Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä terveellistä voi Lidlistä ostaa?

Vierailija
15.09.2016 |

Huomenna olen menossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bratwurstia ja wienersnitseliä.

Vierailija
2/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jösses aikalailla samat tuotteet löytyy ku muistakin kaupoista, lidl on ihan paras ja lidlin lounassalaatit on huippuja verrattuna muihin kauppoihin! Mutta vastaus kysymykseesi: hedelmiä, salaattia, avokadoja, kananmunia, pähkinöitä, kaurapuuroa, luonnonjogurttia ja paaaaaljon paljon muuta! Vähän liian laaja kysymys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jalostamattomat elintarvikkeet kuten kasvikset, lihat, yms. Asioin itse lähinnä myymälän laidoilla eli kerään kasvikset, lihat,juustot, maidot jne. ja jätän einekset kauppaan. Siellä on ihan normaaleja suomalaisia tuotemerkkejä, valitettavasti kaikki  hyvät saksalaiset  tuotteet ovat joutuneet väistymään tuulipukujen vaatimusten tieltä :(

Vierailija
4/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko lidhlin lounassalaatti maksaa? Ja mitä vaihtoehtoja niissä on?

Vierailija
5/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin eilen, ostin mm kaurahiutaleita, mysliä, täysjyvämakaroonia, tonnikalaa, parsakaalia, lehtikaalia, kurpitsaa, porkkanaa, perunaa, paprikaa, kurkkua, kirsikkatomaattia, greippiä, nektariineja, omenaa, luomukananmunia, kanasuikaleita, kanafileitä, jauhelihaa, ruisleipää, juustoa, voita, maustamatonta jugurttia, raejuustoa, homejuustoa, ruokakermaa, maitoa, rahkaa, pakasteseitiä, vissyä. Ei kqikki tietysti terveellistä, mutta tuota perusruokaa sieltä saa halvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan