eivät puhu ja ovat sosiaalisesri estyneitä.

Se tietenkään ei ole ihan sama kuin että olisi sosiaalisesti kyvytön.

Mutta ei se mitenkään ainakaan minua, autistisen lapsen äitiä loukannut. Ilmenemismuodot ovat kumminkin aika samoja...

Et voi olla tosissasi! Nepsyjen vanhemmat kuitenkin kehittyvät aika asiantunteviksi lapsellaan olevan häiriön suhteen, siis yleensä. Eiväthän ne ilmenemismuodot ole samoja, autismilla, siis lähinnä assi/hfa, josta nyt oli kyse, vuorovaikutus on nimen omaan laadullisesti poikkeavaa. Jos teillä on kotona eristäytyvä introvertti, joku muu sitten voi puhua liikaakin ja tulla joissain tilanteissa sopimattoman lähelle. Se, että selän takana puhutaan naapurista tai kaverista pahaa ja eristetään se ei tosiaan ole ihan sama kuin että vaikeudet ja pettymykset toverisuhteissa johtavat ihmisen tahattomasti syrjään. Ei se palvele ketään, että levitetään väärää tietoa, paitsi ehkä yhden julkisuuden henkilön omia kaupallisia tavoitteita. Itseäni loukkasi ainakin tuo välinpitämättömyys, jolla Tervo nosti itseään ja levitteli harhaanjohtavia näkemyksiään. Voitko perustella näkemystäsi? -11

Vierailija
34/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatelkaa nuijat vielä, että se Tervo on rikas kjiähkjiäh ...

Vierailija
35/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervo on eilispäivän miehiä.

Vierailija
36/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasisti = suomalainen?

Vierailija
37/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe Tervo voisi muuttaa VOK:iin asumaan ja lahjoittaa koko maallisen omaisuutensa sosiaalisille uussuomalaisille. 

Vierailija
38/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervo heitti raamatun maahan, mutta eipä uskalla muita uskonaapisia heitellä, muuten sais oikeasti pelätä siellä mökillänsä.

Vierailija
39/39 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervo on huono kirjailija. Ei se sillä muutu, että on paljon esillä.

Hänen mielipiteensä ovat minulle kuten suurimmalle osalle ihmisiä yhdentekeviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi