Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

no niin. aloittelevat karppaajat pinoon!

05.03.2006 |

Katotaas kuinka paljon meitä on...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen " entinen" karppaaja, eli viime syksynä laihdutin kolmessa kuukaudessa kymmenen kiloa, nykyisin yritän pitää painoni samalla tasolla ja toistaiseksi onnistunutkin.

Mustikka, sinun kokemasi olo on ihan normaali siinä vaiheessa, kun paino on pudonnut noin 10 prosenttia lähtöpainosta. kun painosi on pudonnut, myös elimistön tarvitsema energiamäärä putoaa ja elimistö yrittää tällä tavalla sopeutua siihen. Voit ihan huoletta pitää yhden vesipaastopäivän ja sen jälkeen jatkaa taas karppausta, elimistö ei mene säästöliekille yhden vesipaastopäivän vuoksi. Kuuntele elimistöäsi, todennäköisesti sinun kannattaa vähän vähentää syödyn ruuan määrää, jos tuntuu, että ei maistu.

mustikkax2:

Mulla itsellä ollut tänään tosi kummallinen päivä. En ole oikein saanut mitään menemään alas ja silti ei ole nälkä. Ihan pienen palan olen saanut leipäjuustoa menemään ja pari palaa suklaata+ kahvia. Lounaaksi paistoin kebab lihaa ja vihanneksia ja haudutin kermassa (yleensä ollut herkkuani) sain menemään alas pari haarukallista ja sitten tuli täys stoppi.

Mitä ihmettä tää tarkoittaa? Onko muilla ollut vastaavaa?

Pelottaa että jos tää jatkuu, elimistö menee säästöliekille ja sit laihdutuksesta ei tule mitään... kuinka nopeasti elimistö voi mennä säästöliekille?

Toisaalta aamulla herätessä oli todella tukkoinen olo, eli olen kaiketi saanut saman pöpön joka on muuten jo kiertänytkin meidän perheen, eli mahtaisko ruokahaluttomuus johtua siitä?

Vierailija
22/24 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on jos mitä " kuuria" nyt elopaino noussut jo 83kiloon ja nyt tämä mamma huolestui! Pyörein koko eilisen illan netissä ja tutkein atkinssia ja päädyin sitten tänään aloittamaan! toivossa on se ensin päästä alle 80kiloon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen minäkin tuota karppauksen aloitusta. Vielä vaan on kovin epäselvaa mitä sitä pitäis syödä ja minkäverran. Tuolta karppien sivulta löytyneitä ateriamalleja tutkiskelin mutta käytännön kokemusta kaipaisin mm. siihen onnistuuko laihtua sillä ns. hyväkarppi-menetelmällä? Siinähän sai syödä mm. ruisleipää ja puuroa. Millä menetelmällä te paljon laihtuneet karppaatte?

Vierailija
24/24 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi kun tungen tänne lupaa kysymättä :) olen jo vuoden karppaillut säännöllisen epäsäännöllisesti ja -20kg takana :) mutta nyt tuli sitten mieleen että mites ne hiilarit ihan virallisesti katsottiin? jos paketissa lukee hiilareita 12 joista esim sokereita 8 niin laskenko vaan ne imeytyvät vai koko helahoito? tähänkin asiaan on hyvä herätä nyt vasta :D parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)

Mutta intoa ja onnea kaikille alotteleville!!

ja kiitos jos joku jaksaa vastata ja tietää jotain :)