Miten mahtaa Tervon suomalaisten mollaaminen vaikuttaa kirjamyyntiin
Aiemmin tuli kirjat ostettua. Nyt jää kauppaan. Ottaa päähän tuollainen suomalaisten mollaaminen.
Kommentit (39)
En tiedä mollaamisesta, mielestäni Tervon kertomukset on vaan aivan kelvottomia. Eli kauppaan jää joka tapauksessa, vaikka Hesarissa kehuttaisiin kirjaa joka päivä koko sivun artikkelissa.
Se autisti rasisti juttu oli törkeä.
Jospa "autistiset" suomalaiset eivät osaa lukea herra Tervon kirjoja. Jääköön ostamatta.
Onhan näitä vi***n ärsyttäviä juttuja riittänyt, aina sama virsi kuinka suomalaiset on idiootteja rasisteja.
Onko Tervo nälvinyt "suomalaista" Marcoa?
Trenditietoinen populisti pärjää aina, saa yleltä varmaan ihan oman ohjelmapaikan. Parhaita propagandan levittäjiä pitkästä aikaa, kieli pysyy nätisti ruskettuneena vaikka syksy saa.
Jos Suomessa ei olis rasisteja niin luulis ettei Tervon jutut herättäis juuri mielenkiintoa. Tämä on kuitenkin jo ties miten mones ketju samasta aiheesta.... Suorastaan kuulee miten kalikat kalahtelee rasisteihin. Ai niin ja kuinka ollakaan Tervo muka mollaa suomalaisia vaikka hän mollasi vain rasisti-vatipäitä. Senkun jätätte lukematta, surkeaa vaan tuo teidän vinkuminen.
Ryssäviha myy aina. Nobel ainesta, kuten Sohvikin.
Tervo on huonokäytöksinen juntti eikä muuksi muutu vaikka kuinka yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomessa ei olis rasisteja niin luulis ettei Tervon jutut herättäis juuri mielenkiintoa. Tämä on kuitenkin jo ties miten mones ketju samasta aiheesta.... Suorastaan kuulee miten kalikat kalahtelee rasisteihin. Ai niin ja kuinka ollakaan Tervo muka mollaa suomalaisia vaikka hän mollasi vain rasisti-vatipäitä. Senkun jätätte lukematta, surkeaa vaan tuo teidän vinkuminen.
Kyllä Tervo taisi vähän sanoa, että vammaiset ovat rasisteja, vaikka totuus päinvastainen, heitä syrjitään. Älysi sentään vetää takaisin möläytyksiään, mutta vahinko ehti kuitenkin tapahtua. Oletko juuri Sinä sitä mieltä, että vammaiset eivät kohtaa riittävästi syrjintää?
Tervon kirjat nyt muutenkin on paskaa. Eipä ole ollut tarkoitus ostaa. Pari olen lukenut ja eipä ne tarinat oikein sydähdyttäneet.
Ihan riippumatta Tervon möläytyksistä, täytyy sanoa että olen jättänyt kirjansa aina kesken. Tylsää, itseriittoista tekstiä, mukanokkeluutta jne. Kaksi kirjaa olen lainannut ja kaksi jäänyt kesken. Enää en lainaa, en osta ja jätän kyseisen tyypin muutkin tuotokset lukematta/katsomatta. Ei vain uppoa meikäläiseen, ei millään.
Eiköhän se ollut sovittu juttu, että Jari Tervo antaa törkeän suomalaisia koskevan, HS:n linjaa myötäilevän lausunnon, ja HS antaa vastapalveluksena paljon ilmaista, positiivista julkisuutta/mainosta. Raha se on tässäkin motivaattorina.
En ole koskaan narsistin kirjoja ostanut. Uutisvuotoa yhdenkin jakson katsomalla huomaa hitaampikin, että Tervo on narsisti. Ei anna mitään arvoa muille kommentaattoreille.
Hah, minä taas tykkään Tervon kirjoista ja olen sataprosenttisen samaa mieltä hänen maahanmuuttajakannoistaan.
Ei hän suomalaisia mollaa, vaan rasisteja. Ja sietää niitä mollatakin.
Mä ainakin ostan. Tykkään Tervon ekonomisesta lauseesta ja uuden kirjan aihe on hyvä.
Eikä hän minusta sano kuin totuuden. Rasistit on umpiluupäiyä idiootteja.
Vierailija kirjoitti:
Hah, minä taas tykkään Tervon kirjoista ja olen sataprosenttisen samaa mieltä hänen maahanmuuttajakannoistaan.
Ei hän suomalaisia mollaa, vaan rasisteja. Ja sietää niitä mollatakin.
Ilmeisesti autistejakin saa, kunhan ne vain ovat ihan vaan suomalaisia autisteja? -11
Naurettava tyyppi. Luulee olevansa intelligentti, suuri länsimainen ajattelija vaikka on vain letkautteleva, vittumainen denso.
En ymmärrä, miksi Yle pitää Tervoa vuodesta toiseen ruudussa. Uutisvuotoa ei vaan jaksa; kuluneet naamat, se nainenkin (babajoku) tosi ärsyttävä mukapirteä jumppakärpänen. Ihmettelen jo ennen näitä Tervon ylimielisiä käyttäytymisiä, mikä niissä hänen kirjoissa on olukemisen arvoistai. Teini-ikäisen teksteiltä lähinnä vaikuttavat.
Maksaakos en munapään kirjoista kukaan muutenkaan, ihan sama mitä sönköttää kännissä. Vastenmielinen kyrpänaama.